حمل اثاثیه منزل و کارگر اثاث کشی در یزد

در یزد ، یزد

معرفی حمل اثاثیه منزل و کارگر اثاث کشی در یزد

🔴 رامین منصوری علی آبادی

🔹 رامین منصوری علی آبادی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه حمل اثاثیه منزل و کارگر اثاث کشی در یزد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رامین منصوری علی آبادی :

✅ کارگراثاث کشی منزل

✅ بانیروی حرفه ای جهت حمل کلیه اسباب منزل یخچال ،لباسشویی

و…

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس یزد – رحمت آباد بلوار شهید دشتی چهار راه امیرالمومنین

 

نکات مهم قبل  از اثاث کشی منزل چیست؟

وسایلی که نیاز ندارید، نگه ندارید.

هنگام بسته‌بندی وسایل، اگر به چیزی نیاز ندارید، آن را به خانه جدید نبرید. سعی کنید بار خود را سبک کنید. اگر قابل فروش هست، بفروشید، اگر قابل استفاده نیست دور بیندازید و اگر قابل اهدا شدن است، هدیه دهید.

از آشپزخانه شروع کنید.

آشپزخانه و وسایل آن پیچیده‌ترین قسمت خانه است. بسته‌بندی وسایل را از آنجا شروع کنید تا استرس نگیرید. جمع کردن آشپزخانه بار زیادی را از دوش شما بر می‌دارد. برای شروع بسته‌بندی وسایل بهتر است ابتدا ظروف شکستنی را بسته‌بندی کنید و با این کار مانع شکستن ظروف در زمان بسته‌بندی وسایل دیگر شوید.

وسایل خواب را آخر جمع کنید.

آخرین چیزی که جمع‌آوری می‌کنید، تخت‌خواب‌ها باشند. خوابیدن روی زمین در کنار وسایل در هنگام اسباب‌کشی، خستگی و زحمت شما را دو چندان می‌کند.

حواستان به وسایل آسیب‌پذیر باشد.

وسایلی مانند لیوان​ها، بشقاب​های شیشه‌ای و چینی، آینه و تابلوها، قاب​های عکس، آباژور، مجسمه​ها، وسایل دکوری و … را پیش از قرار دادن در کارتن به وسیله نایلون​های حباب‌دار، کاغذ یا روزنامه بسته‌بندی کرده تا به هم برخورد نکنند و سپس داخل کارتن قرار دهید.

وسایل را دسته‌بندی کنید.

هنگام جمع کردن وسایل خانه، انواع مختلف وسایل را ابتدا دسته‌بندی و سپس در جعبه‌های جدا قرار دهید. مثلا جعبه‌ای را به وسایل الکترونیکی و جعبه دیگر را به ابزار و پیچ ‌و مهره اختصاص دهید. حتما نام هر بسته را روی آن بنویسید تا هنگام باز کردن گیج نشوید. این کار علاوه بر اینکه مانع آسیب دیدن وسایل می‌شود، از سردرگمی و گم شدن وسایل هنگام باز کردن در مکان جدید نیز جلوگیری می‌کند.

وسایل هم جنس را جدا کنید.

وسایل هم‌جنس را با هم بسته‌بندی کنید. از دیگر نکات اصول اسباب‌کشی حرفه‌ای قرار دادن وسایل مشابه و هم جنس در داخل یک کارتن است. مثلا ظروف چینی و مسی را کنار هم در داخل یک کارتن قرار ندهید.

وسایل غیرقابل بسته‌بندی را جدا کنید.

یکسری وسایل خانه مانند مایعات، شوینده‌ها، لوازم آرایشی و بهداشتی هستند که بهتر است بسته‌بندی نشوند، زیرا هنگام جابجایی ممکن است در آن باز شود. این وسایل را جدا کنید و روز اسباب‎کشی داخل بار قرار ندهید. بهتر است خودتان آن را جابه‌جا کنید و به خانه جدید ببرید.

جعبه‌ها سالم باشند.

برای بسته‌بندی وسایل از جعبه‌ها و کارتون‌های سالم استفاده کنید. زیرا کارتون‌های فرسوده هنگام حمل و نقل ممکن است متلاشی شوند. ضمنا جعبه یا کارتون ممکن است هنگام جابجایی باز شوند و وسایل آسیب ببینند. حتما اطراف کارتون و خصوصا زیر آن را با چسب بزرگ محکم کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران