انجام خدمات تاتو در اهواز

در خوزستان ، اهواز

معرفی انجام خدمات تاتو در اهواز

🔴 خانم حمیداوی

🔹 خانم حمیداوی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات تتو در اهواز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تتو در اهواز :

✅ خدمات تاتو بدن انجام میشه

✅ ترمیم خط لب و ابرو انجام میشه

✅ انواع صندلی اداری و منزل

✅ نیازمند مدل هستیم در ازای یک تاتوی بدن ،یکی از خدمات هم اشانتیون انجام میگیره فقط و فقط هزینه ی مواد دریافت میشود.

✅ فقط و فقط خانم ها تماس بگیرن هر گونه مزاحمت پیگیر قانونی

و…

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس اهواز ، حصیراباد

 

تاتو لب چیست؟

خط لب دائمی از انواع آرایش تاتو نیمه دائمی، با رسوب رنگدانه‌ها در لب‌ با کمک سوزن‌های کوچک است. این مدل در حالی‌که به تاتو لب هم مشهور است، ولی نسبت به مدل‌های تاتو سنتی بسیار بهتر و زیباتر است. تمرکز این مدل بیشتر بر تغییر رنگ و شکل‌ لب‌ به منظور ایجاد لب‌های جوانتر و زیباتر است

این روش که جزء میکاپ‌های نیمه دائمی به شمار می‌آید، بیشتر جهت قرنیه‌سازی و زیبا نشان دادن فرم لب‌ها استفاده می‌شود. به علاوه، می‌توان آن را یک روش درمانی برای آن دسته از افرادی دانست که به هر دلیل (مانند پیری یا افراد مبتلا به لب شکری) خط لب خویش را از دست داده‌اند.

نکته‌ای که در طول این نوشتار بارها به آن تاکید خواهیم کرد آن است که با این روش، تنها لب‌هایی با فرم و شکل زیبا خواهید داشت و به هیچ وجه لب‌هایتان را حجیم نخواهد ساخت. پس اگر به دنبال لب‌های حجیم هستید، روش‌های دیگر زیبایی را امتحان کنید. برای مثال یکی از ترفندهای کاربردی برای حجیم‌تر کردن لب‌ها، رژ لب آمبره است که در مقاله دیگری مفصلا درباره آن توضیح داده‌ایم.

باید بدانید که لب‌های هر شخص با شخص دیگر کاملا متفاوت است و یک شکل استاندارد مشخص برای تعریف لب زیبا وجود ندارد. اگر شما تمایل به تغییر رنگ یا شکل لب خود داشته باشید، ممکن است بخواهید تا این شیوه آرایشی را امتحان کنید.

با این‌ وجود این شیوه جنبه‌های بسیاری دارد که باید در نظر گرفته شود:

تحمل درد
بودجه
در نظر گرفتن عوارض جانبی احتمالی

پروسه مراقبت‌های این روش بسیار شبیه به پروسه درمان پس از تاتو زدن است. شما شاهد قرمزی و تورم خواهید بود که با یخ و یا کمپرس آب سرد قابل درمان است. گرچه شاید اینگونه به نظر رسد که پانسمان لب‌ها عالی باشد، ولی برای درمان و بهبودی سریع‌تر اجازه دهید لب‌هایتان در معرض هوا باشند و از پانسمانشان خودداری کنید.

زمانی‌که لب‌هایتان شروع به بهبودی پیدا می‌کنند، پوست آن به مدت یک هفته پوسته پوسته خواهد شد. از کندن آن‌ها (دلمه‌ها) جدا خودداری کنید؛ زیرا ممکن است جای زخم بر روی لب‌هایتان باقی ماند و زیبایی خط لب دائمی را از بین برد.

پیشنهاد می‌کنیم برای محافظت و درمان در طول پروسه بهبودی، از وازلین استفاده کنید.

بهتر است تا بهبودی کامل لب‌ها از انجام کار شدید به مدت چند هفته پرهیز کنید. به یاد داشته باشید تا بهبودی کامل لب‌ها، از قرار گرفتن در معرض نور خورشید دوری کنید.

تیره‌تر بودن رنگ لب‌ها (نسبت به آنچه انتظار آن را داشتید) هیچ جای نگرانی ندارد. این مورد از معمول‌ترین عوارض کاشت خط لب دائمی است که معمولا پس از بهبودی لب‌ها به صورت کامل از بین می‌رود.

یک ماه پس از کاشت، نتیجه به طور کامل خود را نشان می‌دهد. احتمال دارد ارائه دهنده‌تان در طول این مدت، به منظور ارزیابی نتیجه کار خود، تقاضا کند تا حداقل یکبار پیش وی مراجعه کنید.

مراجعه به ارائه دهنده پس از چند ماه از کاشت، به منظور دستیابی به رنگی که دقیقا مد نظرتان است، الزامی است

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران