بهترین مرکز افزایش فالوور و لایک و کامنت،ویو اینستاگرام در شیراز و سراسر کشور

در فارس ، شیراز

معرفی بهترین مرکز افزایش فالوور و لایک و کامنت،ویو اینستاگرام در شیراز و سراسر کشور

🔴 مهدی راستی

🔹 مهدی راستی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه افزایش فالوور و لایک و کامنت،ویو اینستاگرام در شیراز و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهدی راستی :

✅ افزایش فالور و لایک و کامنت،ویو اینستاگرام

✅ فروش فالور اینستاگرام

✅ فروش لایک اینستاگرام

✅ فروش ویوو پست و ویو استوری اینستاگرام

✅ فروش کامنت اینستاگرام

✅ فالور ایرانی فعال کایی 40هزار تومان

✅ فالور ایرانی نیمه فعال کایی 30 هزار تومان

✅ فالور فیک ایرانی کایی 20 هزارتومان

✅ فالور خارجی کاریی 30هزارتومان

✅ فالور خارجی فیک کایی 20 هزارتومان

✅ لایک ایرانی کایی 15هزارتومان

✅ لایک خارجی کایی 10هزآرتومان

داشتن اعتبار در هر کسب و کار یک امر بسیار مهم هست چون مشتری در ابتدا کلیت صفحه شما رو نگاه میکنه و با توجه به پیج تصمیم به فالو کردن یا دنبال کردن پست هاتون میکنه و در نهایت پیجی که ۵۰۰ تا فالور داره خیلی متفاوت هست با پیچی که ۱۰،۰۰۰ تا فالور داره.

 

🔸 شماره تماس  09900794505

 

مزایای افزایش فالوور چیست؟

آیا خرید فالوور واقعی خوب است؟
خرید فالوور، همان تاثیری را می گذارد که خرید لایک برای شما دارد. زمانی که شما فالوور می خرید، به واسطه فالوور های شما، پیج تان در قسمت suggestion افراد دیگر ظاهر می شود و این شانس را دارید که افراد جدید تری پیج شما را ببینند.

خرید فالوور واقعی، مزیتی که دارد این است که اکانت هایی که به عنوان فالوور به پیج شما سرازیر می شوند، اکانت های واقعی اند. یعنی نام کاربری معنا دار دارند، عکس پروفایل دارند، پست و استوری دارند، فالوور و فالویینگ دارند و به طور کلی فاکتور های یک اکانت واقعی را دارند.

اکنون این مسئله که همه یا اکثر فالوور های شما واقعی باشند چه مزیتی دارد؟ مزیتی که دارد این است که اولا اینستاگرام بیشتر به شما اعتماد می کند و پیج تان را به افراد دیگر پیشنهاد می دهد یا پست هایتان را در اکسپلور نمایش می دهد و دوما افراد جدیدی که وارد پیج شما می شوند، به خاطر واقعی بودن فالوور هایتان بیشتر به شما اعتماد می کنند و احتمال اینکه شما را فالو کنند یا از شما خرید کنند بیشتر است.

توجه داشته باشید معمولا افرادی که فالوور واقعی می خرند، فکر می کنند که چون فالوور ها واقعی اند در پیج آن ها فعالیت خواهند داشت و انتظار دارند که آن فالوور ها پست هایشان را لایک، بازنشر یا سیو کنند و استوری هایشان را ببینند.

اما این یک برداشت اشتباه است! زمانی که شما فالوور می خرید، فقط فالوور خریده اید. با وجود اینکه آن ها واقعی اند، اما فقط فالوور اند و در پیج شما فعالیتی نخواهند داشت. در نتیجه شما باید هر یک از خدمات شبکه های اجتماعی از قبیل لایک، ریچ و ایمپرشن و… را به صورت جداگانه خریداری کنید.

مزایای افزایش فالوور
کاربران اینستاگرام به خوبی می دانند که هر چه تعداد فالوور پیج آنها بالاتر باشد بیشتر دیده می شوند؛ از این رو همیشه در حال یافتن راه های افزایش فالوور هستند.

جلب اعتماد کاربران
سهولت در بازاریابی اینترنتی
بالا رفتن سرعت رشد پیج
امکان افزایش لایک پست ها، ویو ویدیوها
ابتدا به این فکر کنید که هدف شما از این که می خواهید فالوور هایتان افزایش پیدا کنند چیست؟ ممکن است به دنبال معروف شدن باشید و بخواهید یک اینفلوئنسر یا بلاگر موفق شوید. یا ممکن است کسب کاری در اینستاگرام داشته باشید و هدفتان افزایش فروش باشد یا ممکن است بخواهید با افزایش فالوور، کار تبلیغات در اینستاگرام را انجام دهید و درآمد از اینستاگرام داشته باشید.

در نهایت، هر هدفی که داشته باشید، خرید فالوور فیک یا واقعی اینستاگرام به شما کمک می کند که سریع تر به هدف خود برسید.

پس خرید فالوور در هر صورت، ضرری برای شما نخواهد داشت. شما با خرید فالوور این شانس را خواهید داشت که بیشتر دیده شوید.

اما این را فراموش نکنید، زمانی که شما لایک یا فالوور یا هر خدمات اینستاگرامی دیگری خریداری می کنید، مانند خرید بازدید لایو و چیز های دیگر، این فالوور ها، لایک ها و بازدید ها قرار نیست از شما خرید کنند. در واقع آن ها مشتری شما نیستند اما برایتان مشتری می آورند.

زمانی که شما خدمات اینستاگرامی می خرید، شانس شما برای دیده شدن افزایش میابد و افراد بیشتری شما را می بینند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران