شرکت گازرسانی و تاسیساتی صادقی – انجام خدمات لوله کشی گاز خانگی و تجاری در زاهدان و زابل

در سیستان و بلوچستان ، زاهدان
کد کسب و کار : 114257

معرفی شرکت گازرسانی و تاسیساتی صادقی – انجام خدمات لوله کشی گاز خانگی و تجاری در زاهدان و زابل

🔴 شرکت گازرسانی و تاسیساتی صادقی

🔹 شرکت گازرسانی و تاسیساتی صادقی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات لوله کشی گاز خانگی و تجاری در زاهدان و زابل می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی شرکت گازرسانی و تاسیساتی صادقی :

✅ شرکت تأسیساتی لوله کشی گاز خانگي. تجاری .با بیش‌از ۱۸سال سابقه کار در شهر های بزرگ در خدمت مردم سيستاني هستیم .با کمترین خرابکاری و هزینه .کار خودتان را از صفر تا صد با بهترین کیفیت تحویل بگیرید

✅ شعبه ۱ زاهدان

✅ شعبه ۲ زابل و زهک

و…

 

🔸 با مدیریت  حامد صادقی

🔸 شماره تماس  09137211710

 

معایب و مزایای لوله کشی گاز روکار و توکار چیست؟

معایب و مزایای لوله کشی گاز روکار:
مزایای لوله کشی روکار:

ارزان بودن متریال و لوله های مصرفی.
در معرض دید بودن لوله های گاز: خطرات کمتری این لوله‌ها را تهدید می‌کند و هرگونه عیب یا نشتی را به راحتی می توانید بیابید.
سرعت اجرای بالا: لوله کشی گاز روکار نیاز به نوار پیچی ندارد و حساسیت‌های لوله کشی گاز توکار را ندارد. لذا پروژه با سرعت بیشتری انجام می گیرد.
سهولت تغییرات: به دلیل در دسترس بودن لوله ها در لوله کشی گاز روکار، همیشه قابلیت دریافت انشعابات جدید و تغییر مسیر و تغییر جایگاه مصرف کننده ها وجود دارد.
معایب لوله کشی روکار:
عدم زیبایی و در معرض دید بودن لوله ها: در لوله کشی روکار گاز شما در گوشه و کنار، داخل و خارج خانه شاهد لوله هایی هستید که از لحاظ بصری زیبایی ندارند. این مساله بزرگترین عیب لوله کشی گاز روکار می باشد.

ضربه خور بوده و قابلیت صدمه پذیری: لوله ها به علت در دسترس بودن، مخصوصاً در ارتفاعات پایین، ضربه خور بوده و قابلیت صدمه پذیری دارند.

استفاده از بست های متعدد در مسیر لوله کشی: استفاده زیاد از بست در مسیر لوله کشی گاز روکار باعث زشت شدن لوله کشی می گردد.

معایب و مزایای لوله کشی گاز توکار:
مزایای لوله کشی گاز توکار:
زیبایی و تمیزی کار: از آنجایی که لوله ها نوار پیچی شده و داخل کار قرار می گیرند، شاهد لوله های مختلف در گوشه و کنار ساختمان نمی‌باشیم و معماری ساختمان مطلوب خواهد بود.
عمر بالای لوله کشی گاز توکار: اگر در لوله کشی گاز توکار، نوار پیچی درست صورت گیرد و ضوابط سازمان نظام مهندسی رعایت گردد، می تواند عمری بسیار طولانی تر از لوله کشی گاز روکار داشته باشد.
تنوع انتخاب مسیر و تنوع انتخاب محل مصرف کننده ها: از آنجا که لوله به روش توکار در ساختمان جابجا می شود، دست طراح در ایجاد مسیرهای مناسب برای لوله کشی گاز، باز می باشد.
تحمل فشار بالا: به علت استفاده از اتصالات مانیسمان بدون درز و لوله های api سپاهان و لوله های مانیسمان بدون درز، لوله کشی توکار از تحمل فشار بالاتری برخوردار است.
درست است که طبق ضوابط شرکت گاز، لوله کشی گاز توکار یا روکار فقط تا ۱۰ پوند در ساختمان تست میگردد. اما کلیه اتصالات جوشی بدون درز و لوله های مانیسمان بدون درز در محل کارخانه، از تست بالاتری برخوردار می گردند.

جهت مقایسه باید بدانیم که لوله های مانیسمان و اتصالات مانیسمان تا ۱۷۰ بار فشار تست می‌گردند و لوله های درزدار و اتصالات درزدار تا ۸۰ بار فشار تست میگردد.

می توانید جهت ملاحظه جداول تست استاندارد به صفحه اطلاعات فنی اتصالات گاز سایت آریا پایپ مراجعه فرمایید.

معایب لوله کشی گاز توکار:
حساسیت اجرا و سخت بودن ضوابط: البته تمامی سازنده ها و مهندسینی که بر پایه علم فعالیت می نمایند، می دانند که ضوابط پیچیده و سخت حاکم بر هر پروژه‌ای، می‌تواند ضامن کیفیت و کاربری بالای این محصولات باشد.
عدم دسترسی به لوله ها در تعمیرات و تغییرات معماری داخلی ساختمان.
حساسیت بسیار بالای جوشکاری و لوله کشی گاز: از آنجایی که لوله توسط مصالحی مانند گچ پوشانده می شود، اشتباهات کارگری و خطای انسانی و کیفیت پایین جوش می تواند به علت مدفون شدن، فاجعه بار باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران