بهترین مرکز خدمات نمای ساختمان ، پیچ رولپلاک نماشویی بدون داربست در تهران و کرج

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز خدمات نمای ساختمان ، پیچ رولپلاک نماشویی بدون داربست در تهران و کرج

🔴 وحید علی بیگی

🔹 وحید علی بیگی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات نمای ساختمان ، پیچ رولپلاک نماشویی بدون داربست در تهران و کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات وحید علی بیگی :

✅ اجرای تمامی خدمات نمای ساختمان بدون نصب داربست با طناب

✅ پیچ رولپلاک نما

✅ شستشوی نما

✅ رنگ نما

✅ رزین

✅ اب بندی نما

✅ نورپردازی نما و…

✅ بدون داربست با طناب به روش صخره نوردی.

✅ بازدید رایگان

✅ قیمت توافقی

✅ تهران کرج و حومه

و…

 

🔸 شماره تماس  09027375402

🔸 آدرس  تهران خیابان خیام ؛ خیابان هرندی کوچه شوشتری پلاک ۱۴

 

پیچ و رولپلاک نما چیست و چگونه انجام میشود؟

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان متشکل از یک عدد پیچ گالوانیزه و یک عدد رولپلاک می باشد که برای تثبیت و مقاوم سازی سنگ نمای ساختمان و همچنین جلوگیری از ریزش و شکستن سنگ ها در اثر عوامل طبیعی و غیر طبیعی مورد اشاره در موارد بالا انجام می شود. پیچ و رولپلاک نما بدون داربست با طناب یکی از محبوب ترین و ارزان ترین روش های تثبیت سنگ نمایی ساختمان است،که با اجرای درست و اصولی آن می‌توان خطر ریزش و سقوط سنگ نمای ساختمان را به عدد نزدیک به صفر رساند.

رولپلاک نوعی بسته پلاستیکی می باشد و به شکل مخروطی است که بر روی سوراخ های ایجاد شده با دیگری قرار داده می شود که با بسته شدن پیچ گالوانیزه ۶ و یا ۵ سانتی به آن انبساط کرده و مقاومت سنگ نمای ساختمان را تضمین میکند،بهترین نوع پیچ مورد استفاده در خدمات مقاوم سازی سنگ نما استفاده از پیچ گالوانیزه می باشد زیرا که مقاومت و ماندگاری کافی در برابر عوامل مختلف محیطی از جمله باران زنگ‌زدگی و دارای مقاومت کششی و فشاری بسیار بالایی است.

پس از اتمام پیچ رولپلاک نما بدون داربست می‌بایست ته پیچ را با استفاده از بتونه پوشش دهنده پوشش دهد تا حداقل از فاصله ۵ متری قابل رویت نباشد.

مراحل اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان
در هر ۵۰ سانتیمتر باید یک پیچ اجرا شود این به دلیل تامین مقاومت لازم برای نگهداری وزن سنگ در شرایط حادثه خیز مانند زلزله باد بارش باران و تغییرات دما می باشد.

برای پیچ و رولپلاک کردن سنگ هایی که عرض آنها ۱۰ سانتیمتر و یا کمتر می باشد باید ابتدا با استفاده از یک دریل معمولی با کیفیت اقدام به سوراخ کردن سنگ کنیم و سپس با استفاده از حالت چکشی دریل برای سوراخ کردن ملات پشت سنگ اقدام کنیم.

پس از ایجاد سوراخ مناسب در سنگ و ملات پشت سنگ مرحله جایگذاری پیچ و رولپلاک می‌رسد که با قرار دادن پیچ و رولپلاک نما در محل و با وارد کردن ضربه با چکش به پیچ رولپلاک در جای خود قرار گرفته و با استفاده از پیچ گوشتی برقی اقدام به سفت کردن پیچ می‌کنیم و این کار باعث انبساط رولپلاک شده که گیرش کافی با بتن پشت سنگ را ایجاد می‌کند تا در شرایط حادثه‌خیز سنگ نمای ساختمان را در سر جای خود حفظ کند.

برای پیچ کردن سنگ نمای گرانیتی لازم است از مته الماسه با کیفیت استفاده کنیم تا علاوه بر ایجاد سوراخ مناسب از وارد کردن ترک و شکستگی به سنگ گرانیت نما جلوگیری شود.

در آخر نوبت به مخفی کردن ته پیچ ها می رسد و این کار با کمک بتونه و رزین همرنگ نما انجام می‌شود با این کار ته پیچ های کارشده برای تثبیت سنگ نمای ساختمان به راحتی قابل تشخیص نیست و به حفظ زیبایی نمای ساختمان پس از مقاوم سازی نما با استفاده از پیچ و رولپلاک منجر می شود .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران