نمایندگی بیمه حکمت – صدور انواع بیمه نامه های عمر ، آتش سوزی ، شخص ثالث و بدنه در سمنان

در سمنان ، سمنان

معرفی نمایندگی بیمه حکمت – صدور انواع بیمه نامه های عمر ، آتش سوزی ، شخص ثالث و بدنه در سمنان

🔴 بیمه حکمت نمایندگی حسن آبادی

🔹 بیمه حکمت نمایندگی حسن آبادی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه صدور انواع بیمه نامه های عمر ، آتش سوزی ، شخص ثالث و بدنه در سمنان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات بیمه حکمت نمایندگی حسن آبادی :

✅ صدور انواع بیمه نامه های عمر،آتش سوزی،شخص ثالث،بدنه ، مهندسی و مسئولیت و …

✅ با بهترین و نازلترین قیمت

✅ طرف قرارداد با نیروهای مسلح

و…

 

🔸 با مدیریت  حسن آبادی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

مزایای بیمه حکمت چیست؟

یکی از شاخص‌ترین مزایای بیمه حکمت طرف قرار داد بودن آن با بیشتر مراکز درمانی است. از لیست مزایا، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از خدمات SOS
تمامی خدمات مربوط به کمک رسان ایران به صورت اینترنتی است. به این صورت، افراد با مراجعه به سایت می‌توانند درخواست صدور معرفی نامه آنلاین داشته باشند. همچنین خود مراکز تحت پوشش هم می‌توانند درخواست و صدور معرفی نامه به صورت آنلاین ثبت کنند.

دریافت خدمات پاراکلینیکی
تمامی بیمه‌شدگان تکمیلی حکمت می‌توانند فقط با داشتن کارت شناسایی و اصل دستور پزشک همراه با مهر و امضا، به یکی از مراکز طرف قرارداد مراجعه کنند. در این حالت نیازی به دریافت معرفی‌نامه نیست. صدور درخواست و معرفی‌نامه در خود مراکز انجام می‌شود. فقط باز هم تأکید داریم که حتماً باید به مراکز طرف قرارداد مراجعه کنید. از آنجا که این فهرست ممکن است که در طول سال تغییر کند، حتماً قبل از مراجعه، بودن نام مرکز را در فهرست SOS بررسی کنید.

در صورتی که به غیر از مراکز طرف قرارداد مراجعه کنید، برای دریافت هزینه درمانی خود از سمت بیمه تکمیلی حکمت، نیاز است که دستور پزشک، اصل صورت حساب پرداختی و دیگر مدارک از جمله عکس، گزارش پزشک و غیره را به نماینده شرکت در سریع‌ترین زمان تحویل دهید. در غیر این صورت، هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهد شد.

بستری در بیمارستان
همانند مراکز پاراکلینیکی، بیشتر بیمارستان‌های طرف قرارداد هم دارای قابلیت صدور درخواست و معرفی نامه آنلاین هستند. از این رو فقط نیاز است تا شما کارت شناسایی و اصل دستور پزشک مبنی بر بستری شدن را تحویل دهید. تمامی کارها توسط خود بیمارستان انجام خواهد شد. در صورتی که امکان صدور معرفی نامه آنلاین در آن بیمارستان وجود نداشت، باید خود از طریق سایت اقدام کنید.
در صورت مراجعه به بیمارستان‌هایی که طرف قرارداد نیستند، لازم است که بعد از ترخیص، تمامی اصل مدارک بیمارستانی به همراه گزارش پزشک را به SOS تحویل دهید. پرداخت هزینه‌ بر اساس قرارداد شرکت با بیمارستان و میزان تعرفه آن مرکز محاسبه می‌شود.

در صورت ثبت نشدن حق‌الزحمه پزشک، هزینه ‌بر اساس قرارداد شرکت با بیمارستان پرداخت خواهد شد. باز هم تأکید می‌کنیم که حتماً قبل از مراجعه به بیمارستان، داشتن قرارداد شرکت بیمه با مرکز درمانی را بررسی کنید. به این صورت هم کارهای مربوط به خدمات درمانی تکمیلی شما سریع‌تر انجام خواهد شد و هم اینکه زودتر مبلغ درمانی خود را دریافت خواهید کرد.

دوره انتظار مدت زمانی است که فرد باید برای استفاده از پوشش بیمه‌ای خود منتظر بماند. در این مدت زمان، بیمه شده امکان استفاده از بیمه‌نامه را ندارد. حتماً قبل از خرید بیمه تکمیلی حکمت از مدت زمان انتظار مطلع شوید.
فرانشیز مبلغی است که خود بیمه شده باید برای دریافت بعضی خدمات درمانی پرداخت کند. مقدار فرانشیز در هر شرکت بیمه‌ای متفاوت است. حتماً قبل از خرید، از میزان آن مطلع شوید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران