داده رایا – بهترین مرکز ارائه خدمات طراحی سایت ، سئو سایت و خدامت ادمین اینستاگرام در تبریز و سراسر کشور

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی داده رایا – بهترین مرکز ارائه خدمات طراحی سایت ، سئو سایت و خدامت ادمین اینستاگرام در تبریز و سراسر کشور

🔴 مجموعه داده رایا

🔹 مجموعه داده رایا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات طراحی سایت ، سئو سایت و خدامت ادمین اینستاگرام در تبریز و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه داده رایا :

⁉️همه برند هایی مشهوری که در بستر اینترنت فعالیت می کنند مثل دیجی کالا ، اسنپ، شیپور و… فقط از طریق طراحی یک سایت به این نقطه نرسیده اند بلکه پشت این برند ها یک تیم مجرب با استراتژی های قوی در حال فعالیت هست.
✅برای رسیدن به موفقیت شما هم نیاز دارید تا با یک تیم مجرب و کار کشته همکاری کنید تا پیشرفت کنید …

✳️برای رسیدن به موفقیت این مسیر باید طی بشه …
1️⃣اول از همه طراحی یک وب سایت خوب و حرفه ای لازمه
2️⃣ دوم یک پیج اینستاگرامی باید ایجاد بشه
3️⃣سوم با انتشار محتوا درباره محصولات و یا خدمات از طریق پیج و سایت، کسب و کارت باید معرفی بشه
4️⃣چهارم فعالیت ها روی پیج و سایت باید به صورت بهینه و هدفند انجام بشه تا کسب و کارت متمایز تر از رقبا باشه

✴️ تیم داده رایا خدماتش رو برای افرادی که تصمیم دارند کسب و کار آنلاین خودشون رو شروع کنند و یا کسانی که قصد دارند کسب و کار آنلاین شون رو متحول کنند ، با قیمت های بسیار مناسب ارائه میده، با ما در ارتباط باشید.
در ضمن از طریق لینک هم میتونید تعرفه ها رو مشاهده کنید.

و…

 

🔸 با مدیریت  اکبر نوحی

🔸 شماره تماس  09146483484

 

اهمیت و مزایای طراحی وبسایت چیست؟

۱. اقتصادی بودن طراحی سایت
داشتن وب‌سایت نیاز به سه مولفه به صورت همزمان دارد. این سه مولفه عبارتند از خرید هاست، ثبت دامنه و طراحی سایت. هاست و دامنه هزینه بسیار زیادی نداشته و به صورت سالانه قابل تمدید می‌باشد. شاید عمده هزینه‌ باید در طراحی سایت پرداخته شود. اما باید به این نکته توجه داشت که این هزینه صرفا یک‌بار پرداخته می‌شود و تا سال‌ها نیاز به پرداخت هزینه نیست. قاعدتا بعد از گذشت چند سال، سایت نیاز به طراحی مجدد داشته که این فرایند نیز هزینه‌ای کمتر از طراحی سایت دارد. لذا می‌توان گفت با یک هزینه اولیه می‌توان صاحب سایتی شد که سال‌ها مشتریان را به سمت خود جذب کرده و باعث درآمدزایی خواهد شد. قطعا هزینه پرداخت شده بابت وب‌سایت در مدت زمان کمی با سود بالا به صاحبان کسب‌وکار باز می‌گردد.

۲. دسترسی شبانه‌روزی
یک وب‌سایت در حقیقت یک فروشگاه و یا یک شرکت شبانه روزی است که مشتریان در هر ساعت از روز می‌توانند با مراجعه به آن از خدمات و محصولات مطلع شوند و اقدام به خرید نمایند. لذا می‌توان نتیجه گرفت داشتن یک وب‌سایت، به معنای شبانه‌روزی کردن کسب و کار است.

۳. حراجی‌های گسترده
فرض کنید یک فروشگاه در یک شهر اقدام به حراج کردن بخشی از محصولات خود کند. قطعا سایر مشتریان در سایر شهر نه تنها از این حراجی مطلع نمی‌شوند بلکه امکان مشاهده کالا و خرید را نخواهند داشت. اما در یک فروشگاه اینترنتی، محدودیت جغرافیایی معنایی ندارد. هر شخصی از هر کجای دنیا می‌تواند از طریق وب‌سایت سفارش خود را ثبت و پرداخت و از طریق خدمات پست آن را دریافت کند.

۴. بازاریابی آسان
قطعا تبلیغات در دنیای اینترنت راحت‌تر، پربازده‌تر و سریع‌تر خواهد بود. همچنین با استفاده از خدمات گوگل ادز و سئو سایت می‌توان به کسب‌وکار اینترنتی رونق بیشتری داد.
خدمات گوگل ادز، سیستم تبلیغات در گوگل بوده که یک سایت با پرداخت هزینه و شارژ حساب کاربری خود، می‌تواند با کلمات کلیدی خود، در صفحه اول جستجوی گوگل قرار گیرد. تا زمانی که حساب کاربری شما دارای اعتبار باشد، این تبلیغات ادامه پیدا کرده و افراد بیشتری وارد وب‌سایت شما می‌شوند.

حال با یک طراحی مناسب و همچنین یک گرافیک خوب می‌توان اعتماد مشتریان را جلب کرد تا سفارشات خود را ثبت و اقدام به خرید نمایند. برای شروع تبلیغات از طریق خدمات گوگل ادز، انتخاب کلمات کلیدی مناسب از اهمیت بالایی برخوردار بوده که مشاوران وب‌رمز در این زمینه می‌توانند مشتریان را راهنمایی کنند تا با یک انتخاب مناسب، با پرداخت کمترین هزینه به بهترین نتیجه دست یابند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران