گیم نت آتاری – بهترین گیم نت در شرق تهران – پیروزی

در تهران ، تهران

معرفی گیم نت آتاری – بهترین گیم نت در شرق تهران – پیروزی

🔴 گیم نت آتاری

🔹 گیم نتی دنج و صمیمی در شرق تهران ، همراه با جدید ترین بازی های روز دنیا و آخرین آپدیت ها ، نیم ساعت بازی رایگان برای اولین حضور شما در گیم نت آتاری

🔹 نصب انواع اکانت های بازی و ترکیبی برای انواع کنسول ها انجام میگیرد

 

🔸 شماره تماس  09370037580

🔸 شماره تماس  09394100111

🔸 آدرس  خیابان پیروزی خیابان شکوفه خیابان نورصالحی بلوار نیکنام غربی گیم نت آتاری

 

فواید گیم نت چیست؟

هر فرد، بعد از ساعت ها کار و فعالیت های تکراری روزمره به یک تفریح برای تخلیه انرژی و هیجان های خود نیاز دارد. گیم نت ها، به واسطه محیط صمیمی و مناسبی که دارند، امکان ایجاد گروه های دوستانه را فراهم می‌آورد. این محفل ها مکان هایی مناسب برای بازی های گروهی و تخلیه انرژی و هیجان افراد می باشد. به دلیل محبوبیت گیم نت ها مدیریت گیم نت یک اصل اساسی و مهم طلقی می شود که نباید آن را ساده پنداشت. با یک مدیریت درست و مناسب به کمک یک نرم افزار مدیریت گیم نت ، می توان موجب جلب رضایت مشتریان شد و هم صاحب گیم نت با مشکلات کمتری به مدیریت کسب و کار خود بپردازد.

 

فرار از دنیای ماشینی امروز

در دنیای ماشینی امروز انسان ها دچار نوعی روزمرگی و روتین شده اند، انسان ها برای رهایی از روزمرگی و ایجاد تنوع در زندگی خود روی به مسافرت، خرید و … می آورند ولی نکته ای که در زندگی امروزه کاملا مشهود است استفاده از گیم برای رهایی از روزمرگی و ایجاد هیجان در زندگی بیش از پیش مورد استقبال افراد قرار گرفته است. گیم ها نسبت به سرگرمی های دیگر در دسترس تر و هیجان انگیزتر هستند. با پیشرفت صنعت گیم و بازخورد های مثبت از طرف مصرف کننده ها، شرکت های بازی سازی اقدام به تولید انواع گیم برای پوشش همه سلیقه ها و تمام سنین کرده اند و در این زمینه هم بسیار موفق بودند. هیجان در هر سنی نه تنها لازم بلکه یک نیاز محسوب می شود. بازی کردن گیم در دنیای امروز یک کودک ۵ سال تا یک مرد ۷۰ سال را وادار به داشتن هیجان و نشاط می کند. نکته ای که باعث افزایش این هیجان و نشاط می شود ، بازی کردن به صورت گروهی و قرار گرفتن در محیطی است که همه افراد طرف دار گیم هستند و به قولی یک پا گیمر حرفه ای محسوب می شوند . امروزه با گسترش فرهنگ بازی و امکان بازی کردن دست جمعی در گیم نت ها، به خوبی با هیجان زیاد و با کیفیت بالا فراهم شده است.

گیم نت ها مکانی برای ایجاد هیجان

گیم نت ها محیطی برای بازی هستند. بازی های ویدیویی در سه پلتفرم قابلیت اجرا شدن دارند : کنسول ها، کامپبوتر ها (pc) و گوشی های موبایل ؛ در گیم نت ها از کنسول ها و PC‌ ها استفاده می شود. Ps4و Ps3‌ و ایکس باکس، کنسول های مورد استفاده در گیم نت ها هستند که بازی های محبوبی هم روی این پلتفرم ها در حال اجرا شدن می باشد. به عنوان مثال می توان به بازی های محبوبی مانند Fortnite ، GTA و FIFA اشاره کرد. حداکثر ۴ نفر به صورت همزمان می توانند برای بازی کردن گروهی از یک دستگاه کنسول استفاده کنند. از بازی های محبوب PC‌ می توان به call of duty و battlefield اشاره کرد. تعداد افرادی که می توانند در هر بازی PCبرای بازی گروهی شرکت کنند بسته به خود بازی و طراحی آن متغییر است که در بعضی از این بازی ها تعداد شرکت کننده ها حتی به ۱۶ نفر هم می رسد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران