بهترین مرکز خدمات اپیلاسیون ، پاکسازی و فیشیال و ماساژ بانوان در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی بهترین مرکز خدمات اپیلاسیون ، پاکسازی و فیشیال و ماساژ بانوان در شیراز

🔴 نگار اسکین بیوتی

🔹 نگار اسکین بیوتی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات اپیلاسیون ، پاکسازی و فیشیال و ماساژ بانوان در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نگار اسکین بیوتی :

✅ ارائه بهترین خدمات پوستی بصورت حرفه ای شامل : اپیلاسیون ، پاکسازی ، فیشال تخصصی ، ماساژ و پارافین تراپی

✅ با بروز ترین دستگاه و برندهای معتبر

✅ آموزش صفر تا صد کلیه خدمات بصورت تخصصی و تضمینی با ارائه مدرک بین الملی زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای

و…

 

🔸 شماره تماس  09174568189

🔸 آدرس  قدوسی غربی , بین کوچه ۱۹ و ۱۹ الف ، ساختمان الما ، طبقه ی بالای سوپرسروش ، طبقه اول ، واحد ۵

 

مزیت های اپیلاسیون چیست؟

اپیلاسیون یکی از روش های مرسوم برای از بین بردن موهای زائد در بدن است. در کنار روش های راحت و شاید کم درد تری مانند اصلاح با تیغ، اپیلاسیون می تواند مزایای قابل توجهی را به پوست و بدن شما هدیه کند. در این مقاله به بررسی اجمالی مزیت اپیلاسیون خواهیم پرداخت.

 

مزیت اپیلاسیون: صافی پایدار پوست
با اپیلاسیون، صافی و نرمی پوست تا چهار هفته ادامه پیدا می کند. از آنجایی که در روش اپیلاسیون، موهای زائد از ریشه کنده می شوند، زمان رشد آن ها طولانی تر است. همچنین موهای رشد کرده نرم تر و باریک تر از قبل هستند. این امر در مقایسه با روش های سنتی، که موها را ضخیم تر کرده و مدت زمان رشد آن ها را کاهش می دهد، مزیت مهمی محسوب می شود.

 

مزیت اپیلاسیون: روشی کارآمد برای موهای کوتاه
اپیلاسیون و وکس می توانند موها را از ریشه درآورند. با این حال، در مقایسه با روش وکس، اپیلاسیون این توانایی را دارد که موهای کوتاه، باریک و یا خوابیده بر روی پوست را نیز از ریشه در آورد. روش وکس در از بین بردن سه دسته عنوان شده، چندان کارایی ندارد.

 

مزیت اپیلاسیون: رشد مجدد موها
زمانی که موها از ریشه کنده شوند، موهای رشد کرده نرم تر و باریک تر از زمانی هستند که اصلاح با تیغ صورت گرفته است. بنابراین حتی در صورت رشد موها پس از اپیلاسیون نیز، نرمی و لطافت پوست شما از بین نمی رود. همچنین از آنجایی که رشد موها به فازهای مختلف چرخه رشد وابسته است، موهای از ریشه کنده شده ممکن است زمان بیشتری را برای رشد مجدد نیاز داشته باشند. به همین دلیل است که پس از چند جلسه اپیلاسیون، از حجم موهای زائد کاسته می شود.

 

مزیت اپیلاسیون: مناسب برای همه فصول
اپیلاسیون، به ویژه با کمک اپیلاتورها، برای پوست های مختلف انتخابی مناسب است. اپیلاتورها تنها موهای زائد بدن را جدا می کنند و کششی را متوجه پوست بدن نمی کنند، بنابراین می توانند انتخاب خوبی برای پوست های حساس باشند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران