بهترین مقنی و خدمات حفر چاه آب و فاضلاب در اسلامشهر و سراسر تهران

در تهران ، اسلامشهر

معرفی بهترین مقنی و خدمات حفر چاه آب و فاضلاب در اسلامشهر و سراسر تهران

🔴 غلام صادقی

🔹 غلام صادقی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات حفر چاه آب و فاضلاب در اسلامشهر و سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات غلام صادقی :

✅ کندن چاه آب

✅ چاه فاضلاب

✅ چاه ارت

✅ شمع ساختمان

✅ کول گذاری و طوقه چینی سری چاه

✅ لای روبی

✅ باز کردن سری چاه

✅ انجام خدمات در سراسر تهران در اسرع وقت با همراه وسائل

و…

 

🔸 شماره تماس  09194103512

 

چاه فاضلاب و انواع آن چیست؟

با وجود پیشرفت‌های فراوان در زمینه بهداشت محیط و آب و فاضلاب و ورود تکنولوژی و صنعت در این زمینه، باز هم شاهد روش‌های سنتی در این بخش هستیم. شبکه سراسری فاضلاب بستری مناسب برای دفع و تصفیه‌ی فاضلاب‌های خانگی و صنعتی با رعایت نکات بهداشتی میباشد؛ اما در اماکنی که این بستر وجود ندارد به ناچار باید از روش سنتی یعنی حفر چاه و دفع فاضلاب در چاه استفاده کرد.

اگر چه چاه‌های فاضلاب هنوز هم استفاده قابل توجه‌ای در صنعت آب و فاضلاب دارند، اما این نوع چاه‌ها تاثیرات بدی بر محیط زیست گذاشته و باعث آلودگی آب‌های زیر زمینی میشوند. همچنین این نوع چاه‌ها نیازمند توجه و رسیدگی هستند. عدم توجه به چاه‌های فاضلاب باعث بروز حوادث ناگوار میشود.

چاه‌های فاضلاب بر دو نوع است:
چاه جذبی
چاه سپتیک
انتخاب نوع چاه به عوامل محیطی بستگی دارد.

این عوامل عبارت است از جنس خاک، نوع زمین و سطح آب‌های زیر زمینی.

چاه جذبی
این نوع چاه (همان طور که از نام آن مشخص است) بر مبنای جذب کار میکند. به عبارت دیگر این نوع چاه برای کارکرد مناسب باید آب را جذب کند. برای استفاده از این نوع چاه (چاه جذبی) باید به جنس خاک و نوع زمین توجه کرد. برای این که چاه جذبی آب و فاضلاب را به خوبی جذب کند باید جنس خاک آن، جاذب آب باشد. زمین‌های حاوی شن و ماسه و یا خرده سنگ برای حفر چاه جذبی مناسب هستند. شن و ماسه به خاطر وجود حفره‌های ریز بین ذرات آن، آب را به خوبی جذب میکنند. چاه جذبی را در خاک رس و زمین‌های حاوی رس زیاد نباید حفر کرد؛ زیرا رس آب را به خوب جذب نمیکند و آب و فاضلاب درون چاه انباشته میشوند و چاه به سرعت پر خواهد شد.

قسمت‌های تشکیل دهنده چاه جذبی به صورت زیر است.

الف) گلدانی
به دهانه چاه که شکل مخروط، قیف و یا گلدان را دارد گلدانی گفته میشود. گلدانی محل اتصال لوله‌های فضلاب به چاه فاضلاب میباشد. انتهای لوله‌های فاضلاب باید از طریق گلدانی وارد چاه شوند و آب و فاضلاب را به داخل چاه هدایت کنند.

ب) میله
بدنه اصلی چاه یا همان دیواره چاه که استوانه‌ای بلند و عمود بر زمین است را میله چاه میگویند. دو عامل تاثیر گذار در حجم چاه، قطر و ارتفاع میله‌ی چاه است. هر چه قطر و ارتفاع میله بیشتر شود حجم چاه نیز بیشتر میشود. قطر میله معمولا ثابت است، اما ارتفاع میله برحسب مقدار استفاده از چاه متغییر است.

ج) انباره
فضای انتهای چاه که قطر آن بیشتر از میله بوده و شکل آن مانند گنبد است را انباره میگویند. علت حفر انباره در کف چاه افزایش حجم چاه، محل دفع فضولات، افزایش جذب آب است. انباره چاه به خاطر سطح تماس زیادی که با آب دارد باعث افزایش جذب آب در زمین میشود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران