باشگاه آموزش یوگا آقایان و بانوان در برازجان

در بوشهر ، برازجان
کد کسب و کار : 79326

معرفی باشگاه آموزش یوگا آقایان و بانوان در برازجان

🔴 باشگاه یوگا نور برازجان

🔹 باشگاه یوگا نور برازجان  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش یوگا آقایان و بانوان در برازجان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات باشگاه یوگا نور برازجان  :

✅ تمرینات یوگا

✅ زیر نظر مربیان رسمی انجمن ورزش یوگا

✅ با 12 سال سابقه

✅ ویژه آقایان و بانوان

و….

 

🔸 شماره تماس 09177732784

🔸آدرس برازجان خیابان فردوسی کوچه فردوسی 5

یوگا چیست؟

یوگا از جمله ورزش‌هایی است که هر گاه از آن صحبت شود، اولین مسئله‌ای که ذهن همه به سمت آن حرکت می‌کند، احساس آرامشی است که طی انجام حرکات ایجاد می‌شود. در واقع می‌توان گفت این موضوع در ذهن بسیاری از افراد ثبت شده است که این ورزش راهی برای رسیدن به آرامش است.

یوگا از ریشه کلمه سانسکریت YUJ گرفته شده که معنی اصلی آن اتحاد است. در واقع یوگا این قدرت را دارد که بین تن و روح و حتی نیروهای مثبت و منفی وجودی انسان، اتحادی غیرقابل باور ایجاد کند.

این علم قدمت بسیار زیادی دارد و در طی این مدت دستخوش تغییرات زیادی قرار گرفته است و با اطمینان می‌توان گفت که در طول گذر زمان به تکامل رسیده است به گونه‌ای که از آن به عنوان یک علم حیرت انگیز می‌توان یاد کرد.

نتیجه حاصل از کلاس‌های یوگا

در کلاس‌های این رشته ورزشیِ منتال، به شما می‌آموزند که چگونه بافت‌های شخصیتی خود را گسترش دهید. در واقع حرکات و تمرکز حین آن، این توانایی را دارد تا با کشش‌های عضلانی و ماساژ اعضا، هماهنگی بسیار خوبی را بین اعضای بدن و همچنین سیستم اعصاب ایجاد کند.

تاثیر بسیار مناسبی بر روی سلامتی افراد و همچنین رفع بسیاری از بیماری‌ها طی این عملکرد حاصل خواهد شد. اما این موضوع تمام تاثیری نیست که این رشته ورزشی با زیر شاخه‌های متعدد به همراه دارد.

شاید باور این مسئله کمی سخت باشد اما انجام این تمرینات باعث می‌شود که شما تسکین بسیار مناسبی برای دردها و حتی بیماری‌های غیرقابل علاج خود پیدا کنید. به طور قطع می‌توان گفت با مداومت در انجام حرکات مناسب بدن، تا حدود زیادی دردها را از بین خواهید برد.

نکات مهم قبل از شروع به انجام یوگا

کالری سوزی بسیار کم
یوگا تقریبا با تمام ورزش‌هایی که تاکنون انجام داده‌اید متفاوت است زیرا برخلاف ورزش‌های هوازی تفاوت چشمگیری در از دست دادن کالری ایجاد نمی‌کند. پس بهتر است به امید لاغری فقط به سمت یوگا نرویم.

در برخی موارد، انجام حرکات یوگا می‌تواند برای افراد مضر باشد زیرا فشار بسیار زیادی در برخی حرکات به ستون فقرات وارد می‌شود که اگر فرد دچار پوکی استخوان باشد، حتما آسیب‌ها و محدودیت‌هایی را ایجاد خواهد کرد.

این ورزش شرایطی را ایجاد می‌کند تا هورمون استرس در بدن به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا کند و شما بتوانید از یک خواب راحت لذت ببرید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران