انجام خدمات دیوارکوب و لمسه کوبی در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

انجام خدمات دیوارکوب و لمسه کوبی در مشهد

🔴 گروه طراحی، تولید و اجرای سایلی

🔹 گروه طراحی، تولید و اجرای سایلی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات دیوارکوب و لمسه کوبی در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 تولید تخصصی انواع لمسه و دیوار

🔹 لمسه و دیوار کوب با انواع پارچه اعم از:چرم،مخمل، ژاکارد و…

🔹 از ویژگی های منحصر به فرد این محصول: بهترین عایق صوتی، گرما و سرما | نصب سریع و آسان در طرح و رنگ دلخواه شما تنوع پارچه در رنگ های گوناگون برای ست کردن با پرده، تخت، مبل و… تنوع در رنگبندی بسیار شیک و مدرن قابل شستشو

🔹 متناسب برای تمامی اماکن و فضاهایه مسکونی، اداری و تجاری

🔹 همراه با طرح های بی شمار با هر ابعاد و فضایی.

🔹 انجام سفارش در کمترین زمان با نازلترین قیمت.

🔹 آماده همکاری با دیزاینرها، دکوراسیون کارها و مشتریان عزیز.

*گروه طراحی، تولید و اجرای سایلی از طراحی تا اجرای دکوراسیون داخلی با سابقه و رزومه کاری درخشان

🔹 جهت ثبت سفارش و مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید.

 

🔸 با مدیریت سجاد عمادی پور

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  مشهد – ابتدا جاده کلات خیابان فولادی ،فولادی ۱۲

 

لمسه کوبی و لمسه کاری چیست؟

در واقع لمسه کاری به نصب پارچه بر روی دیوار گفته می‌شود که جذابیت فضا را دوچندان می‌کند. این هنر اولین بار در زمان پهلوی و به دست طراحان فرانسوی بر روی دیوارهای کاخ شاه پیاده‌سازی شد و مورد استقبال قرار گرفت. این روش از زیبایی ساختمان، فرآیند متعددی را طی کرده است که در این مقاله قصد داریم، همه چیز درباره لمسه کاری دیوار و کاربرد آن در دکوراسیون خانه و نحوه نصب را بیان کنیم. اگر در زمینه دکوراسیون داخلی فعالیت می‌کنید یا زیبایی منزل و ساختمان برای شما اهمیت دارد، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا پایان مطالعه کنید. آنچه با مطالعه این مقاله خواهید آموخت، مباحثی نظیر: کاربرد لمسه کاری، ویژگی‌های لمسه کاری، انواع لمسه دوزی، مزایا و معایب لمسه کاری، نکات مهم در انتخاب بهترین نوع پارچه بکار رفته در لمسه کاری، مراحل نصب لمسه کاری، نقش و تأثیر لمسه کاری در دکوراسیون داخلی می‌باشد.

جنس لمسه از چیست؟

چرم (طبیعی یا مصنوعی)، پارچه ترکیبی، مخمل، حریر، کوبلن، ژاکارد و تافته از جمله جنس‌های مرغوب و متداولی است که در انواع لمسه کوبی دیواری و با توجه به نیاز و سلیقه مشتریان رسمی و غیر رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایای لمسه کوبی چیست؟

1-گزینه‌ی مناسب برای عایق صوتی است 2-دارای سبک مدرن و مناسب برای انواع دکوراسیون است 3-به فضای مورد نظر بعد و جلوه بی‌نظیری می‌دهد 4-پوشش مناسبی برای ایرادات دیوار نظیر ترک‌ها، برآمدگی‌ها و درزهای به وجود آمده می‌باشد. 5-عمر طولانی و انعطاف‌پذیری بالایی دارد 6-سرعت نصب بالایی دارد.

کاربرد لمسه کاری دیوار در منزل

یکی از روش‌های زیباسازی منزل برای نمای دیوار، لمسه کاری دیوار است. در واقع در کنار کنتکس، کاغذ دیواری و دیگر روش‌ها، لمسه دوزی نیز مورد استقبال افراد قرار گرفته است که امروزه در دکوراسیون داخلی منازل، مکان‌های تجاری و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. به کمک روش لمسه کاری دیوار، نوعی پوشش محافظ بر روی دیوار نصب می‌شود که از یک طرف زیبایی خاصی به نمای فضا، اتاق‌های منزل، مکان مورد نظر و از طرفی دیگر یک ست بی نظیر با دیگر لوازم موجود را ایجاد می‌کند. این فضا می‌تواند بخشی از سالن، اتاق خواب یا حتی آشپزخانه منزل شما باشد. جنس لمسه از پارچه یا چرم است که با حالت برجستگی، به فضای مورد نظر بُعد می‌دهد و از این جهت چشم‌انداز جذاب و متفاوتی را در مقایسه با دیگر روش‌های محافظ دیواری ارائه می‌دهد. از این محافظ برای درب‌های مختلف نیز استفاده می‌شود.

اگر بخواهیم به سایر کاربردهای آن نیز اشاره کنیم، باید گفت: سالن‌های آمفی‌تئاتر، آموزشگاه‌های موسیقی، استودیوهای صدا برداری، درب اتاق پزشکان، درب کتابخانه‌ها، درب اتاق مدیر عامل در سازمان‌ها، سالن‌های تیراندازی و غیره از جمله مراکزی هستند که استفاده از لمسه را در اولویت کار خود باید قرار دهند. از آنجا که امروزه هر نوع کسب و کاری، یک خانه محسوب می‌شود و افراد، محل کار خود را به عنوان خانه دوم در نظر می‌گیرند، این روش کمک می‌کند تا از ورود و خروج صدا در محوطه خودداری شود و برای دیگران مزاحمتی ایجاد نشود. به همین دلیل به عنوان نوعی عایق در برابر هر گونه سر و صدا، مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه‌بر این موارد، از این متد برای روکش مبل و تخت خواب نیز استفاده می‌شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران