برش بتن کوشکی در تهران – انجام تمام عملیات کرگیری در کمترین زمان و بهترین شکل و حرفه ای با خیال راحت کاراتون رو به مابسپارید

در تهران ، تهران

معرفی برش بتن کوشکی در تهران – انجام تمام عملیات کرگیری در کمترین زمان و بهترین شکل و حرفه ای با خیال راحت کاراتون رو به مابسپارید

🔴 برش بتن کوشکی

🔹 برش بتن کوشکی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام تمام عملیات کرگیری در کمترین زمان و بهترین شکل در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات برش بتن کوشکی :

✅کرگیری وبرش بتن بااستفاده ازدستگاه هیلتی آلمان

✅کاشت میلگردو بولت(مکانیکی وشیمیایی)

✅مقاوم سازی،ایجادبازشودرفونداسیون ودیواربرشی

✅ایجادداکت

✅استفاده ازچسب های هیلتی وممو شرکتی

✅باکادری مجرب

و…

 

🔸 با مدیریت  یاسرکوشکی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۹۴۸۵۷۵۰

🔸 آدرس  تهران

برش بتن چیست؟

به فرآیندی گفته می‌شود که طی آن، بخش‌هایی از سازه بتنی که از قبل علامت‌گذاری شده‌اند توسط لوازم و دستگاه‌های مختلف برش بتن که به آن سگمنت الماسه گفته می‌شود، بریده خواهد شد.

به لوازم علامت‌گذاری بر روی قسمت‌هایی از بتن که قرار است حذف شوند، اصطلاحاً خط برش «Chalk Line» گفته می‌شود.

ﻻزم ﺑﻪ ذﮐﺮ اﺳﺖ در ﻓﺮاﯾﻨﺪ ﺑﺮش ﺑﺘﻦ، ﺑﺘﻮن و آرﻣﺎﺗﻮر ﯾﺎ ﻣﯿﻠﮕﺮد، همزمان ﺑﺮش خواهد ﺧﻮرد. ضخامت شیار ایجادشده در برش (cutting) وابسته به ابزاری است که مورداستفاده قرار می‌گیرد که می‌تواند 2 میلی‌متر با تلورانس 4 میلی‌متر باشد که البته این پیشنهاد از نوع تجربی است.
برش بتن مسلح

در برش بتن های فونداسیون مسلح به دلیل عدم دسترسی به زیر و یا کناره‌های فونداسیون، روش کرگیری متوالی اغلب تنها روشی است که می‌توان از آن استفاده کرد زیرا در برش با کاتر کف بر، ازآنجایی‌که قیمت آن‌ها گران می‌باشد اغلب عمیق بر نیستند و نهایتاً تا ۳۰ یا ۴۰ سانتیمتر بیشتر قادر به انجام کار نیستند.

از آخرین متدهای آپدیت و خلاقانه در مورد قطع نمودن سازه های بتنی عظیم و ضخیم استفاده از روش برش سیمی یا همان سیم برش می‌باشد.

این روش ابتدا در معادن توسعه یافت ولی با تغییر بافت و تقویت سیم برش، قابلیت قطع بتن و فولاد را نیز پیدا نمود. این روش برش بتن باعث صرفه‌جویی در زمان هنگام برش سازه های بتنی عظیم و با ضخامت بالا می‌باشد.

از مزایای این روش این است که در محیط‌های کاری کوچک نیز می‌شود از آن استفاده کنیم که با استفاده از این روش می‌توانیم برش بتن می‌توان با شکل‌های مختلف با هر ابعادي را ايجاد نماییم. از ویژگی‌های اين روش انجام برش در هر نوع سطوح عمودي و افقي و شیب‌دار و حتي در ارتفاعات بسیار بلند است.

این روش در مقایسه با سایر روش‌های موجود، مزایایی نیز دارد از قبیل:

عدم محدوديت ابعاد برش
عدم ايجاد آلودگي صوتي
دقت ابعادي بالا
سرعت برش بالا
پيوستگي برش

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران