لابراتور دندانسازی در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی لابراتور دندانسازی در مشهد

🔴 لابراتوار دندانسازی تجربی نوین

🔹 لابراتوار دندانسازی تجربی نوین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات خدمات ساخت دندان مصنوعی در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 دندانسازی نوین افتخار دارد خدمات ذیل را به دندانپزشکان و دندانسازان عزیز ارائه دهد:

✅ انجام تمامی خدمات لابراتواری:

♾فول دنچر(دست دندان کامل)
.
♾فیلیپر(پارسیل)
.
♾ریلاین(لایه به جهت لقی)
.
♾ری بیس
.
♾رپراسیون(ترمیم شکستگی)
.
♾نایت گارد

و….

 

🔸 شماره تماس 09154224665

🔸 شماره تماس 09024602326

🔸آدرس مشهد خیابان پنج تن

 سوالات متداول در زمینه دندان مصنوعی

چه مدت بعد از کشیدن دندانم می توانم یک دندان مصنوعی داشته باشم؟

معمولا دندانهای مصنوعی مستقیما بعد از کشیدن دندان می توانند سوار شوند. اینها دندانهای مصنوعی فوری نامیده می شوند. شما نیاز خواهید داشت قبل از اینکار برای سنجش و قالب دهانتان به دندانپزشک مراجعه نمایید.

با دندانهای مصنوعی فوری شما تا زمانیکه لثه هایتان جوش بخورند بدون دندان نخواهید ماند. اگرچه، با گذر زمان استخوان و لثه ها می توانند منقبض شوند، بویژه در 6 ماهه نخست کشیدن دندانها.

اگر لثه ها ی شما منقبض (جمع) شوند، ممکن است دندان مصنوعی فوری شما نیاز به ترمیم، تنظیم مجدد و یا حتی جایگزینی پیدا کند، دندانپزشک شما بایستی قادر باشد در رابطه با این موضوع با شما صحبت نماید.

گاهی اوقات دندانپزشک شما ممکن است به شما توصیه کند تا زمانیکه لثه هایتان جوش بخورند صبر کنید، در اینصورت گاهی تطبیق بهتری صورت می گیرد. جوش خوردن ممکن است چندین ماه بطول بینجامد.

چه کسی دندان مرا تهیه و سوار خواهد کرد؟

دندانپزشک شما اندازه گیری ها و قالب دهان شما را تهیه خواهد نمود، سپس تهیه دندان مصنوعی را به یک تکنسین دندان ساز سفارش خواهد داد.

žآیا دندان مصنوعی ظاهر مرا تغییر خواهد داد؟
žجایگزینی دندانهای از دست رفته یا افتاده در سلامت و ظاهر شما تاثیر مثبتی دارد. یک دست دندان کامل یا پارسیل جایگزین دندانهای طبیعی شما می شود و گونه ها و لبهای شما را حمایت می کند. بدون این حمایت عضلات خمیده صورت بسمت داخل ظاهر شما را مسن تر نشان خواهند داد و خوردن و صحبت کردن برای شما دشوارتر خواهد بود.
žدندانهای مصنوعی بسیار شبیه به دندانهای طبیعی شما ساخته میشوند بنابراین ظاهر شما بسختی تغییر می کند. حتی ممکن است دندانهای مصنوعی لبخند شما را زیباتر کرده و به بهبود ظاهر صورت شما کمک نمایند.
ž آیا می توان با دندانهای مصنوعی چیزی خورد؟
žخوردن با دندان مصنوعی به مقداری تمرین نیاز دارد. با برش غذاهای نرم به تکه های کوچکتر آغاز کنید. به آرامی بجوید، با استفاده از هر دو سمت دهان بطور همزمان دندان مصنوعی را از خوردن متوقف کنید.زمانیکه شما به دندان مصنوعی بیشتر عادت کردید، غذاهای دیگری را اضافه کنید تا زمانیکه به رژیم غذایی سالم نرمال خودتان برگردید.
žآیا دندان مصنوعی در نحوه صحبت کردن تاثیر خواهد گذاشت؟
žتلفظ لغات خاصی ممکن است نیاز به تمرین داشته باشد. با صدای بلند خواندن و تکرار لغات دشوار به شما کمک خواهد نمود.
žاگر شما متوجه شدید که دندان مصنوعی تان گاهی هنگامی که می خندید، سرفه می کنید یا لبخند می زنید می لغزد، با فشار دادن آرام آن را مجدد جایگزاری کنید. اگر این مشکل ادامه پیدا کرد به دندانپزشک خود مراجعه نمایید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران