تانکر سازی افراسیابی – ساخت و فروش تانکر آب و سوخت و آتش نشانی در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی تانکر سازی افراسیابی – ساخت و فروش تانکر آب و سوخت و آتش نشانی در مشهد

🔴 مجموعه تانکر سازی افراسیابی

🔹 مجموعه تانکر سازی افراسیابی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت و فروش تانکر آب و سوخت و آتش نشانی در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه تانکر سازی افراسیابی :

✅ با بیش از ۲۰سابق تانکرسازی درخدمت شماس

✅ ساخت انواع تانکرهای آب وسوخت وآتش نشانی باغ ویلا

✅ آماده همکاری هستیم

✅ حتی روزهای تعطیل

و…

 

🔸 با مدیریت  حجت عطاردی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۵۵۹۶۸۱۶۰

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۰۴۵۹۴۴۱۶

🔸 آدرس  بلوار توس،توس ۹۱بصیر ۲داخل ۲۰۰متر تانکرسازافراسیابی

 

تانکر آتش نشانی چیست؟

مخزن ذخیره آب آتش نشانی در ساختمان چیست و چه ویژگیهایی دارد؟ مخزن آب در یک کشور به دلیل حفظ منابع طبیعی جزو مهمترین ارکان هر کشور می باشد. امروزه در صنعت ساختمان مسکونی و تمامی واحدهای تجاری و کارخانه و کارگاه ها سیستم اطفا حریق الزامی میباشد. در نتیجه انتخاب چند مخزن ذخیره آب آتش نشانی مورد توجه است.
انواع مخازن ذخیره آب آتش نشانی

• مخزن گالوانیزه گرم
• مخزن پلی اتیلن تک لایه تا سه لایه به صورت عمودی، افقی و یا ته قیفی
• مخازن کامپوزیتی فایبرگلاس پنلی GRP
منبع ذخیره آب آتش نشانی گالوانیزه

مخزن گالوانیزه از جنس فولاد پوشش داده شده با فلز روی ساخته میشود. در این روش فولاد در حوضچه داغ فلز روی غوطه ور می‌شود. در قسمت شستشو سطح آنها چربی زدایی می‌شود سپس با آب گرم شستشو داده می‌شود. بعد از آن وارد مرحله خشک شدن با هوای داغ می‌شود. مقاومت بسیار بالا در برابر ضربات شدید دارد، تعمیرات آسان، قابلیت ساخت در ابعاد مختلف از مزایا و ویژگی‌های مناسب این نوع مخزن است. گالوانیزه گرم مقاومت در برابر خوردگی دارد و قابلیت پاسخگویی سریع را داراست. آسیب پذیری آنها در برابر حمل و نقل بسیار کم است. کیفیت آن را به آسانی می‌توان بررسی کرد.
مخزن آب آتش نشانی پلی اتیلن

مخزن پلی اتیلن ، از نظر اقتصادی مناسب می باشد. به دلیل انعطاف پذیری بهتر آنها نسبت به گالوانیزه خاصیت برتری به آن بخشیده است. ایستا پلیمر شریف اولین تولید کننده منبع پلی اتیلن در حجم های بالا متبحر در ساخت مخزن ذخیره آب آتش نشانی در حجم های بالا با بهترین کیفیت مخزن پلی اتیلن میباشد.

اهمیت تانکر ذخیره آب آتش نشانی

مخزن آب اطفاء حریق به حجم زیاد و پمپاش پر فشار نیاز دارد. مهار کننده گرداب (VI) نقش کلیدی برای جلوگیری از جذب هوا به سیستم و کاهش جریان میشود. مهار کننده های گرداب معمولا به لوله خروجی آب پمپاش شده نصب میشود. یکی از کاربردهای متداول مخازن ذخیره آب آتش نشانی حفاظت از آتش مراکز توزیع و سایر انبارهای بزرگ است. مخازن ذخیره آب آتش نشانی در سیستم های اطفاء حریق هنگامی که منبع آب شهری برای اطفاء حریق کافی نیست، استفاده میشوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران