خدمات لیفت و لمینت تخصصی در یزد

در یزد ، یزد
کد کسب و کار : 87582

معرفی خدمات لیفت و لمینت تخصصی در یزد

🔴 سحر علی نیا

🔹 سحر علی نیا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات لیفت و لمینت تخصصی در یزد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سحر علی نیا :

✅ لیفت مژه(فر کردن و بالا بردن و مشکی شدن مژها وتقویت انها)

✅ لیفت ابرو(بالا بردن ابروها به صورت نچرال و هالیودی)

✅ با نازلترین قیمت فقط کافیه یک بار امتحان کنید

و…

برای هماهنگی و رزرو وقت تماس بگیرید

 

🔸 شماره تماس  09922757539

🔸 آدرس  یزد

 

لیفت مژه چیست؟

هر روز که می گذرد راه های بسیاری برای افزایش زیبایی صورت افراد به وجود می آید. روش های نوینی که یک به یک در مطالب گذشته برای شما توضیح داده شد. در پست های قبل مطلبی کامل و جامع درباره کاشت مژه و اکستنشن برای شما تهیه کردیم، لیفت مژه نیز همانند کاشت و اکستنشن یکی از راه های زیبایی مژه موقت است که در آن کمک می کنند تا مژه ها از ریشه فر خورده، بلند تر باشد و زیبایی بیشتری را برای فرد داشته باشد.

لیفت مژه با مواد طبیعی همچون مواد ویتامینه و کراتینه و روغن ها به مژه ها حالت داده و در نتیجه مژه های ضخیم تر و بلند تر و زیباتر خواهید داشت. در واقع لیفت یک عمل درمانی برای مژه ها بوده که عوارض بسیار کمی داشته و اگر با مواد خوب و طبیعی انجام شود در نهایت منجر به تقویت مژه ها شده و اثرات درمانی آن نیز کاملا مشهود خواهد بود. نکته مهمی که باید درباره لیفت و لمینت مژه بدانید این است که این روش ها برای کسانیکه مژه های خیلی کوتاه دارند مناسب نیست و برای کسانی است که از مژه های معمولی و بلند و بی حالت بهره برده اند.
لمینت مژه چیست ؟

لمینت مژه هیچ تفاوتی با لیفت ندارد، تنها لازم است بدانید که در لمینت مژه از رنگ هایی بخصوص استفاده می کنند تا در نهایت مژه های شما ضخیم باشد و نیازی به زدن ریمل نداشته باشید.
فرق بین لیفت و لمینت مژه چیست ؟

“لیفت مژه بهتره یا لمینت ؟” اگر شما نیز این سوال را دارید لازم است بگوییم که در واقع لیفت مژه پیش نیازی برای لمینت مژه خواهد بود؛ این دو روش تقریبا با یکدیگر یکسان هستند با این تفاوت که در لمینت از رنگدانه هایی برای رنگ کردن ابروها نیز استفاده می شود که نقش ریمل را برای شما بازی خواهند کرد و منجر به ضخامت بیشتری خواهند شد که این افزایش ضخامت به سلیقه شما انجام می شود. این در حالیست که در لیفت تنها مژه های شما حالت دار خواهند شد و مرحله رنگ آمیزی در آنها وجود نخواهد داشت. اما همانطور که گفته شد برای انجام لمینت مژه حتما باید لیفت ابتدا انجام گردد.
لیفت مژه چقدر دوام دارد؟

لیفت مژه حدود ۲ تا ۳ ماه و لمینت مژه حدود ۳ هفته بسته به نوع نگهداری و رسیدگی به مژه ها ماندگاری دارند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران