مکانیکی سیار در استان مرکزی – اراک

در مرکزی ، اراک

معرفی مکانیکی سیار در استان مرکزی – اراک

🔴 بهنام خسروی

🔹 بهنام خسروی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه مکانیکی سیار در استان مرکزی – اراک می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات بهنام خسروی :

✅ مکانیکی انواع خودروهای سبک ایرانی و چینی در محل در اسرع وقت

✅ در مغازه برای کارهای موتوری و تراشکاری

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۸۶۴۲۷۵۳۸

🔸 آدرس  استان مرکزی،اراک

 

دلایل عمده خرابی موتور چیست؟

1-غفلت در تعویض روغن

روغن عامل اصلی حیات موتور است و اگر طبق زمان بندی توصیه شده توسط سازنده خودرو روغن را به طور منظم عوض نکنید به مرور زمان موتور خودروی شما از بین میرود.استفاده از نوع مناسب روغن برای موتور خودرو شما ظروری است .

امروزه بسیاری از سازندگان خودرو های جدیدتر برای حفظ نهایت عملکرد خودرو و مصرف سوخت بهینه استفاده از روغن سینتتیک را در خودروهای خود ظروری دانسته اند.

بسیاری از مصرف کنندگان بخاطر قیمت تمایلی به استفاده از این روغن ندارندکه ممکن است در آینده منجر به خرابی موتور خودرو شود.

2-نادیده گرفتن نشتی روغن

توجه به نشتی روغن بسیار مهم است.در مواردی که نشتی روغن زیاد باشد شایع ترین مشکلی که بیش می آید عدم روغن کاری قطعات فلزی موتور است که بعلت عدم رسیدن روغن به فضای کوچک میان قطعات باعث فرسایش آنها شده و منجر به خرابی زود هنگام موتور خواهد شد.

مشکلاتی از قبیل خرابی دسته موتور های لاستیکی-بوش های سیستم تعلیق و اجزای سیستم فرمان میباشند.
3-بی توجهی به روشن شدن چراغ اخطار روغن

هنگامی که این چراغ روشن میشود موتور در حال آسیب دیدن است. این چراغ هنگامی روشن میشود که روغن کافی در موتور نباشد یا فشار روغن بیش از حد پایین یا بالا باشد.

در صورت روشن شدن این چراغ باید خودروی خود را فورا برای تشخیص عیب نزد مکانیک متخصص ببرید.
4-نادیده گرفتن سیستم خنک کننده

هر سه سال یکبار یا هر 48000 کیلومتر هر کدام که زودتر موعد آن فرا برسد مایع خنک کننده موتور راکاملا خالی کنید وبا مایع خنک کننده جدید جایگزین کنید.بسته به نوع خودرو هزینه این کار متفاوت است.

اکثر مالکان خودرو تا زمانی که مشکلی در سیستم خنک کننده ایجاد نشود به آن رسیدگی نمی کنند.

این کار باعث کاهش عمر قطعاتی میشود که مایع سیستم خنک کننده داخل آنها در جریان بوده است.

داغ شدن بیش از حد موتور یک علامت رایج کم بودن مایع خنک کننده در خودروی شماست هرگز با خودرویی که دمای آن در حال بالا رفتن است رانندگی نکنید زیرا خطر نابودی موتور را بدنبال دارد.

گرفتگی در مجاری سیستم خنک کننده وکاهش مایع خنک کننده درون سیستم واز کار افتادن فن های برقی رادیاتور ممکن به بالا رفتن بیش از حد دمای موتور منتهی شود.
5-ورود بیش از حد آب به داخل موتور

عبور از آب های ساکن با خودرو یا حتی رانندگی هنگام طوفان وباران شدید ممکن به موتور خودروی شما آسیب برساند.منیفولد ورودی مخلوط سوخت و هوا را به موتور می رساند.

اگر آب از مسیر منیفولد ورودی وارد موتور شود احتمال دارد باعث کج شدن شاتون های موتور شود.

اگر مقدار آب ورودی به اندازه کافی زیاد باشد با عبور از مجاری منیفولد ورودی به داخل محفظه های احتراق که شمع های موتور آنجا هستند راه پیدا می کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران