اجرای شناژ کاری و تیرچه سقف در کرمانشاه

در کرمانشاه ، کرمانشاه

معرفی مرکز اجرای شناژ کاری و تیرچه سقف در کرمانشاه

🔴 ایمان‌لرستانی

🔹 ایمان‌لرستانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجرای شناژ کاری و تیرچه سقف در کرمانشاه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات ایمان‌لرستانی :

✅ شناژ کاری

✅ جوشکاری

✅ دیوارچیدن

✅ تیرچه سقف

✅ سیمانکاری

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  کرمانشاه

شناژ کاری چیست ؟

شناژ از بخش های اصلی پی نواری ساختمان بوده و وظیه آن متصل کردن پی و فونداسیون های عمودی به یکدیگر می باشد. در بسیاری از سازه ها برای انتقال یکسان نیروی حاصل از وزن ساختمان به به زمین از پی های منفرد استفاده می شود.

این گونه پی ها منفرد بوده و با یکدیگر در ارتباط نیستند و فاصله هریک از آن ها 5 متر می باشد. حال به منظور اتصال این پی های منفرد از یک پی نواری یا افقی مقاوم استفاده می شود که این پی های نواری شناژ نام دارند.

شناژها قابلیت تحمل نیروی کشش و فشار ایجاد شده از فونداسیون های عمودی و افقی را دارند. شناژ با نام کلاف نیز شناخته می شود. شناژ ساختاری است که به عنوان قسمتی از کرسی چینی محسوب می شود و به صورت عمودی بر روی مصالحی هم چون آجر چیده می شود.

انواع شناژ
به طور کلی شناژها به انواع افقی، عمودی، مورب و شناژ مخفی یا تای بیم تقسیم بندی می شوند. در ادامه به بیان جزئیات بیشتر در مورد هر یک می پرداخته شده است:

شناژ افقی
شناژ افقی اتصالی است که در بین ستون های فونداسیون قرار می گیرد. این اتصال سبب می شود نیروی وارد شده به پی در تمام قسمت های فونداسیون پخش شود و فشار وارد شده بر ستون ها در یک بخش متمرکز نشود. شناژ افقی می تواند در برطرف کردن نیروهای اضافی وارد بر ساختمان هم چون ارتعاشات زلزله نیز تاثیر گذار باشد.

شناژ عمودی
شناژ عمودی از دیگر نمونه های شناژ می باشد که معمولا از آن در ساخت ساختمان های چند طبقه استفاده می شود. از شناژ عمودی به منظور اتصال شناژهای افقی استفاده می شود. ساختار شناژ عمودی به گونه ای است که در پایین به فونداسیون و در بالا به شناژ افقی سقف متصل می شود.

شناژ مورب
استفاده از شناژ مورب در ساختمان سازی به اندازه شناژ افقی حائز اهمیت می باشد. استفاده از شناژ مورب از آن جهت حائز اهمیت می باشد که زمین در برابر زلزله عمل و عکس و العمل از خود نشان می دهد. از این رو باید در کنار شناژ افقی از شناژ مورب نیز استفاده شود.

شناژ مخفی یا تای بیم
اجرای شناژ مخفی در سقف تیرچه بلوک صورت می گیرد. استفاده از این شناژ در دهانه هایی که طولی بیش تر از 4 متر دارند باید در فواصل 2 متری صورت گیرد. از شناژ مخفی در سقف ها برای افزایش صلیب سقف ساختمان استفاده می شود.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران