مزون آراک – فروش پوشاک دخترانه و زنانه در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی مزون آراک – فروش پوشاک دخترانه و زنانه در اصفهان

🔴 مجموعه مزون آراک

🔹 مجموعه مزون آراک یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش پوشاک دخترانه و زنانه در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه مزون آراک :

✅مزون آراک بورس بهترین پوشاک دخترانه و زنانه ترک

✅انواع لباس مجلسی وشومیزو لباس راحتی بابرند ترک

و…

 

🔸 با مدیریت  محمدحبیبی

🔸 شماره تماس  09379477108

🔸 شماره تماس  03134340603

🔸 آدرس  اصفهان-میدان نوبهار-ابتدای خیابان گلخانه-پاساژ تندیس-طبقه دوم

ویژگی های پوشاک زنانه خوب چیست؟

لباس خوب؛ با پارچه‌ طبیعی
برای داشتن ظاهری تمیز و شیک به هنگام خرید لباس سعی کنید حتما پارچه‌هایی از جنس الیاف طبیعی مانند نخ، پشم، کشمیر، لینن و ابریشم انتخاب کنید تا نه تنها با شست‌وشوهای مداوم و مکرر، عمر لباس‌هایتان کوتاه نشود. بلکه فارغ از نگرانی‌هایی چون، گلوله‌گلوله شدن و بی‌کیفیتی پارچه‌های مصنوعی به راحتی بتوانید از لباس‌هایتان تا مدت‌ها استفاده کنید.

لباس خوب؛ با برش لباس مناسب
برای اینکه فضای کم شانه‌ها، تنگ بودن درز لباس‌ها، کوتاه بودن آستین و پارچه‌ها از جمله مشکلاتی که برندهای ارزان قیمت برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و استفاده کمتر از پارچه استفاده می‌کنند برخورد نداشته باشید، بهتر است از همان ابتدا لباس را با دقت بیشتر و حوصله پرو کرده و با ایده‌آل‌هایتان مقایسه کنید و ببینید در تن شما هم به همان خوبی که روی آویز به نظر می‌آید است یا نه. در غیر اینصورت خرید نکردن بهتر از انتخاب لباسی است که به زودی از داشتن آن پشیمان خواهید شد.

لباس خوب؛ با دوخت مناسب
برای لباسی که در حال خرید هستید، بهتر است قسمت‌های چرخ‌شده‌ لباس به لحاظ گره‌خوردگی، دوخت ناصاف و ناقص، نشانه‌هایی از باز شدن درزها، چروک‌خورده یا بی‌نظم دوخته شده و در نهایت با دو دست، دو سمت دوخت را کشیده میزان محکمی دوخت، را چک کنید، همچنین لباس را پشت‌‌و ‌‌رو کرده و دوخت‌های داخلی لباس را هم ببینید. در صورتی که دوخت ناتمام در لبه‌های داخلی لباس مشاهده کردید از خرید آن صرف‌نظر کنید.

لباس خوب؛ با نقوش و الگوی منظم پارچه
هماهنگی و ظریف کاری‌های الگوی لباس نشانگر سلیقه و دقت تولیدکننده است. بنابراین برای خرید لباس با پارچه‌های طرحدار به هماهنگ بودن الگو و نقوش روی پارچه در محل درزها و جهت قرارگیری خطوط در قسمت‌های مختلف لباس در طرح‌های برجسته‌ توجه کنید، و در صورت هماهنگ نبودن الگو و درزها بهتر است عجله نکنید.

لباس خوب؛ با رنگ مناسب لباس
جذابت‌ترین قسمت انتخاب یک لباس، رنگ آن است. برای همه ما این اتفاق افتاده است که عاشق لباسی شده باشیم که طرح به خصوصی نداشته اما رنگ فوق‌العاده آن جذبمان کرده باشد. رنگ و تاثیرات روانی آن حتی ممکن است تصمیم‌گیری ما را به هنگام خرید نیز تحت تاثیر قراد دهد.

بنابراین زمانی که لباسی را برای خرید زیرنظر گرفته‌اید، اگر ذره‌ای تغییر و نامنظمی بر روی بندها، دستگیره‌ها و یا بدنه لباس مشاهده کردید به فکر خرید آن لباس بی‌کیفیت نباشید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران