آهنگسازی ، تنظیم ، میکس و مسترینگ ، ضبط موسیقی در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی آهنگسازی ، تنظیم ، میکس و مسترینگ ، ضبط موسیقی در اصفهان

🔴 امیر جزینی

🔹 امیر جزینی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آهنگسازی ، تنظیم ، میکس و مسترینگ ، ضبط موسیقی در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات امیر جزینی :

✅ کلیه‌ی امور مربوط به آهنگسازی، صدابرداری

✅تنظیم، میکس و مسترینگ در ژانرهای مختلف موسیقی

✅با قیمت مناسب و کیفیت عالی

و…

 

🔸 شماره تماس 09022764886

🔸آدرس اصفهان – نظر میانی

 

نکات مهم قبل از ضبط موسیقی در استدیو چیست؟

زمان ضبط

زمانی که برای ضبط صدا در استودیو مشخص می کنید بهتر است بین ظهر تا غروب باشد ! در این ساعت ها صدا و خواننده بهترین بازدهی را خواهد داشت. معمولا ساعات اولیه صبح برای یک ضبط خوب و بی نقص نمی تواند مناسب باشد. زیرا در این ساعات ماهیچه های حنجره و تار های صوتی گرفته و بسته می باشند !

اگر برای ساعت ۳ یا ۴ وقت رزرو کرده اید بهتر است نهار سبک و کم چرب میل کنید ! پر بودن شکم باعث کم شدن فضای مورد نیاز برای ذخیره ی نفس و کم شدن بازدهی پرده ی دیافراگم خواهد شد.

همچنین غذاهای روغنی و پر چرب ، یا خوراکی های ترش یا خیلی شیرین باعث گرفتگی صدا خواهد شد. همچنین نوشیدن قهوه یا نسکافه و استعمال دخانیات مانند سیگار یا قلیان می تواند روی صدا و خوانندگی تأثیر منفی داشته باشد.

نوشیدن آب

مهم ترین چیزی که باید برای انجام یک ضبط خوب در استودیو به خاطر داشته باشید نوشیدن آب است. البته با دمای اتاق ، نه خیلی سرد نه خیلی گرم. در هنگام رفتن به استودیوی ضبط ، یک بطری آب معدنی ولرم همراه خود داشته باشید.

خشک بودن ماهیچه های حنجره و تار های صوتی می تواند باعث آسیب رسیدن به صدا شود.

البته برای تامین رطوبت کافی مورد نیاز برای تارهای صوتی باید از قبل هم به اندازه ی مناسب آب نوشیده باشید.

تمرین قبل از ضبط

سعی قبل از اینکه برای ضبط به استودیو بروید ، تمرین قابل قبولی داشته باشید. حفظ کردن متن شعر یا ترانه می تواند باعث افزایش کنترل و تسلط در خوانندگی و در نتیجه ضبط بهتر شود. زمانی که از روی نوشته می خوانید بخشی از ذهن توسط چشم و حس بینایی درگیر خواندن نوشته می شود.

با حفظ بودن شعر ، علاوه بر افزایش احساس در صدا ، کنترل و تمرکز بهتری روی کوک خواندن ، تحریرها و ضرب خواهید داشت ! اما برای احتیاط متن شعر را به صورت تایپ شده همراه خود داشته باشید.

خواب خوب و عدم خستگی

یکی دیگر از نکات مهم برای ضبط خوب در استودیو خواب خوب است. کم خوابی و خستگی تأثیر منفی روی صدا و خوانندگی می گذارد. بهتر است شب قبل از ضبط به خوبی استراحت کرده باشید. سر حال بودن و انرژی مناسب نقش مهمی در کیفیت اجرا ایفا می کند. ساعات شب و نیمه شب چندان برای ضبط مناسب و ایده آل نمی باشد.

آرامش در هنگام ضبط

یکی از اشتباهاتی که معمولا افراد کم تجربه مرتکب می شوند این است که به صورت گروهی با دوستان خود به استودیو می روند. حضور افراد غیر مرتبط با پروژه و کار , باعث شلوغ شدن استدیو و کم شدن تمرکز خواننده و صدابردار می شود. برای ضبط خوب در استودیو هر چه تعداد افراد غیرمرتبط با پروژه کمتر باشد بهتر است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران