برقکاری ساختمان و نصب دوربین مداربسته در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی برقکاری ساختمان و نصب دوربین مداربسته در مشهد

🔴 علی جانگداز

🔹 علی جانگداز  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه برقکاری ساختمان و نصب دوربین مداربسته در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی جانگداز  :

✅ برق کار ساختمان

✅ نصب و راه اندازی دوربین و دزدگیر

✅ نور پردازی باغ و ویلا

✅ رفع هر گونه اتصالی

✅ نصب آیفون و…

🔴 سابقه کار:

☑️ بازار فردوسی ۲

☑️ ارمیتاژ طبرسی

☑️ هتل تندیس

☑️ انواع پروژه های مسکونی

☑️ انواع باغ و ویلا

☑️ ۱۵واحدی یکان حامد جنوبی

☑️ ۱۲واحدی لاله خیام

☑️ ۱۲واحدی نیکان اقدسیه

☑️ ۶واحدی امیر فرامرز

و….

 

🔸 شماره تماس 09158786340

🔸آدرس مشهد

6 دلیل برتر استفاده از دوربین مدار بسته چیست ؟

جلوگیری از جرم

اگر نگران وقوع جرم هستید ، دوربین ها نه تنها می توانند مجرمان را دستگیر کنند ، بلکه وجود سیستم های مدار بسته می تواند یک مجرم را وادار کند که در مورد هر کار اشتباهی مکث کرده و این زمان مکث به نفع ماست. تصور کنید، اگر قصد سرقت یک فروشگاه یا دفتر را داشتید ، اگر می دانستید که در حال ضبط شدن هستید ، آیا باز هم میخواستید این کار را انجام دهید؟

جلوگیری از سرقت کارمندان

اگر به یکی از کارمندان خود مشکوک هستید اما نمی دانید از کجا شروع به تلاش برای رسیدن به حقیقت کنید ، دوربین مدار بسته می تواند یک ابزار مفید باشد. این امر به ویژه درصورتی که شما صاحب تأسیساتی باشید که در آن مبادله وجه نقد انجام می شود ، بیشتر صدق می کند. دوربین هایی که در نزدیکی صندوق های پول نقد یا مکان های دیگری هستند که کارمندان اغلب در آنها مستقر هستند ، نه تنها می تواند سرقت توسط کارمند را به شما نشان دهد ، بلکه می تواند او را از ارتکاب سرقت منصرف کند.

می تواند یک مدرک مفید باشد

اگر جرمی در شرکت یا اداره شما یا اطراف آن انجام شده باشد و فیلمی از شخص متهم به ارتکاب این جرم توسط دوربین مدار بسته ضبط شده باشد ، شما یک مدرک اضافی برای یک پرونده قضایی دارید. قاضی می تواند فیلم ها یا عکس های دوربین مدار بسته شما را مشاهده کند و تشخیص دهد که شخص متهم واقعاً مرتکب این جنایت شده است یا خیر. در کل، دوربین های امنیتی نه تنها در آینده از ایجاد مشکل بیشتر برای شما جلوگیری خواهد کرد بلکه به کل جامعه نیز کمک بزرگی می کند.

مراقبت از کودکان و افراد پیر

با استفاده از اهمیت دوربین مدار بسته در خانه ، می توانید ایمنی کودکان و افراد مسن خود را در زمان غیبت کنترل کنید. علاوه بر این ، می توانید پرستار خود را زیر نظر داشته باشید و مطمئن شوید که اتفاق غیر عادی در جریان نیست.

نظارت از راه دور بر کسب و کار

اگر نمی توانید تمام وقت در دفتر کار باشید اما دوست دارید بدانید چه خبر است ، یک دوربین امنیتی می تواند به شما در انجام این کار کمک کند. شما می توانید با چند کلیک سریع ماوس از طریق رایانه های خانگی ،محل کارتان زیر نظر داشته باشید و مطمئن شوید که کار شما بدون مشکل پیش می رود و هیچ چیز غیر عادی در جریان نیست.

محافظت از کارکنان خود

دوربین مدار بسته می تواند از کارکنان شما در برابر خشونت مشتریان محافظت کند. در عین حال ، می تواند از آنها در برابر اتهامات دروغین از سوی کارمندان یا مشتریان ، محافظت کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران