بهترین مرکز خرید ضایعات آهن آلات مس برنز در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی بهترین مرکز خرید ضایعات آهن آلات مس برنز در تبریز

🔴 رضا نوری

🔹 رضا نوری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خرید ضایعات آهن آلات مس برنز در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رضا نوری :

✅ خریدار همه رقم ضایعات آهن از محل شما بصورت نقد

✅ بارگیری از محل شما

✅ وزن گیری درحضور محترم شما عزیزان با ترازوی دیجیتالی دقیق انجام میشه .

✅ خرید ضایعات آهن و پنجره ، تیرآهن ، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی ، شیروانی ، ناودانی ، کانکس گلخانه برشکاری آهن های غیر قابل حمل

✅ خرید موتور خانه ، پکیج ، آبگرمکن ، دوجداره ، شوفاژ آهنی و آلومینیومی و …

✅ خرید انواع فلزات رنگی آلومینیوم ، مس ، برنز ، خشکه ، استیل ، سرب ، باطری ، سیم روکشدار ، دینام و …

✅ شرکت در مزایده ها و حراج ها

✅ خرید از کارخانجات و ادارات و صنعت گران

✅ قیمت عادلانه استثنایی از شما عزیزان و …

✅ آهن آلات و آهن مصرفی با قیمت مناسب

✅ تخریب ساختمان و خاکبرداری

✅ قیمت ها کاملا متفاوت

✅ قیمت استثنایی برای تناژ بالا

برای کسب اطلاعات بیشتر ۲۴ ساعته با ما تماس فرمایید …

یا علی

 

🔸 شماره تماس  09301254497

 

ضایعات چیست؟

به طور کلی ضایعات به محصولات و تولیداتی در صنعت و یا یک تولیدی و کارخانه اطلاق می شود که یا دارای نقصی در تولید می باشند که قابلیت فروش در بازار را نداشته و قابلیت استفاده را ندارد. و یا به تجهیزات و موادی اطلاق میشود که در اثر آسیب و یا پایان یافتن عمر مفید خود قابلیت خود را از دست داده و دیگر در محل مورد نظر نمی توان از آن استفاده کرد.

ضایعات معمولا ارزش آلیاژی و ترکیبی بالایی داشته و قابلیت فروش را دارند. و این مواد همواره مشتری پرو پا قرص برای خرید دارند. برخی از این ضایعات در برخی صنایع به خط تولید بازگشته و قابلیت استفاده به عنوان مواد اولیه را دارند مانند: صنایع فولاد و آهن و تولید مقوا. و در برخی صنایع این مواد دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد و بایستی به فروش برسد و یا از بین برود.

چرا ضایعات امروزه مورد توجه قرار گرفته است؟
بعد از انقلاب صنعتی جهان به یکباره متوجه شد که با انبوهی از ضایعات تولید شده توسط کارخانجات مواجه است که نمی داند با آن چه کند. و برخی از این ضایعات بسیار خطرناک و برای محیط زیست و سلامتی انسان هم خطرناک بودند. به همین دلیل از آن زمان به فکر امحاء و از بین بردن این ضایعات افتادند.

با سرعت گرفتن صنعت و صنعتی شدن تمام جهان دیگر از بین بردن و حتی دفن این موارد کافی نبود به همین دلیل صاحبان و رهبران کشور های صنعتی به فکر مدیریت پسماند و یا همان ضایعات افتادند. در برخی صنایع این پسماند ها قابلیت فروش را داشتند که به فروش می رسید و در برخی صنایع این پسماند ها خطرناک و مضرر بودند که بایستی به روش مناسب آنها را بی خطر می کردند.

دسته بندی ضایعات
این مواد به طور کلی به دو دسته عمده تقسیم می شوند که در این بخش به آنها اشاره خواهیم کرد:

ضایعات معمولی و عادی یا نرمال: این ضایعات در روند تولید ایجاد می شوند و به علت نقص در تولید ایجاد می شوند. این ضایعات همواره در تولید وجود داشته و همواره در تولید درصدی از این ضایعات را درنظر می گیرند. عموما این مدل از تولیدات قابلیت بازگشت به خط تولید و یا بازیافت را داشته و می توان از آنها به عنوان مواد اولیه استفاده کرد.
ضایعات غیر معمول و غیر عادی: این ضایعات در اثر نقص در تولید و روند تولید ایجاد نمی شود. بلکه در اثر اشتباهات انسانی و یا بی کیفیت بودن مواد اولیه تولید می شود. این ضایعات معمولا نباید در تولید محصولات ایجاد شود و عموما این مورد از تولیدات را به عنوان ضرر در محاسبه سود و زیان در نظر میگیرند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران