پخش آب معدنی و انواع نوشیدنیها به صورت عمده و جزیی و ارسال به شهرستانها

در تهران ، رباطکریم

پخش آب معدنی و انواع نوشیدنیها به صورت عمده و جزیی و ارسال به شهرستانها

🔴 عمده فروشی سلیمانی

🔹 عمده فروشی سلیمانی یکی از مراکز پخش آب معدنی وانواع نوشیدنیها به صورت عمده وجزیی در علی آباد رباط کریم در استان تهران می باشد که با ارائه محصولات بسیار با کیفیت  آماده پذیرش سفارشات شما عزیزان می باشد .

🔴 معرفی اجمالی خدمات عمده فروشی سلیمانی :

✅ پخش آب معدنی وانواع نوشیدنیها

✅ به صورت عمده وجزیی

✅ ارسال به شهرستانها

و…

 

🔸 با مدیریت مسیب سلیمانی

🔸 شماره تماس 09393558989

🔸 شماره تماس 09905353106

🔸 آدرس :رباط کریم

 

معرفی برخی از فواید آب معدنی

1- افزایش سلامت استخوان بندی

آب معدنی طبیعی سرشار از کلسیم است ، اما کلسیم طبیعی قابل جذب برای بدن دقیقا میزانی که برای مصرف روزانه شما نیاز دارید پس بدیهی است اگر شما به جای قرص های مککل کلسیم کافیست تنها میزان آب مصرفی روزانه خود را از آب معدنی کسب کنید ، چرا که بسیاری از مکمل های کلسیم به دلیل فرم شیمیایی و مصنوعی که دارند به صورت سنگ در کلیه رسوب می کنند و نتها باعث جذب کامل و بهبود استخوان بندی و کیفیت آن نمی شوند بلکه باعث ایجاد سنگ های کلسیمی کلیوی هم می شوند.

2- تنظیم میزان چربی بدن

شاید بپرسید واقعا ؟؟؟! بله دقیقا همین طور است به دلیل دارا بودن مواد معدنی بسیار اصلی مورد نیاز بدن و دارا نبودن حتی میزانی چربی کمک می کند به سیستم بدن برای شکستن راحت تری چربی های ذخیره شده در بدن به عنوان سوخت مصرفی جایگذین قند و گلوکوز. به زبان ساده مصرف روزانه و مداوم آب معدنی به شما کمک می کند که سوخت و ساز سالم تری داشته باشید در نتیجه سالم تر و بدن خوش فرم تری داشته باشید.

3- مدیریت فشار خون

آب معدنی یکی از مهمترین موارد برای مدیریت و تنظیم فشار خون است ، فراموش نکنید بخش عمده تشکیل دهنده خون شما آب است و همچنین موردی که باعث تنظیم فشار خون شما می شود تناسب الکترو مغناطیسی یون های آزاد در خون شما هستند، به طور مثال زمانی که فشار شما می افتد از نمک استفاده می کنید یون فعال NaCl+ که باعث تثبیت تعادل الکتریکی خون شما می شود.

دقیقا همین جاست که منیزیم و کلسیم موجود در آب معدنی باعث ایجاد تعادل در فشار خون شما می شوند.

4- کاهش بیماری های قلبی

همین طوری که اشاره کردیم آب معدنی توانایی تنظیم متابولیسم و تسهیل شکست ساختار چربی ها در بدن دارد . این دقیقا زمانی است که شما از انباشته شدن کلسترول بد در بدن خود رها می شوید.

کلسترول بد یا همان LDL در عروق شما و دیواره های جانبی آن ها رسوب می کند و با گردش خون در بدن جاری نمی شود و به ویژه در ورودی عروق به هم متصلی که باریک تر هستند ایجاد گرفتگی و بسته شدن عروق می کند. همین امر باعث افزایش فشار خون می شود که هر 2 یعنی فشار خون بالا و عروق بسته رابطه مستقیم با سکته قلبی و اکثر بیماری های قلبی دارند.در نتیجه به واسطه مصرف آب معدنی شما از اکثر بیماری های قلبی به ویژه سکته قلبی در امان خواهید ماند.

5- کاهش میزان اسیدی بودن

آب معدنی حاوی سولفات است. سولفاتها کاتالیزورهای پانکراس هستند تا آنزیم های گوارش مانند لیپاز و آمیلاز تولید کنند. این آنزیم های گوارشی مشکلات مانند نفخ و یبوست را کاهش می دهد. این باعث انعقاد بیشتر سموم در دئودنوم و روده می شود. در نتیجه، مشکل اسیدیته رفع و با هضم مناسب تخلیه می شود. فراموش نکنید هرچند محیط بدن شما رو به اسیدی شدن برود بیماری های بیشتری به سراغ شما می آیند و هرچه محیط بدن شما اصولا به سمت تعادل قلیایی یا همان کاهش میزان اسیدی بودن برود سیستم ایمنی بدن شما مقاوم ترو کار آمد تر است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران