مرکز فروش و نصب ایزوگام چتر بام در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی مرکز فروش و نصب ایزوگام چتر بام در شیراز

🔴 ایزوگام چتر بام

🔹 ایزوگام چتر بام یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و نصب ایزوگام  در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات ایزوگام چتر بام :

✅ فروش ونصب ایزوگام (چتربام) با روکش الومینیوم ومواد ترکیبی پلیمر

✅ با نصابهای مجرب

✅ کیفیت عالی

✅ ظاهر و باطن کار درجه یک

✅ در اسرع وقت

✅ با قیمت مناسب

و…

 

🔸 با مدیریت  محمدرضا ستوده نیا

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

ایزوگام چیست؟

از ترکیب و فرآوری قیر، ایزوگام به دست می آید. در کارخانه هایی که این محصول را می سازند، ساخت، تهیه و اجرای قیر روی گونی انجام می گردد و سپس قیرگونی آماده شده را که به آن ایزوگام می گویند با حرارت دادن موضعی در محل نصب میکنند.

قابل ذکر است که کیفیت ایزوگام کاملا به جنس و مرغوبیت مواد مورد استفاده در آن بستگی دارد و اگر در آن از مواد اولیه مرغوب استفاده شود، محصول با کیفیت خواهد بود و قیمت آن نیز بالا می باشد. البته نصب ایزوگام مرغوب کمی سخت تر می باشد.

این نکته قابل ذکر است که ایزوگام مرغوب لزوما نسبت به سایر ایزوگام ها ضخیم تر نیست. برای نصب ایزوگام، سطح کار نباید مرطوب باشد. ضمن اینکه ایزوگام مناطق سردسیر باید حتما شرایط مخصوصی را داشته باشد.

مزايا و معايب ایزوگام و ويژگی های آن
برچسب عايق های استاندارد نيز بايد شامل مشخصات توليدكننده، تاريخ توليد، نوع عايق، علامت استاندارد و… باشد. يك راه ساده برای تشخيص نوع مرغوب از نامرغوب ايزوگام، اطلاع از اين موارد است:

در ايزوگام نامرغوب به جاي استفاده از پليمر يا قير مرغوب پودرهای معدنی يا مواد غيرپليمری به كار مي رود و از همين رو نوع تقلبی آن بويی نامطبوع و مشابه گازوئيل صنعتي (مازوت) می دهد.

اگر دست تان را بر قسمتی از لايه خارجی و بدون پوشش ايزوگام نامرغوب بكشيد نيز ذرات و رنگدانه هاي سياه به دست تان می چسبد.

می توان يك تكه كوچك از عايق را برش داد و پس از دو ساعت نگهداری در فريزر، آن را تا زاويه حدود 120 درجه خم كرد. اگر از ناحية خم شده شكسته يا ترك بردارد، جنس ايزوگام خوب نيست و در غير اين صورت، مقاومت آن در برابر سرما و ترك مناسب است.
اگر از عايق های ايزوگامی استفاده كنيد كه به جای پشم شيشه در مواد تشكيل دهنده آن نايلون به كار رفته، بهتر است. پشم شيشه با از بين رفتن لايه قير به هر دليلی، آب باران يا برف را به خود می كشد و سطحی طبله كرده پيدا می كند.

مزایای ایزوگام سرویس بهداشتی و حمام چیست؟
ایزوگام‌ها به دلیل مزایای زیادی که دارند مورد استقبال بیشتری قرار گرفته‌اند. مناسب‌ترین عایق نسبت به رطوبت است و وزن سبکی دارد. با این وجود نسبت به عایق‌های دیگر قیمت مناسب‌تری دارد، که برای مصرف‌کننده مقرون به صرفه‌تر است. به هنگام نصب، تمیزی بیشتری نسبت به قیرگونی دارند. همچنین عمر بالای آن‌ها محبوبیت استفاده ایزوگام را دو چندان کرده است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران