حمل نخاله و فروش مصالح ساختمانی و خرید ضایعات در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی حمل نخاله و فروش مصالح ساختمانی و خرید ضایعات در سراسر تهران

🔴 محمد رضا علیپور

🔹 محمد رضا علیپور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه حمل نخاله و فروش مصالح ساختمانی و خرید ضایعات در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمد رضا علیپور :

✅ حمل نخاله و فروش مصالح ساختمانی و خرید ضایعات

✅ سيمان کج ماسه اجر پودر سنگ دیوار پيش ساخته قير گونی کلیه مصالح ساختمانی

و…

 

🔸 شماره تماس ۰۹۱۲۰۴۱۱۰۳۶

🔸 آدرس تهران

 

نخاله ساختمانی چیست و چگونه به وجود می آید؟

نخاله، یا زائدات ساختمانی، به پسماند هایی گفته می شود که از تخریب اماکن، ساخت و ساز، نوسازی، تعمیرات، گود برداری، حفاری و … به جا می ماند. در تعریف کلی تر، هر گونه ضایعات باقی مانده از فعالیت های عمرانی که شامل خاک، شیشه، گچ، بتن، سرامیک، سیمان، چوب، قیرگونی و سایر مواد مشابه باشد، نخاله ساختمانی گفته می شود.

نخاله های ساختمانی از لحاظ وزنی حدود 15 تا 30 درصد از کل زائدات جامد یعنی، مواد دور ریخته شده توسط اجتماعات شهری، ضایعات کشاورزی، پسماندهای مربوط به معادن و زباله های صنعتی را تشکیل می دهند.
مشکلات ناشی از پسماند های ساختمانی

ممکن است در نگاه اول این نخاله ها در مقایسه با سایر زباله ها، خطرناک و دردسر ساز به نظر نیایند، اما حجم زیاد این پسماند ها به دلیل نبود محل دفن مناسب کافی، می تواند مشکل ساز باشد. صنعت ساختمان سازی، مقادیر زیادی از منابع طبیعی را برای ساخت و ساز مصرف کرده و در نهایت پس از تخریب، مقدار زیادی زباله بر جای می گذارد. مدیریت این نخاله ها بسیار ضروری است؛ زیرا میزان پسماند های ساختمانی روز به روز در حال افزایش است و تولید نخاله باعث بروز مشکلات زیر می شود:

کمبود فضای مناسب برای دفن نخاله و در نتیجه آن، توسعه مکان های جدید برای دفن پسماند
رشد هزینه ها، شامل حمل نخاله ساختمانی و هزینه محل دفن
تاثیرات زیست محیطی و آلوده شدن محل زندگی انسان ها، گیاهان و جانوران

چگونه محل مناسب برای دفن نخاله ساختمانی را پیدا کنیم؟

محل دفن پسماند های ساختمانی باید تمامی شرایط لازم و ضروری را داشته باشد، بررسی نکردن این شرایط ممکن است تاثیرات نامطلوبی به همراه داشته باشد. برای یافتن محل مناسب دفن نخاله ساختمانی، ابتدا لازم است از افراد حرفه ای و آموزش دیده و تجهیزات مناسب برای مکان یابی استفاده شود. سپس این اطلاعات کسب شده توسط این افراد، در اختیار مدیران قرار گرفته و با توجه به مسائل و اولویت های دیگر تصمیم نهایی گرفته شود.

اجرای دقیق همه مراحل مکان یابی و در نظر گرفتن تمام ویژگی های محل دفن، اهمیت بسیاری دارد. در ادامه به بررسی چند مورد از این ویژگی ها خواهیم پرداخت:

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران