آموزش و تربیت انواع سگ در کرج

در البرز ، کرج

معرفی آموزش و تربیت انواع سگ در کرج

🔴 مجید کرمی

🔹 مجید کرمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش و تربیت انواع سگ در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 آموزش سگ شما(مقدماتی.تخصصی)باشما و کنار شماکلیه آموزشها توسط بنده مربی سگهای زنده یاب هلال احمر با سابقه 15 سال و دارای مدرک مربی گری بین المللی از صلیب سرخ آلمان انجام میشود .

🔹 آموزش سگ در کنار شما و نظارت شما با همکاری شما و با رفتار شناسی و روان شناسی سگ شما انجام میشود .

🔹 آموزش تخصصی زنده یابی . ردیابی . جسد یابی

🔹 آموزش تخصصی سگ نگهبان و سگ نمایش

🔹 رفع ناهنجاریهای سگ شما .

🔹 مشاوره و پاسخ به سوالات شما .

🔹 مشاوره و انجام تست ضریب هوشی توله انتخاب بهترین و باهوش ترین توله برای شما .

🔹 یکبار برای همیشه با یک تیر دو نشان بزنید هم خودتون روش آموزش یادبگیرید و هم سگ شما آموزش میبینه اونم آخرین روش و آخرین آپدیت روش آموزش در اروپا و صلیب سرخ آلمان

 

 

🔸 شماره تماس 09120737278

🔸آدرس کرج .بلوار ارم .کیانمهر

یک مربی سگ در چه مواردی می تواند به ما کمک کند؟

مربیان سگ، برای تربیت سگ دوره های مختلفی را گذرانده اند، درس خوانده اند و تجارب مختلفی را کسب کرده اند. به همین دلیل از نحوه تربیت انواع سگ با هر نژاد و اندازه ای به خوبی بر می آیند.آن ها با توجه به نژاد سگ و ویژگی های اخلاقی ای که دارد بهترین راه و روش را برای آموزش او به کار می گیرند.یک مربی سگ می تواند در ایجاد رفتار بهتر و حذف رفتارهای نادرست سگ، فعال شدن ذهن سگ، تربیت توله و فرمان پذیری سگ از صاحب خود، آموزش صاحبان سگ برای ارتباط گرفتن و نحوه برخورد با سگ و تربیت سگ متخصص می باشد.

– ایجاد رفتار بهتر و حذف رفتارهای نادرست سگ: بهترین سن برای شروع آموزش سگ، دوران توله ای است زمانی که سگ هیچ رفتار پیش فرضی را در ذهن خود به ثبت نرسانیده است. با این وجود آموزش توله سگ ها نیز به صبر و شکیبایی و زمان نیاز دارد.آموزش سگ ها برای زندگی در کنار انسان چه در خانه های بزرگ چه کوچک با زبان انگلیسی یا فارسی شدنی نیست. بلکه زبان خود سگ موفق ترین راه برای تربیت اوست.صاحبان سگ ها معمولا به دلیل مشغله زیاد وقت زیادی برای تربیت سگ خود ندارند پس این کار را به عهده مربی سگ می گذارند.آموزش سگ به این منظور است که در هنگام دستشویی هرجایی کار خود را انجام ندهند، هنگام برخورد با مهمان یا سایر حیوانات رفتارهای هیجانی و نادرستی از خود نشان ندهد، از صاحب خود فرمانبرداری داشته باشد، از واق واق کردن بیخود و در هرجایی خودداری کند و در کل به گونه ای رفتار کند که بتوان به عنوان عضوی از خانواده او را پذیرفت و در کنارش آرامش داشت.

– فعال شدن ذهن سگ: ذهن سگ را می توان در تمام طول عمر او با انجام تمرینات و ورزش های مختلف فعال نگه داشت و دریافت آموزش در هر سنی را از او انتظار داشت.

– تربیت توله و فرمان پذیری سگ از صاحب خود: آغاز تربیت سگ در زمان تولگی مناسب ترین زمان برای آموزش و تربیت اوست.

برای این کار لازم است صاحبان سگ اطلاعات لازم و کافی جهت تربیت صحیح سگ را کسب کرده باشند.معمولا اولین آموزشی که به توله ها داده می شود، مکان دستشویی است. ابتدا او را در محیط باز خانه و در مکان هایی مشخص قرار می دهند تا کار خود را انجام دهد سپس با استفاده از پد و آموزش های لازم مکان دسشویی توله را در خانه به او یاد می دهند.غذا خوردن در ظرف مخصوص، محل خواب سگ، دستورات ابتدایی مثل بشین، بیا، بخور، نخور، نکن، ولش کن و … از جمله آموزش های ابتدایی به توله به شمار می روند. که آموزش تمامی این موارد توسط صاحب سگ باید با شناخت سگ و نحوه تربیت او و بر اساس اصول خاصی پیش رود وگرنه نتیجه برعکس در پی خواهد داشت.

– آموزش صاحبان سگ برای ارتباط گرفتن و نحوه برخورد با سگ: یکی دیگر از راه ها برای تربیت خوب سگ، آموزش دیدن و مشورت کردن صاحبان سگ با یک مربی خوب است.راهنمایی گرفتن از مربیان سگ برای اینکه بدانیم کجا و در چه صورتی و به چه نحوی سگ خود را تربیت کنیم بسیار مهم و حئز اهمیت می باشد.

– تربیت سگ متخصص: برخی از سگ به دلیل هوش و ذکاوتی که دارند و همچنین بر اساس نژاد و خصوصیات اخلاقی و رفتاری مناسب و انسان دوستانه شان می توانند برای ارائه خدمات مختلفی به انسان به صورت تخصصی آموزش ببینند. سگ های پرستار، سگ زنده یاب، سگ پلیس برای کشف موادمخدر و مواد منفجره، سگ دستیار و سگ نگهبان از جمله این موارد محسوب می شوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران