بهترین مرکز فروش اینترنتی طلا با طرح و قیمت دلخواه و فاکتور معتبر در تهران ، اهواز و سراسر کشور

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز فروش اینترنتی طلا با طرح و قیمت دلخواه و فاکتور معتبر در تهران ، اهواز و سراسر کشور

🔴 شهرزاد جوکار

🔹 شهرزاد جوکار یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش اینترنتی طلا با طرح و قیمت دلخواه و فاکتور معتبر در تهران ، اهواز و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی شهرزاد جوکار :

✅ سلام ، شهرزاد جوکار هستم نمایندگی فروش اینترنتی طلا با طرح دلخواه شما

✅ ثبت سفارشات شعبه مرکزی تهران

✅ طلای هجده عیار با فاکتور معتبر

✅ شما می‌توانید طرحهای دلخواه خودتون رو با قیمت دلخواه از ما بخواهید تا براتون به صورت نقد و اقساط بفرستیم

✅ طلای ارسال شده تا لحظه تحویل به مشتری بیمه میباشد

✅ ارسال به سراسر کشور انجام میشود

✅ در اهواز و تهران پرداخت درب منزل فعال میباشد

✅ دفتر مرکزی و کارگاه ساخت و ارسال طلا در تهران است گالری طلای مهرزاد

✅ برای اطلاع از روزهایی که اشانتیون طلا ارسال میکنیم لطفا پیام بفرستید یا عضو کروه واتساپ ما شوید

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۰۳۱۴۰۶۳۱

 

تأثیر طلا و جواهرات در خوش تیپ تر به نظر رسیدن چیست؟

انتخاب درست و مناسب جواهرات و زیورآلات می‌تواند نوع تیپ شما و لباسی که می‌پوشید را کلا متحول کند و زیبایی و شیک بودن خاصی به آن ببخشد. اما اگر جواهرات و زیورآلات خود را درست انتخاب نکنید و از هر چیزی که به دستتان رسید استفاده کنید، ممکن است از دید دیگران شلخته، نامرتب و حتی آماتور به نظر برسید. همه چیز به این بستگی دارد که از چه نوع طلا و جواهراتی استفاده کنید.

به طور مثال، جواهرات ساده و کوچک بهترین انتخاب برای تیپ و لباس‌هایی است که طرح‌های شلوغ، پولک‌دوزی، قلاب‌دوزی یا گلدوزی دارد. اما اگر لباس‌هایی که می‌پوشید چاپ و برش ساده‌ای دارند، مثلا وقتی که قرار است لباس فرم سفید با شلوار جین مشکی بپوشید، می‌توانید جواهرات شلوغ‌تری انتخاب کنید.

یا مثلا، اگر می‌خواهید یک ظاهر حرفه‌ای و رسمی در اداره و محل کار داشته باشید، باید گردنبندهای ظریف و گوشواره‌های میخی را انتخاب کنید. اگر دوست دارید کمی جذابیت کلاسیک را برای یک مراسم عروسی به تیپ خود اضافه کنید، باید از گردنبندهای مروارید یا گوشواره‌های الماس استفاده کنید.

معیارهای برای خوش تیپ شدن با طلا و جواهرات باید در نظر بگیریم
برای خوش تیپ شدن با طلا و جواهرات باید لباس و اکسسوری‌ها با هم ست باشند. شاید در نگاه اول ست کردن جواهرات با لباس به نظرتان خیلی هم عجیب و سخت نباشد، اما در واقع اشتباه می‌کنید! این انتخاب می‌تواند یک جریان سخت و گیج‌کننده باشد. به این خاطر که ممکن است پس از پوشیدن لباس و آویختن زیورآلات تازه متوجه شوید با رنگ لباس، رنگ پوست یا فرم صورت یا لباس شما تناسب ندارد. به همین دلیل لازم است با یک‌سری اصول و قواعد کلی در مورد ست کردن طلا با لباس آگاه باشید تا همیشه خوش‌لباس به‌نظر برسید.

– کدام مهم‌تر است: لباس یا جواهرات؟
این سوالی است که شما باید پاسخ دهید. آیا می‌خواهید بیشتر از هر چیز جواهرات خود را به معرض نمایش بگذارید یا ترجیح می‌دهید لباس‌هایتان در چشم باشند؟ وقتی بتوانید این سوال را به خود پاسخ دهید، می‌توانید انتخاب صحیحی برای اکسسوری‌ها داشته باشید. شما می‌توانید با یک قطعه طلای خاص، یک لباس ساده را به تیپی شیک و منحصربه‌فرد تبدیل کنید. اما اگر دیده شدن لباس برایتان از اهمیت بیشتری برخوردار است، توصیه می‌کنیم به سراغ جواهرات کوچک و کم زرق‌وبرق بروید که خیلی نگاه‌ها را به خود جلب نکنند و تاکید روی لباس‌ها بیشتر باشد.

– جواهرات را با توجه به لباس‌های خود انتخاب کنید
اغلب خانم‌های خوش سلیقه می‌دانند که برای شیک‌تر دیده شدن لازم است از اکسسوری‌های استفاده کنند که رنگ و طرح آن با لباسی که به تن دارند، تناسب کامل داشته باشد. مثلا اگر لباس سیاه و سفید می‌پوشید، بهتر است از از زیورآلاتی به رنگ سفید یا مشکی استفاده کنید. یا اگر یقه لباستان باز است، از گردنبندهای بلند و آویزدار استفاده کنید.

– از ترکیب فلزات کمک بگیرید
خوشبختانه این روزها ترکیب چندین فلز گرانبها با هم را در طراحی‌های بسیاری از طلاسازان دنیا و طراحان نوپا می‌توان دید. بسیاری از هنرمندانی که در حوزه ساخت طلای دست‌ساز فعال هستند، همانند طراحان گالری پرسته، با ترکیب طلا و دیگر فلزات یا متریال‌ها به طراحی و ساخت زیورآلات بسیار شیک و منحصر به فردی می‌پردازند که در نوع خود بی‌نظیر بشمار می‌روند. وقتی از فلزات گوناگون همانند طلا، نقره، مس یا برنج در کنار هم استفاده می‌کنید، یعنی چندین بافت و رنگ متفاوت را با هم ترکیب کرده‌اید که به استایل شما جلوه‌ی زیباتری می‌بخشد. زیورآلاتی که جنس‌های متفاوتی دارند را می‌توانید به صورت لایه‌ای در کنار هم استفاده کنید تا بهترین نما و جلوه را داشته باشند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران