بهترین مرکز فروش و تعمیر داشبورد تویوتا کرولا راوفور لندکروز پریوس در تهران – سهروردی شمالی

در تهران ، تهران
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرستهران خ سهروردی شمالی بالاتر تر از پمپ بنزین روبروی نوین چرم

معرفی بهترین مرکز فروش و تعمیر داشبورد تویوتا کرولا راوفور لندکروز پریوس در تهران – سهروردی شمالی

🔴 مجموعه پرشین کالن

🔹 مجموعه پرشین کالن یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و تعمیر داشبورد تویوتا کرولا راوفور لندکروز پریوس در تهران – سهروردی شمالی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 مجموعه پرشین کالن اولین مرکز تخصصی فروش و تعمیر داشبورد تویوتا کرولا راوفور لندکروز پریوس در ایران میباشد

🔹 در برخی موارد دیده شده است خودرو تصادف شدید داشته و داشبورد پیچیده و از گونیا خارج میشود که مجموعه داشبورد را کامل تعویض کرده

🔹 اما در برخی موارد دیده شده است داشبورد ایربگ زده که نیازی به تعویض داشبورد نمیباشد زیرا مجموعه داشبورد ایربگ عمل کرده را ۱۰۰ درصد مشابه فابریک و با صنعت علم روز بازسازی کرده یعنی سطح داشبورد پاره شده ای که ایربگ عمل کرده داخل دستگاه رفته و با دستگاه زیر سازی انجام شده

🔹 بعد از مراحل زیر سازی و پوسته روی آن تعویض میشود و یک پوسته ژاپنی روی آن آمده و وکیوم خواهد شد و تمامی حک آرم ایربگ میز حک میشود مشابه صد درصد فابریک داشبورد که روی این خودرو بوده

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه پرشین کالن:

✅ فروش انواع داشبورد کرولا راوفور لندکروز پریوس

✅ بازسازی داشبورد ایربگ عمل کرده مشابه صددرصد فابریک

✅ تعویض پوسته فرسوده داشبورد تویوتا

✅ نصف صفحه وتیغه ایربک داشبورد تویوتا

✅ تعمیر و وکیوم پوسته رویی داشبورد

و…

 

داشبورد خودرو چیست؟

داشبورد یكی از مهمترین قسمت‌های تریم (تزئینی) درون خودرو بوده كه در نگاه اول، توجه را به خود جلب می‌كند. داشبورد، در واقع یك پانل كنترل است كه زیر شیشه جلوی خودروها نصب می‌شود و از آن برای تسهیل كنترل راننده و دسترسی آسان وی به مجموعه نشان‌دهنده‌ها، كلیدها و… استفاده می‌شود. به همین‌دلیل، به آن Instrument Panel یا IP نیز گفته می‌شود. شكل ظاهری داشبورد در خودروها، متناسب با طراحی انجام شده، متفاوت است. در طراحی داشبورد، مواردی نظیر صفحه آمپر، غربیلك فرمان، صفحه كلید چراغ‌ها، هواكش‌ها، پنل بخاری، رادیو، بلندگوها، درب داشبورد و در خودروهای مدرن‌تر سیستم‌های كنترل هوشمند و جهت‌یاب الكترونیكی نیز مدنظر قرار می‌گیرد.

كلمه Dash در داشبورد مخفف “dial and switch housing” به معنی محفظه كلیدها و صفحه مدرج است. داشبورد، علاوه‌بر كاربردهای یادشده، به این دلیل كه دقیقاً روبه‌روی سرنشینان جلو قرار دارد، از نظر ایمنی نیز دارای اهمیت بوده و می‌بایستی به‌گونه‌ای طراحی شود كه در صورت برخورد سر و صورت یا پاهای سرنشین با آن، حداقل آسیب حادث شود. به‌همین منظور، از موادی مانند فوم پلی‌یورتان در زیر روكش PVC یا چرم استفاده می‌شود. در داشبوردهای جدید (از دهه 1990 به بعد) كیسه‌های هوا نیز نصب شده است.

استانداردهای كنترل كیفی داشبورد

1 . تست ارتعاش مجموعه

در هنگام حركت خودرو، ارتعاشات زیادی در جهت‌های مختلف به داشبورد وارد می‌شود كه در صورت طراحی نامناسب و یا خطا در تولید داشبورد، ممكن است منجر به ایجاد نویز، جدا شدن تجهیزات نصب شده روی داشبورد و یا شكست قطعات آن شود. به‌همین دلیل، گذراندن تست ارتعاش یكی از ضروری‌ترین الزامات كیفی داشبورد است. در این تست، ابتدا باید مجموعه داشبورد یا ملحقات كامل، تحت تست شرایط جوی قرار گرفته و سپس روی فیكسچر مخصوص در حالت مونتاژ موردتست ارتعاش با فركانس مشخص قرار گیرد و بعد از تست دچار مشكلات ذكر شده یا افت عملكرد نشود.

2 . مقاومت در برابر نور و حرارت

تابش نور خورشید و حرارت، از جمله عواملی هستند كه منجر به تخریب پلیمرها می‌شوند. از آنجا كه داشبورد زیر شیشه جلو قرار دارد، درجه حرارت سطح آن به‌دلیل اثر گلخانه‌ای در هوای گرم محیط، ممكن است تا 110 درجه سانتی‌گراد برسد. اگر داشبورد نتواند تست‌های حرارت و نور را بگذراند، ممكن است در شرایط كاربرد در فصول گرم و نواحی گرمسیر، دچار دفرمگی، تغییر رنگ و تغییرات ابعادی شده و عملكرد اجزای آن مختل شود.

3 . فرسایش آب و هوایی

خودروهای تولیدی ممكن است در شرایط جغرافیایی مختلف مورد استفاده قرار گیرند. طراحی داشبورد معمولاً به‌گونه‌ای انجام می‌شود كه در دمای محیط بین 30- تا 55+ درجه سانتی‌گراد و رطوبت تا 98 درصد، پایداری ظاهری، ابعادی و عملكردی خود را حفظ كند. لذا گذراندن این تست در شرایط شبیه‌سازی شده جوی، از الزامات مهم كیفی داشبورد است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران