امداد خودرو تبریز (علی) – بهترین مرکز شبانه روزی امداد خودرو ، یدک کش ، تعمیر در محل در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی امداد خودرو تبریز (علی) – بهترین مرکز شبانه روزی امداد خودرو ، یدک کش ، تعمیر در محل در تبریز

🔴 مجموعه امداد خودرو تبریز (علی)

🔹 مجموعه امداد خودرو تبریز (علی) یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات امداد خودرو ، یدک کش ، تعمیر در محل در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه امداد خودرو تبریز (علی) :

✅ امداد خودرو

✅ یدک کش

✅ تعمیر در محل

✅ شبانه روزی

و…

 

🔸 با مدیریت  علیرضا ترقی

🔸 شماره تماس  09147354173

🔸 شماره تماس  09337044173

 

انواع روش های حمل خودرو و کاربرد یدک کش چیست؟

حمل خودرو توسط سیم بوکسل
در روش حمل خودرو به وسیله یدک کش، خودرو آسیب دیده به وسیله سیم بوکسل یا چرخ گیر به یدکش متصل می‌شود. اگر از سیم بوکسل استفاده شود چهار چرخ خودرو روی زمین بوده و خودرو کشیده می‌شود. در این روش باید دقت شود از سیم بوکسل مناسب و استاندارد استفاده شود تا ایمنی کافی داشته باشد. بسیار دیده می‌شود افراد با استفاده از طناب و ابزاری مانند آن اقدام به بوکسل خودرو آسیب دیده می‌نمایند که در صورت پاره شدن و جدا شدن خودرو معیوب در حال حمل قطعا خطرات بسیاری پیش خواهد آمد. بنابراین استفاده سیم بوکسل استاندارد نکته بسیار مهمی محسوب می‌شود. طول سیم بوکسل نیز یکی دیگر از آیتم‌هایی است که باید به آن دقت شود. طول سیم بوکسل باید به اندازه‌ای باشد که فاصله استاندارد بین خودرو معیوب و یدک کش رعایت شده تا در حین توقف یا کم شدن سرعت یدک کش حادثه‌ای رخ ندهد.

حمل خودرو با چرخ گیر
استفاده از چرخ گیر روش دیگری برای اتصال خودرو به یدک کش است. چرخ گیر میله آهنی شبیه به عینک است که چرخ‌های جلویی خودرو در آن قفل شده و از سطح زمین بلند می‌شوند. این روش نسبت به سیم بوکسل ایمنی بیشتری داشته و بیشتر توصیه می‌شود.چرخگیرها به 2حالت سنتی و هیدرولیک مورد استفاده قرار می‌میگیرند که در ایران فعلا حالت سنتی آن وجود دارد و مورد استفاده می‌شود.

رعایت سرعت مجاز یدک کش
با توجه به اینکه یک خودرو که معمولا معیوب و حادثه دیده می‌باشد به یدک کش متصل است، باید بیش از پیش سرعت مجاز رعایت شود. رعایت سرعت مجاز علاوه بر اینکه کنترل هر دو وسیله نقلیه را آسانتر می‌کند موجب کاهش خطرات و حوادث می‌شود. از آنجایی که در اکثر موارد خودرو در حال حمل قابلیت کنترل و حرکت ندارد، در حقیقت کنترل آن خودرو نیز به عهده راننده یدک کش می‌باشد. همین امر موجب می‌شود تا رعایت سرعت مجاز بیش از پیش اهمیت یابد.

کاربرد یدک کش
همانطور که گفته شد از یدک کش برای مسافت‌های کوتاه استفاده می‌شود. بسیار پیش می‌آید در بین راه خودرو دچار نقص فنی یا حوادث رانندگی می‌شود. در چنین شرایطی برای رساندن خودرو به نزدیک‌ترین تعمیرگاه از یدک کش استفاده می‌شود. اما زمانی که قصد انتقال خودرو به شهر دیگری را دارید یا خودرو شما صفر است، بهترین گزینه خودروبر کفی می‌باشد. اگر مایلید قطعات یدک کش را بشناسید حتما مقاله قطعات یدکش را مطالعه نمایید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران