ارائه خدمات جوشکاری سیار در زاهدان

در سیستان و بلوچستان ، زاهدان

ارائه خدمات جوشکاری سیار در زاهدان

🔴 هادی ضابطی

🔹 هادی ضابطی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات جوشکاری سیار در زاهدان میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات هادی ضابطی :

✅ کلیه خدمات جوشکاری وبرشکاری سیار پذیرفته می‌شود

✅ دراسرع وقت

✅  با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس زاهدان

معرفی اهمیت و مزایای جوشکاری سیار

اهمیت جوشکاری سیار

یکی از قفسه های فلزی شکسته و نیاز به تعمیر دارد. برای نصب کولر باید یک چارپایه فلزی زیر کولری بزرگتر بسازید. نرده راه پله کمی لق می زند و ….. خیلی خرده کاری های کوچک و بزرگ در خانه وجود دارد که نیاز به جوشکاری و اتصال دو قطعه دارد. در واقع گاهی با یکی دو خال جوش کوچک هم مشکل رفع می شود ولی پیدا کردن یک جوشکار برای انجام کارهای کوچک خیلی دشوار است. در این موارد با استفاده از خدمات جوشکاری سیار می توانید مشکلات را حل کنید. در واقع یک نیروی متخصص و کاربلد را می توانید برای انجام خرده کاری و تعمیرات در اختیار داشته باشید. آیا می خواهید از خدمات جوشکار متخصص و کاربلد در محل استفاده کنید؟

جوشکاری سیار چیست؟

در گذشته همه کارهای جوشکاری در یک کارگاه انجام می شد و اهالی برای سفارش کارهای بزرگ و کوچک با جوشکار محله هماهنگ می کردند. امروزه با توسعه شهرها پیدا کردن یک جوشکار خوب در محلی که زندگی می کنید، به سادگی قبل نیست. حتی اگر شانس داشته باشید و یک کارگاه جوشکاری را در چند خیابان دورتر هم پیدا کنید، به ندرت بتوانید جوشکار را راضی کنید تا برای یک خال جوش کوچک درب منزل مراجعه کند. جوشکاری سیار یکی از جدیدترین سرویس های خدماتی هوم سرویز است که برای ساکنین تهرانی در نظر گرفته شده است. با ثبت سفارش جوشکاری در این سامانه می توانید از خدمات یک جوشکار حرفه ای در محل استفاده کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران