فروش و نصب انواع سرامیک استخری با قیمت مناسب در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی مرکز فروش و نصب انواع سرامیک استخری با قیمت مناسب در مشهد

🔴 امیر تنهای

🔹 امیر تنهای یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و نصب انواع سرامیک استخری با قیمت مناسب در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات امیر تنهای :

✅ نصب سرامیک 6 گوش

✅ نصب سرامیک 2×2

✅ نصب سرامیک 10×10

✅ نصب سرامیک 20×20

✅ با 5 سال ضمانت

✅ همراه با انجام زیرسازی

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  مشهد بلوار توس

اغلب سه مسئله مهم درباره نصب کاشی استخری پیش می‌آید که شامل موارد زیر است:

۱- چسب و دوغاب
استخرهای شنا حساس‌ترین مکان‌های مرطوب در هنگام استفاده از چسب یا دوغاب (سیمان به تنهایی یا ملات ماسه سیمان) برای نصب کاشی هستند. چسب کاشی باید اتصال قوی به دیواره استخر داشته باشد و انعطاف‌پذیر باشد (از نظر کارایی و نحوه استفاده). از سوی دیگر، دوغاب کاشی باید در برابر انواع مختلف تجاوزات و حملات شیمیایی مقاوم باشد.

۲- فشار و فشار متقابل
کاشی‌های غوطه‌وری (کاشی‌هایی که تحت فشار آب قرار دارند) در هنگام خالی بودن استخر دچار فشار متقابل از سمت دیواره و در حالت پُر بودن استخر در معرض فشار ناشی از آب هستند (هیدرولیکی). بنابراین، نوع کاشی و چسب آن باید به اندازه کافی در برابر آب و فشار دیواره مقاوم باشد. این مهم اغلب با انتخاب کاشی استخری مناسب و چسبندگی بالا تامین می‌شود.

۳- حملات شیمیایی
کلر و شوینده‌های مورد استفاده در استخرها به طور مستقیم بر میزان دوام دوغاب کاشی تاثیر می‌گذارد. انتخاب یک دوغاب اختصاصی مقاوم در برابر مواد شیمیایی برای ساخت یک استخر با دوام طولانی مدت مهم است.

قسمت‌های خاص استخر نسبت به دیگر قسمت‌هایش، در معرض شرایط تهاجمی بیشتری به شرح زیر قرار دارند:

دوغاب در لبه خط آب ممکن است در معرض فرسایش بیشتر قرار گیرد. این مشکل اغلب نتیجه حرکت آب در این نقطه مورد نظر است.
محیط استخر ممکن است تحت نظافت دقیق و مکرر قرار گیرد.
دیواره‌های استخر در معرض رطوبت بالا و دائمی قرار دارند و باید مقاومت خوبی در برابر آب داشته باشند.

نصب کاشی استخری چگونه است؟

قبل از آب‌بندی استخر، اولین مرحله شناخت نوع سازه استخر برای انتخاب صحیح مصالح برای عایق‌بندی است. این کار تاثیر زیادی در جلوگیری از ورود آب‌های سطحی و زیر سطحی به داخل استخر دارد. در سازه‌های استخری بتنی لایه آب‌بند را معمولا در یک یا چند مرحله قبل یا بعد از شروع به سیمان‌کاری آستر زیر سطح کاشی به روش‌های مختلفی آب‌بندی می‌کنند.

پس از اجرای آب‌بندی استخر و قبل از اجرای نصب کاشی استخری نیاز به انجام زیر سازی سطح زیر کاشی با سیمان کاری آستر ماسه و سیمان و نرمه کشی سیمان است. برای شروع به اجرای سیمان کاری استخر ابتدا باید سطح کار کروم‌بندی شود. نخست در گوشه‌های استخر (کُنج) و بر روی هر زاویه از دیوارها، سیمان‌کاری و کروم‌بندی انجام می‌شود. سپس با نقطه‌گذاری در طرف بالا و پایین سطح دیوار، فرآیند سیمان‌کاری یا دوغاب‌ریزی با ملات ماسه و سیمان انجام می‌شود.

پس از پایان کروم‌بندی بر روی نقطه‌ها، سیمان کاری داخل کروم‌ها انجام می‌شود. در پایان اجرای سیمان‌کاری بدنه و کف استخر، کلیه لبه‌های تیز استخر با ملات ماسه و سیمان لب پَخ می‌شود. مهم است زاویه انحنای لب گِرد از ابتدا تا پایان کار با یک قوس سیمان‌کاری شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران