طراحی سایت به صورت تخصصی در تهران و سراسر ایران

در تهران ، تهران

معرفی طراحی سایت به صورت تخصصی در تهران و سراسر ایران

🔴 لمونی

تیم هوشمند سازان رابیفا(لمونی)درجهت رشدکسب وکار و با توجه به پیشرفت جوامع در مباحث وب،وروی کار آمدن صنعت فروش آنلاین واستقبال بی نظیر مردم، برآن شده است تا باتوجه به در نظر داشتن قواعد این صنعت وبرخورداری از لزوم دانش و تخصص کافی در این رابطه،و داشتن تیمی مجرب و متخصص در زمینه طراحی سایت و برنامه نویسی تحت وب، در موارد ذیل ارائه خدمات میدهد:
=
طراحی سایت شخصی
طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فایل دانلودی
طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت سازمانی
طراحی سایت اتوماسیون
بهینه سازی و سئو سایت
سرعت لود سایت
گرافیک سایت
امنیت سایت
شخصی سازی سایت
اتوماسیون سازی سایت
اتصال سایت به نرم افزارهای دارای وب سرویس
=
⭐تخصص های تیم رابیفا(لمونی):
✔️ Html&CSS
✔️ PHP
✔️ Python
✔️MySql
✔️ Site security
✔️ SEO
✔️ Google Search Console
✔️ Joomla
✔️ Microsoft Visual Studio
✔️ google analytics
✔️ Content Production
✔️ Digital Marketing
✔️ Adobe Photoshop
✔️ Adobe Premiere
✔️ Adobe XD
✔️ After Effects
✔️ Microsoft Project
✔️ ضمانت بازگشت وجه درصورت نارضایتی
☎️پاسخگویی24h/7d از طریق تماس

 

🔸 با مدیریت میلاد محسنی منفرد

🔸 شماره تماس 09395546656

🔸 آدرس تهران

 

اهمیت طراحی سایت چیست؟

1- امروزه مردم بجای دفترچه تلفن از اینترنت استفاده می کنند

واقعیت این است که امروزه مردم بیشترین و مهم ترین اطلاعات مورد نیاز خود را از اینترنت می یابند.مشتریان بالقوه از گوشی های موبایل و جستجو در اینترنت تصمیم می گیرند که نزد کدام پزشک یا کلینیک بروند ، از خدمات کدام شرکت خدماتی استفاده کنند و کالای مورد نظر خود را از کجا وچگونه تهیه کنند.طبق تمام اصول و روش های بازاریابی، نادیده گرفتن چنین پتانسیل عظیمی بسیار اشتباه خواهد بود.

2- طراحی یک وب سایت به کسب و کار شما اعتبار زیادی می بخشد

مردم انتظار دارند مشاغل و بیزینس های مختلف، یک وب سایت مختص خود داشته باشند.درست همانگونه که در گذشته انتظار داشتند هر شرکت و کسب و کاری دارای آدرسی واقعی برای مراجعه حضوری داشته باشد تا بتوانند به آن اعتماد کنند.وب سایت شما در واقع همان دفتر کار یا فروشگاه شما در دنیای اینترنت است که آدرس مخصوص به خود دارد.

حقیقت این است که امروزه نداشتن وب سایت سوالات زیادی را در ذهن کاربران ایجاد می کند.آیا این شرکت یا این پزشک و کلینیک قانونی است ؟ آیا کارش را بلد است ؟ اگر این شرکت واقعا در کار خود حرفه ای است چطور هنوز هیچ پایگاه شخصی در دنیای وب برای خود ثبت نکرده است؟ و بسیاری از فکرهای دیگر که اصلا دوست ندارید در مورد شما در ذهن مشتریان شکل گیرد.

واقعیت این است در بسیاری از این موارد ، افراد به شرکت های رقیب شما که وب سایتی کامل طراحی کرده اند و در آن نمونه کارها و نمونه خدمات خود را به کاربران نمایش می دهند اعتماد بیشتری کرده و در نهایت بسراغ آنها خواهند رفت حتی اگر شما از آنها بهتر باشید.

3- طراحی وب سایت، کانال بازاریابی جدید را برای شما ایجاد می کند

داشتن وب سایت به شما یک حضور دائمی و هیشگی در اینترنت را هدیه می دهد.به این موضوع همانند یک بیلبورد تبلیغاتی نگاه کنید.فقط این بیلبورد بجای حالت فیزیکی بصورت مجازی و در دنیای اینترنت نصب می شود و روزانه هزاران یا میلیون ها کاربری که در حال عبور هستند آن را می بینند.از این طریق شانس جدید و یک کانال جدیدی برای دیده شدن و معرفی محصول و خدمات برای شما شکل گرفته است.

البته باید در نظر داشته باشید که تعداد افرادی که می توانند بیلبورد شما را ببینند و میزان توجهی که این بیبورد می تواند به خود جذب کند بستگی به فعالیت شما در فضای مجازی و تلاش های شما نیز دارد.روش هایی مانند سئو و بهینه سازی سایت ، استفاده از شبکه های اجتماعی ، تبلیغات آنلاین و .. می توانند تاثیر بسزایی در بیشتر دیده شدن وب سایت شما داشته باشند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران