کارتن سازی بهروز – بهترین مرکز تولید و فروش انواع کارتن و جعبه در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی کارتن سازی بهروز – بهترین مرکز تولید و فروش انواع کارتن و جعبه در اصفهان

🔴 مجموعه کارتن سازی بهروز

🔹 مجموعه کارتن سازی بهروز یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش انواع کارتن و جعبه در اصفهان  می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 از صفر تا صد را از ما بخواهید 🔴

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه کارتن سازی بهروز :

✅ تولید کننده انواع کارتن و جعبه

✅ انواع کارتن در سایزهای مختلف

و…

 

🔸 با مدیریت  بهروز میرزایی

🔸 شماره تماس  ۰۹۹۲۲۱۲۷۳۶۰

🔸 آدرس  اصفهان کهندژ خیابان شمس

 

کارتن مقوایی چیست؟

کارتن مقوایی همان جعبه کارتن بسیار مشهور و شناخته شده ایست که از جنس مقوا و با ضخامت های متفاوتی تولید می شود و اغلب از یک طرح مکعبی شکل پیروی می کنند. ضخامت جعبه مقوایی با توجه به وزن و تراکم کالای مورد نظر طراحی شده و به مرحله تولید می رسد.برخی از انواع جعبه مقوایی کاملا جنبه تزیینی داشته و برخی دیگر نیز صرفا با هدف حفظ کیفیت بسته بندی ارائه می شود و نشانه های ظاهری و طراحی آن چندان مد نظر نمی باشد.

اهمیت صنعت کارتن سازی در چیست؟
کارتن سازی یکی از ابعاد مهم اقتصاد در یک جامعه است. شاید تا کنون به این امر دقت نکرده باشید اما کافیست نگاهی دقیق به صنایع مختلف و نحوه عرضه محصولات آن ها بیاندازیم. به درستی متوجه خواهید شد که در تمامی کارگاه ها و کارخانه های ریز و درشت بخشی با عنوان بسته بندی تولیدات مشغول فعالیت می باشند. این بخش بیش از دیگر ارکان صنایع مورد نظر با کارتن مقوایی و صنعت کارتن سازی در ارتباط است.

آیا کارتن مقوایی با محیط زیست سازگار است؟
تمامی اقلام کاغذی از جمله جعبه های مقوایی دارای قابلیت بازیافت بوده و به راحتی در طبیعت تجدید شده و مسائل زیست محیطی را به دنبال ندارند. جعبه های مقوایی در مقایسه با جعبه های پلاستیکی و حتی محافظ های غیر مقاوم و بی دوام نایلونی مقرون به صرفه تر بوده و با عنوان یکی از صنایع دوستدار محیط زیست معرفی شده اند. استفاده از چنین جعبه هایی در سراسر جهان مرسوم بوده و مورد سفارشات مکرر سازمان های حمایت از محیط زیست می باشند.

کاربرد کارتن مقوایی در عرضه و تولید
یکی از مهم ترین کاربردهای کارتن مقوایی در بخش عرضه و تولید محصولات مختلف است.

تمام بسته بندی هایی که همه روزه در فروشگاه های عرضه کننده مواد غذایی، پوشاک، وسایل تزیینی و یا وسایل ضروری منزل و خودرو و مواردی از این قبیل مشاهده می کنیم، همگی به نوعی با صنایع مربوط به کارتن سازی در ارتباط هستند.بنابراین می توان صنعت کارتن سازی را به بخش های مختلفی از اقتصاد جامعه مرتبط دانست و تاثیر قیمت جعبه ها را بر قیمت تمام شده یک محصول نیز مورد بررسی قرار داد. در ادامه به بررسی انواع کارتن های مقوایی در صنایع مختلف می پردازیم.

بسته بندی محصولات غذایی
صنایع مربوط به تولید و عرضه مواد غذایی بیشترین میزان ارتباط را با صنایع کارتن سازی دارند. کارتن حمل میوه، کارتن حمل مواد خوراکی از قبیل کلوچه، کیک، بسکویت، مواد خوراکی گرم و یا سرد همچون انواع بستنی ها و یا چای و قهوه از جمله بارزترین مصداق های مربوط به ارتباط مذکور است.با این حال بکارگیری کارتن های مقوایی صرفا به این موارد محدود نمی گردد. چرا که توسعه صنایع غذایی، توسعه صنایع مربوط به بسته بندی و عرضه را نیز بدنبال خواهد داشت.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران