فروش خانه تازه ساخت در گیلان

در گیلان

فروش خانه تازه ساخت در گیلان

🔴 آقای فتح الهی

🔴 خانه تازه ساخت

🔴 دارای سند ثبتی و پروانه دو طبقه 

🔴 کابینت کاری شده 

🔴 کمد دیواری اتاق خواب آشپزخانه حال بزرگ 

🔴 حمام و سرویس بهداشتی

🔴 ازدوطرف راه ۸متری از خیابان اصلی ۸۰متر

🔴 دارای پارگینک با کرکره برقی 

🔴 زمین موزاییک کاری شده

🔴 باغچه کاری شده

🔴 نما کاری شده

🔴 زمین ۲۴۵

🔴 سند تک برگ

🔴 بنا ۱۵۰متر

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۱۷۴۹۱۳۹۶

🔸 آدرس  تالش اسالم بالاده کوچه معلم

 

تفاوت های آپارتمان و خانه ویلایی در شمال چیست؟

بارزترین تفاوت میان خانه ویلایی و آپارتمان در شخصی بودن خانه ویلایی و چند مالک بودن آپارتمان هاست. آپارتمان ها از چندین واحد تشکیل شده اند. برای زندگی در ساختمان تنها نیستید و همین مسئله منجر به ایجاد محدودیت می شود. درباره خانه ویلایی بحث کمی متفاوت است. آزادی عمل بیشتری دارید. می توانید در خانه ویلایی، فضای سبز دلخواه خود را داشته باشید. در آپارتمان این گونه نیست و دست شما تنها برای طراحی فضای درونی منزل باز است. تغییرات فضای بیرون آپارتمان نیازمند کسب اجازه از سایر ساکنین می باشد. از طرفی شاید وجه برتری آپارتمان ها نسبت به خانه ویلایی را بتوان در هزینه های ثانویه دانست. البته بعد از خرید خانه ویلایی باید مراقب فضای سبز خانه ویلاییی خود باشید و برای افزایش امنیت لازم است آن را مجهز به دوربین مدار بسته و دزدگیر کنید. این درحالی است که آپارتمان چنین دغدغه هایی را ندارد.در خانه ویلاییی شما برای ایجاد هرگونه تغییرات نیاز به اجازه کسی ندارید اما در آپارتمان شما نمیتوانید هرکاری که میخواهید برای تغییر دکوراسیون آن انجام دهید . در خانه ویلایی شما به راحتی بدون ایجاد مزاحمت میتوانید مهمانی و یا مراسم بگیرید اما در آپارتمان محدودیت مانع انجام یک سری از کارها میشود .

قیمت خانه ویلایی در مقایسه با آپارتمان در شمال

از دیگر تفاوت های آپارتمان با خانه ویلایی در هزینه ی خرید آن است. نمی توان با قاطعیت گفت که خانه ویلایی از آپارتمان گران تر است. یک آپارتمان لوکس در یک نقطه ی مناسب شهر ممکن است بسیار گران تر از یک خانه ویلاییی بیرون شهر باشد. قیمت خانه ویلاییها با توجه به موقعیت قرارگیری آن بسیار متفاوت است. خانه ویلاییهایی با متراژ بیشتر و دارای فضای سبز، قیمت بیشتری در مقایسه با آپارتمان ها دارند. اما با توجه به اینکه سازندگان به ساخت خانه ویلایی با متراژ پایین نیز توجه کرده اند می توان خانه ویلاییهایی با قیمت مناسب پیدا کرد. این روزها کلمه خانه ویلایی رنگ و بویی دگر به خود گرفته است. به این معنی که خانه ویلایی دیگر شاید یک ساختمان خیلی گران و بسیار باشکوه نباشد. امروزه بیشترین تمرکز سازندگان بر کوچک کردن خانه ویلاییها است. بنابراین با هزینه‌هایی کمتر هم می ‌توان صاحب خانه ویلایی شد.

دغدغه‌های آپارتمان نشینی

آپارتمان جامعه ای کوچک است که احتیاج به قانون دارد. آپارتمان از چند واحد تشکیل شده بنابراین تنها شما نیستید که در آن ساختمان زندگی می‌کنید. بنابراین آپارتمان نشینی شرایط و فرهنگ زندگی ویژه خود را می طلبد. هنگامی که برای خرید یک آپارتمان اقدام می‌کنید یعنی فرهنگ آپارتمان نشینی را پذیرفته ‌اید. پذیرفته اید که تابع قوانین هستید و با مشاهده رفتارهایی ناخوشایند از سمت دیگر ساکنین باید صبوری پیشه کنید. با وجود سابقه چند ده ساله آپارتمان نشینی در ایران، با نگاهی به وضعیت خود یا اطرافیان به راحتی متوجه این موضوع می شویم که جامعه ما با فرهنگ سنتی خویش عجین شده است؛ و این یعنی جامعه ما هنوز برای تن دادن به قواعد زندگی آپارتمان نشینی آماده نیست. زندگی آپارتمانی گرچه بسیاری از دغدغه های افراد را از بین برده است. با این وجود دغدغه های جدیدی نیز با خود به همراه دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

  •   گیلان 

اشتراک گذاری آگهی

poster

مالک آگهی تاریخ عضویت: 25 فروردین 1400

تماس با آگهی دهنده

تماس با آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .

تخفیف بگیرید

تخفیف بگیرید

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران