مشاوره و طراحی انواع تابلو برق صنعتی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی مشاوره و طراحی انواع تابلو برق صنعتی در تهران

🔴 مجموعه فنی مهندسی آریا تک

🔹 مجموعه فنی مهندسی آریا تک یکی از بنام ترین فعالان در زمینه مشاوره و طراحی انواع تابلو برق صنعتی در تهران میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه فنی مهندسی آریا تک :

✅ مشاوره طراحی و ساخت انواع تابلو برق صنعتی تهیه و توزیع کلیه ملزومات برقی و صنعتی

✅ مشاوره ، طراحی و ساخت انواع تابلو برق فشار ضعیف و فشار متوسط ، صنعتی ، قدرت و فرمان

✅ راه اندازی خط اتوماسیون

✅ PLC

✅ اینورتر

✅ بانک خازن

✅ مشاوره و طراحی کلیه پروژه های الکتریکال صنعتی و ساختمانی

✅ تولید انواع سینی کابل

✅ تولید انواع لوله های گالوانیزه سرد و گرم

✅ تعویض کلیه اتصالات الکتریکال فرسوده ، ترمینال ها ، فیوز ها ، کلید های فرمان و قدرت

✅ تعمیر تابلو برق های فرمان و قدرت دستگاه های سه فاز و تکفاز

✅ نصب و راه اندازی دستگاه های سه فاز

✅ نصب کنترل فاز و کنترل بار در تابلو های قدیمی جهت محافظت از دستگاه

✅ کلیه امور ذکر شده در کمترین زمان و با نازلترین قیمت و مشاوره رایگان خدمت مشتری عزیز ارائه میگردد

و….

 

🔸 شماره تماس 09124345128

🔸 شماره تماس 02133980848

🔸آدرس تهران خیابان جمهوری میدان استقلال (چهار راه مخبر الدوله) سعدی شمالی کوچه بیمه پاساژ عمارت سعدی

تابلو برق چیست ؟

اگر قرار باشد تعریف دقیقی از تابلو برق ارائه کنیم، می‌توان گفت که دستگاه تابلوی برق، محفظه‌ای است که جهت نصب تجهیزات کنترلی، محافظتی، قطعات نمایشگر و سیم‌بندی داخلی وسایل الکترونیک از آن استفاده می‌شود. این محفظه می‌تواند به صورت توکار و به صورت پیش‌بینی شده در ساختمان نصب شده باشد و یا اینکه به صورت روکار به کار گرفته شود. طراحی تابلوی برق توسط شرکت‌های مهندسی و طبق استانداردهای جهانی و یا داخلی باید صورت بگیرد. به طور معمول از این دستگاه در ورودی ساختمان استفاده شده و دستگاه در مسیر جریان اصلی نصب می‌شود. ولی گاهی ممکن است نیاز به نصب آن در بخش مجزایی از ساختمان نیز لازم باشد، که در این حالت دستگاه در محیط مورد نظر و مجدداً در مسیر اصلی جریان برق باید نصب گردد.

کارایی تابلو برق چیست ؟

در کار با تجهیزات الکترونیک لازم است که به برخی نکات توجه شود. که این نکات را می‌توان در سه دستۀ نظارت، محافظت و کنترل دسته‌بندی کرد.

برای نظارت بر تجهیزات الکترونیک، معمولاً از دستگاه‌های نمایشگر در تابلو برق کمک گرفته می شود. این تجهیزات به ما کمک می‌کنند تا میزان جریان، ولتاژ، فرکانس، توان و … را در هر لحظه مشاهده کنیم.
مسئلۀ محافظت به کاربران دستگاه‌های الکترونیک برمی‌گردد. کار با وسایل الکترونیک در صورت رعایت نکردن نکات ایمنی ممکن است گاهی خطرآفرین باشد؛ که به این منظور در این دستگاه‌ها از تجهیزاتی برای قطع سریع جریان برق در مواقع خطر استفاده شده است.

کنترل شدت جریان، ولتاژ و فرکانس جریان نیز در این دستگاه صورت می‌گیرد. از برخی دستگاه‌های الکترونیک تنها در شرایط خاصی باید استفاده کرد. به همین خاطر کنترل موارد بالا برای دستگاه ضروری خواهد بود. با ادامه مقاله تابلو برق چیست همراه ما باشید تا انواع آن را برشمریم.

انواع تابلو برق از نظر شکل طراحی

فیکس : این دسته خود به چند صوت طراحی می‌شوند. تابلو برق های ایستاده و دیواری از این نوع هستند. روی تابلوهای فیکس می‌توان تجهیزاتی برای کنترل، نظارت و اطلاعاتی – مخابراتی نصب کرد.
کشویی : این دسته به صورت کشویی ساخته شده و به همین خاطر از نظر هزینه قیمت بالاتری نسبت به تابلوهای فیکس دارند. نقطه قوت این تابلوها دسترسی ساده به تمامی بخش‌های کنترل موتور و مرکز قدرت‌هاست که به راحتی و به صورت کشویی در دسترس است. از این مدل در شرکت‌های بزرگ استفاده می‌شود.
مدولار : نوع پیشرفته‌تری از تابلوبرق‌های فیکس – ایستاده بوده که به صورت صفحه‌ای طراحی می‌شود. دسترسی به بخش‌های کابلی دستگاه‌های مدولار به دو صورت دسترسی از جلو و دسترسی از پشت طراحی می‌شود. این مدل، نوعی از تابلو برق‌های صنعتی به شما می‌آید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران