فروش عمده ماهی زینتی در یزد ارسال به سراسر کشور

در یزد ، یزد

معرفی فروش عمده ماهی زینتی در یزد ارسال به سراسر کشور

🔴 امیر حسین محمودی

🔹 امیر حسین محمودی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش عمده ماهی زینتی در یزد ارسال به سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات امیر حسین محمودی :

✅ طراحی و ساخت آکواریوم های پلنت.

✅ فروش عمده ماهی زینتی ارسال به سراسرکشور

✅ ساخت انواع تنگ های پلانتاریوم. تراریوم. وابیکوزا

✅ ساخت آکواریوم در ابعاد گوناگون

✅ ساعت کار :عصر ها 18 الی 22

و…

 

🔸 شماره تماس ۰۹۱۳۵۱۳۲۸۸۴

🔸آدرس یزد خیابان امام بعد از کوچه فرمانداری(ابراهیمی)

 

معرفی برخی از انواع ماهی زینتی

ماهی گلدفیش Gold Fish

گلدفیش‌ها معمولاً اولین انتخاب شما برای ماهیان سرد آبی می‌باشند. این ماهی در رنگ‌ها واندازه‌های گوناگون موجود می‌باشد که معروف‌ترین آنها گلدفیش‌های فنسی هستند. بهترین چیز درباره آنان این است که ماهیان مهاجمی نیستند و معمولاً هر چیزی که اندازه دهانشان باشد می‌خورند. ولی این ماهی فضولات زیادی تولید می‌کند بنابراین شما باید هفته‌ای یکبار ۲۰‌درصد آب را سیفون کنید.

ماهی گوپی Guppy

گوپی‌ها ماهیانی‌های نسبتاً ارزانی هستند و می‌توانند رنگ‌های زیبایی به آکواریوم شما ببخشند. آن‌ها ماهیانی آرام و صلح‌جو هستند و یکی از گزینه‌های مناسب برای آکواریوم‌های گروهی هستند. البته باید توجه داشت که حتی یک نر وماده از این ماهی می‌توانند تعداد زیادی نوزاد تولید کنند و پس از مدتی گروه آنان بسیار بزرگ می‌شود.

ماهی مولی Molly

مولی‌ها جزو بهترین ماهی‌ها در آکواریوم‌های گروهی هستند. آن‌ها ماهیانی بسیار آرام و صلح‌جو هستند. این ماهی دارای طرفداران زیادی در سراسر جهان است شاید دلیل ان این باشد که آن‌ها در رنگ‌های گوناگونی یافت می‌شوند. البته دلیل اصلی آن این است که آن‌ها خود را حدوداً با هر شرایطی وفق می‌دهند. البته مولی‌ها ترجیح می‌دهند در آبی با سطح نمک معمولی زندگی کنند.

ماهی سوارتر Swordtails

اگر شما فضای کافی در مخزن خود دارید سوارتر‌ها یکی از بهترین انتخاب‌های شماست. رنگ زیبای این ماهی و دم شمشیر مانند در نر‌ها این ماهی‌ها را به یکی از منحصر به فردترین گونه‌ها تبدیل می‌کند. آنان عاشق فضاهای بزرگ و فعالیت زیاد و شنا هستند. آن‌ها را می‌توان در مخازن گروهی با دیگر ماهی‌ها نگهداری کرد به شرطی که فضای زیادی برایشان وجود داشته باشد.

ماهی تترا نئون Neon Tetras

تترا نئون‌ها باعث می‌شوند آکواریوم شما بسیار زیبا جلوه کند. آن‌ها را باید در حداقل در گروه‌هاش ۶تایی نگهداری کرد. شنا کردن یک گروه کنار هم در آکواریوم شما بسیار شگفت‌انگیز و زیبا خواهد بود. آن‌ها در مخازن بزرگ سرحال‌تر هستند زیرا بسیار فعالند و نیاز به فضای کافی برای شنا دارند.

ماهی کت فیش کوری Corydoras Catfish

یک آکواریوم زیبا بدون کت فیش کوری ناقص است. گربه ماهی‌های کوری علاوه بر زیبایی و طول عمر بالا به بهداشت آکواریوم و ماهیان شما توجه می‌کنند و جزو مفیدترین ماهی‌های یک آکواریوم هستند. در گروه‌های ۴تایی به بالا بسیار سرحال‌تر و شاداب‌تر هستند و کار خود را نیز بهتر انجام می‌دهند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران