شرکت سام گستر – بهترین مرکز فروش ، نصب و راه اندازی جت پرینتر های صنعتی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی شرکت سام گستر – بهترین مرکز فروش ، نصب و راه اندازی جت پرینتر های صنعتی در تهران

🔴 شرکت سام گستر

🔹 شرکت سام گستر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش ، نصب و راه اندازی جت پرینتر های صنعتی در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شرکت سام گستر :

✅ جت پرینتر های صنعتی

✅ خرید ، فروش ،نصب وراه اندازی،اموزش اپراتوری وفنی ،تعمیرات

✅ تامین مواد مصرفی (جوهر وحلال،حلال شستشو ،اسپری شستشو)

✅ تامین قطعات یدکی جت پرینترهای صنعتی

و…

 

🔸 شماره تماس  09375554387

 

جت پرینتر چیست؟

برای اینکه بدانید جت پرینتر چیست تا انتهای این متن همراه ما باشید. دستگاه های جت پرینتر در اکثر کارخانه ها، و کارگاه ها و محیط های تولیدی دیده می شوند. هر محصولی در انتهای خط تولید نیاز به درج اطلاعاتی از قبیل تاریخ تولید و انقضا، قیمت مصرف کننده، شماره سری محصول، آرم و لوگو، بارکد و … دارد. این وظیفه توسط چاپگرهای صنعتی که جت پرینتر صنعتی نامیده می شوند، انجام می شود. تولید کنندگان علاوه بر درج اطلاعات محصول برای رویت و استفاده مصرف کنندگان و یا ثبت اطلاعات مربوط به خط تولید، از این دستگاه ها برای جلوگیری از کپی و تقلب محصول استفاده می کنند. برای مثال با استفاده از جوهرهای UV جت پرینتر می توان عبارت نامرئی بر روی محصولات چاپ کرد، همچنین اطلاعات خط تولید نیز معمولا برای شناسایی محصول اصلی از تقلبی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

کاربرد جت پرینتر در صنایع مختلف
در صنایع غذایی و نوشیدنی و در کل صنایعی که محصولات دارای تاریخ انقضا هستند، درج تاریخ از کارکردهای مهم و ضروری دستگاه جت پرینتر است. در گروهی دیگر از صنایع درج آرم و لوگو ممکن است در اولویت قرار داشته باشد. در کل دستگاه های جت پرینتر صنعتی در صنایع مختلف از بسته بندی و کارتن سازی گرفته تا صنایع آرایشی، لوله و اتصالات، بطری های پلاستیکی و قوطی های فلزی و شیشه ای و همچنین بسته های پت ، قطعات خودرو ،صنایع فیلترسازی، صنایع غذایی و نوشیدنی و … استفاده می شود.

نام های مختلف یک دستگاه
برای نامیدن دستگاه های جت پرینتر از نام های دیگری مانند چاپگر صنعتی، تاریخ زن ، مارک زن و غیره استفاده می شود. باوجود اینکه برای نمونه نمی توان تمام دستگاههای تاریخ زن را جزو دستگاه های جت پرینتر صنعتی دانست اما با در نظر گرفتن کاربرد این دستگاه ها در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی برای درج تاریخ تولید و انقضا بر روی محصول ممکن است این دستگاه ها با این نام ها نامیده شوند.

هزینه های جانبی و قیمت دستگاه
دستگاه های جت پرینتر مثل هر دستگاه صنعتی دیگری هزینه های جانبی نگهداری و تعمیرات و البته جوهر دارند. اگر هزینه ای که از بابت پرینت های خود می کنید برای شما مهم است به غیر از قیمت دستگاه حتما هزینه های جانبی و قیمت جوهر را نیز از فروشندگان بپرسید و با دستگاه های دیگر مقایسه کنید. ممکن است هزینه ای که از بابت جوهر خود به شکل سالانه می پردازید بسیار بیشتر از هزینه خود دستگاه باشد!

نگهداری از دستگاه های جت پرینتر
دو نکته بسیار مهم در نگهداری از دستگاه های جت پرینتر وجود دارد:
توجه به نوسانات برق و تهیه محافظ مناسب برای بررسی ولتاژ ورودی به دستگاه
کار مداوم دستگاه که باعث می شود تا جوهر در هد دستگاه خشک نشود.

انواع دستگاه های جت پرینتر صنعتی
انتخاب دستگاه جت پرینتر بر اساس سیستم های کاری هر کدام از این دستگاه ها معمولا با توازنی میان نیاز کاربران و و هزینه های دستگاه مشخص می شود. در زیر انواع چاپگرهای صنعتی را همراه با کاربرد و ویژگی های هر کدام آورده ایم. در کل سه سیستم در دستگاه های جت پرینتر وجود دارد. دستگاه های CIJ، دستگاه های DOD و دستگاه های HP

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران