تولید و فروش انواع کانتر منشی در تهران

در تهران ، تهران
کد کسب و کار : 71702

تولید و فروش انواع کانتر منشی در تهران

🔴 کارگاه تکسازان

🔹 کارگاه تکسازان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش انواع کانتر منشی در تهران میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کارگاه تکسازان :

✅ تولید انواع کانترهای منشی تمام mdf

✅ در ابعاد مورد نیاز شما و رنگ دلخواه شما

✅ با سی سال سابقه کاری وکادری مجرب وحرفه ای

و….

برای اطلاع از قیمت و درخواست نمونه کارها لطفا تماس حاصل فرمایید

 

🔸 با مدیریت حاج نادرسلیمی

🔸 شماره تماس 09120332361

🔸 شماره تماس 09190088552

🔸آدرس تهران

معرفی تفاوت کانتر منشی با میز منشی

کانتر چیست؟

میز کانتر بیشتر در اماکن اداری و سازمان‌هایی استفاده می‌شود که خدماتی را به مشتریان ارائه می‌دهند. بیشترین کاربرد کانتر در این فضاها، جداسازی بخش مشتریان و کارمندان از یکدیگر است تا کارمندان از پشت کانتر و به مشتریانی که در سوی دیگر آن ایستاده‌اند خدمات ارائه دهند. به خصوص به عنوان بخش پذیرش در بیمارستان‌ها، هتل‌ها، دفاتر خدمات هواپیمایی و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته نباید از تأثیر طراحی و زیبایی کانتر در فضاسازی و جلوه دادن به فضای اداره یا سازمان گذشت.

ویژگی‌های کانتر

از آنجا که کانتر به نوعی از یک طرف متعلق به کارمندان و از طرف دیگر متعلق به مشتریان است، باید در یک سمت فضایی برای کارمندان داشته باشد تا کامپیوتر و وسایل خود را روی آن قرار دهند و در سمت دیگر فضایی برای مشتریان فراهم کند تا بتوانند در صورت نیاز برگه‌هایشان را روی آن قرار داده یا چیزی بنویسند. ضمن اینکه کانتر باید فضای کافی برای قرار دادن تجهیزات مختلف نظیر کامپیوتر، لپ‌تاپ، پرینتر، کارتابل و… را داشته باشد، و چون معمولا چند نفر پشت آن کار می‌کنند، در نتیجه باید از کشوهای کافی هم برخوردار باشد.

کانترها علاوه بر اینکه ارتفاع بلندتری نسبت به میز منشی دارند، معمولاً از طراحی‌های پیچیده‌تری نیز برخوردارند. به گونه‌ای که اغلب اوقات لوگو و نام برند در طراحی استفاده می‌شود. در ضمن بنا به نیاز مشتری گاهی طرحی انتخاب می‌شود که بتوان محصولات را نیز روی آن در معرض نمایش گذاشت و در واقع برای معرفی محصولات مناسب باشند. همین طراحی خاص می‌تواند به جلب نظر مشتری و بالا بردن سطح کلاس محیط کار کمک کند.

تفاوت میز منشی و کانتر در چیست؟

احتمالاً تاکنون با توجه به ویژگی‌هایی که برای میز منشی و کانتر ذکر شد تا حدودی به تفاوت‌های آن‌ها پی‌برده‌اید. اما اگر بخواهیم نگاهی دقیق‌تر به این تفاوت‌ها داشته باشیم، به صورت موردی می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  1. کانتر بیشتر به عنوان پیشخوان عمل می‌کند، در حالی که میز منشی مثل یک میز تحریر اداری بوده و متعلق به منشی است.
  2. ماهیت کانتر به گونه‌ای است که مشتریان و مراجعان پشت آن می‌ایستند تا جواب خود را بگیرند، اما میز منشی این ماهیت را ندارد، بلکه بیشتر مکانی است که منشی شرکت کارهایش را پشت آن انجام می‌دهد و در عین حال مراجعان را راهنمایی می‌کند.
  3. کانترها قابلیت طراحی‌های پیچیده، خاص و منحصر به فرد را دارند، در حالی که میز منشی عموماً ساده‌تر است.
  4. کانتر ارتفاع بیشتری نسبت به میز منشی دارد (۹۰ تا ۱۵۰ سانتی‌متر) به طوری که مشتریان به صورت ایستاده قادر به ارتباط به کارمند پشت کانتر باشند، اما ارتفاع میز منشی به اندازه یک میز تحریر ساده است (۷۰ تا ۱۰۰ سانتی‌متر).
  5. کانترها می‌توانند در طول و عرض‌های متنوعی طراحی شوند، اما طول و عرض میز منشی از یک استاندارد مشخص تبعیت می‌کند.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران