آموزش زبان انگلیسی به سبک جدید در تهران و لاهیجان ( گیلان )

در تهران ، تهران

معرفی مرکز آموزش زبان انگلیسی به سبک جدید در تهران و لاهیجان ( گیلان )

🔴 رضوانه دانش حکمتی

🔹 رضوانه دانش حکمتی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش زبان انگلیسی به سبک جدید در تهران و لاهیجان ( گیلان ) می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی رضوانه دانش حکمتی :

✅ من آموزش دیده ی موسسه ی IEERA امریکا هستم و قرار است به سبک جدید به شما زبان را تدریس کنم

✅ جلسه ی اول به صورت آزمایشی و رایگان برگزار میشود که هم من با شما بیشتر آشنا بشم و هم اینکه شما با سبک من آشنا بشید

✅ هزینه ی هر جلسه ی یک ساعته ۵٠ هزار تومان هست. در صورت راضی نبودن از جلسات میتوانید در کلاس ها شرکت نکنید.

✅ کلاس ها بطور مجازی است

و…

 

🔸 شماره تماس  ٠٩٠٣٢٣٩٣٠٩۴

🔸 آدرس  تهران خیابان قایم مقام فراهانی جنوبی

🔸 آدرس  لاهیجان خیابان کاشف شرقی

مزایای یادگیری زبان انگلیسی چیست ؟

۱. اکثریت مردم جهان به زبان انگلیسی صحبت می کنند.
چرا انگلیسی اینقدر مهم است؟ هر یک نفر از پنج نفر در دنیا می‌تواند انگلیسی حرف بزند و یا حداقل انگلیسی را درک کند. بیش از ۴۰۰ میلیون سخنران بومی وجود دارند و انگلیسی یکی از زبان‌های رسمی یا اصلی در بیش از ۵۰ کشور است. در حالی که مردم زیادی در جهان به زبان های چینی‌، اسپانیایی، فرانسوی و حتی روسی و آلمانی صحبت می کنند و اهمیت آن‌ها در چند دهه گذشته رشد کرده‌است، اما زبان مشترک برای مردم و کار کردن با یکدیگر در سراسر جهان هنوز انگلیسی است.

۲. انگلیسی فرصت‌های زیادی برای شما فراهم می‌کند.
از دیگر مزایای زبان انگلیسی، افزایش شانس شما برای یافتن شغل خوب در یک شرکت چندملیتی و یا کار در خارج از کشور است. به عنوان زبان کسب‌وکار، برای کارمندان مهم است که در هنگام تعامل با همکاران در کشورهای دیگر و مشتریان بین‌المللی، انگلیسی صحبت کنند. این روش را امتحان کنید، صحبت کردن به زبان انگلیسی می‌تواند باعث شود که شغل شما تغییر کند، بنابراین شروع به یادگیری کنید!

۳. زبان انگلیسی شما را برای کارفرمایان مناسب‌تر می‌کند.
فقط این را تصور کنید: دفعه بعد که یک نفر باید با یک مشتری انگلیسی تماس بگیرد، شما داوطلب می‌شوید و همه اطرافیان خود را تحت‌تاثیر قرار می‌دهید. همان طور که قبلا اشاره شد، دلیل خوبی برای یادگیری انگلیسی، شغل شما است. شما احساس راحتی بیشتری دارید، با مشتریان خارجی انگلیسی صحبت کنید، حتی با همکارانتان انگلیسی صحبت کنید و احترام کارفرمایتان را به دست آورید. آیا به دنبال یک ترفیع و یا حتی یک شغل جدید هستید؟ یادگیری زبان انگلیسی می تواند به شما کمک کند!

۴. از مزایای زبان انگلیسی فراهم کردن امکان دسترسی به بهترین دانشگاه‌های جهان است.
در کجا می‌خواهید ادامه تحصیل دهید؟ آیا تا به حال برای دانشگاه هاروارد، ییل، پرینستون و استنفورد اپلای کرده‌اید؟ یا یکی از دانشگاه‌های معتبر انگلیسی کمبریج یا آکسفورد؟ حتی اگر علاقه‌ای به پیوستن به یکی از دانشگاه‌های بزرگ نداشته باشید؛ چون انگلیسی در بسیاری از کشورهای جهان صحبت می‌شود، هزاران دانشگاه در سراسر جهان وجود دارند که برنامه‌هایی را به زبان انگلیسی ارائه می‌کنند. اگر به انگلیسی صحبت کنید فرصت‌های زیادی برای شما وجود دارد.

۵. انگلیسی، زبان بزرگ‌ترین ادبیات جهان است.
آیا همیشه می‌خواسته اید آثار نویسندگان بزرگ انگلیسی را به زبان اصلی بخوانید؟ حالا انگلیسی یاد بگیرید و مهارت‌های زبانی جدید خود را با خواندن آثار کلاسیک مدرن به کار ببرید: هری پاتر، داستان استفن کینگ و… همانطور که مهارت‌های انگلیسی شما با هر کتابی که می‌خوانید، پیشرفت می‌کند، می‌توانید به خواندن نوشته‌های چارلز دیکنز، جان اوستین یا هنری جیمز به زبان اصلی ادامه دهید. حالا یاد بگیرید و در هر زمانی کتاب بخوانید!

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران