کتابفروشی شاه منصوری – خرید و فروش کتاب دانشگاهی ، کنکوری ، درسی و غیر درسی در الیگودرز

در لرستان ، الیگودرز

معرفی کتابفروشی شاه منصوری – خرید و فروش کتاب دانشگاهی ، کنکوری ، درسی و غیر درسی در الیگودرز

🔴 کتابفروشی شاه منصوری

🔹 کتابفروشی شاه منصوری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید و فروش کتاب دانشگاهی ، کنکوری ، درسی و غیر درسی در الیگودرز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کتابفروشی شاه منصوری :

✅ خرید ، فروش و معاوضه تمام کتابهای دانشگاهی ، کنکوری ، درسی و غیر درسی

✅ خرید و معاوضه کاغذ باطله و کتابهای بلااستفاده با کتاب و کالا

✅ ارسال به کل ایران

و…

 

🔸 بامدیریت محمود شاه منصوری

🔸 شماره تماس 09196062954

🔸 آدرس استان لرستان شهرستان الیگودرز خیابان امام پاساژ ولی عصر طبقه بالا(همکف) کتاب فروشی شاه منصوری

 

علت استفاده از کتاب کمک درسی چیست؟

استفاده از کتاب کمک درسی از سوی برخی از معلمان در سراسر کشور توصیه می شود. این موضوع می تواند دلایل بسیار زیادی داشته باشد. یکی از دلایل اصلی که منجر به سفارش استفاده از کتاب کمک درسی شده است، وجود نقص در برخی از کتاب های آموزشی است. به همین خاطر بوده که حجم کتاب کمک درسی بسیار بیشتر از کتاب های درسی موجود در بازار است. کیفیت کتاب کمک درسی نیز بر یادگیری دانش آموزان تاثیرگذار است.

حل تمرین های موجود در کتاب درسی باعث شده تا کتاب های کمک آموزشی محصولی بسیار مناسب و تاثیرگذار برای یادگیری بهتر دروس مختلف به شمار بروند. تشریح کامل جواب سوالات و معرفی روش های مختلف برای رسیدن به جواب یک سوال سبب شده تا کتاب کمک آموزشی به تقویت دانش آموزان کمک بسیار زیادی کند. بدین ترتیب افرادی که قصد دارند با کمترین هزینه ممکن خود را تقویت کرده و به سایر همکلاسی های خود برسند، می توانند از کتاب کمک درسی استفاده نمایند. کتاب های کمک آموزشی هر ساله طبق تغییرات کتب درسی به روز می شوند تا دانش آموزان بتوانند خود را برای شرکت در امتحانات آماده کنند.

مزایای استفاده از کتاب کمک درسی
مقرون به صرفه بودن

معمولا یکی از مزایای کتاب کمک درسی قیمت مناسب آنها است. با توجه به اینکه برای یک سال از این کتابها استفاده شده و مطالب بسیار زیادی را می توان از این کتاب ها آموخت، هزینه چندان زیادی برای تهیه آنها پرداخت نمی شود. همه دانش آموزان این امکان را دارند که از کتاب های کمک آموزشی برای تقویت خود استفاده نمایند. بدین ترتیب افرادی که از نظر مالی در مضیقه بوده نیز می توانند از کتاب های کمک آموزشی بهره مند شوند.
کیفیت بالای مطالب

با توجه به اینکه روش های تدریس و حل مسائل متفاوت بوده، بهتر است دانش آموزان با روش های مختلف حل مسائل آشا شوند تا در ادامه بتوانند درس های سخت تر را نیز به راحتی یاد گرفته و مسائل مهم را نیز به راحتی حل کنند. کتاب کمک درسی باید به نحوی نوشته شود که هیچ نقصی داشته باشد و این موضوع تا حدی در کتاب های کمک آموزشی موجود در بازار رعایت شده است. معمولا کیفیت بالای مطالب آموزشی موجود در کتاب کمک آموزشی کمک می کند تا افرادی که می خواهند به صورت آنلاین به تحصیل ادامه دهند، هیچ گونه مشکلی را احساس نکنند. کیفیت بالای کتاب کمک آموزشی کمک می کند تا دانش آموزانی که در یک یا چند درس ضعف داشته، بتوانند به راحتی خود را تقویت کرده تا بتوانند با سایر همکلاسیهای خود رقابت نمایند. بدین ترتیب خرید کتاب کمک درسی در سال های اخیر بسیار بیشتر از سال های قبل شده است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران