ساخت انواع آلاچیق سنتی با چوب نخل خرما در کرمان

در کرمان ، قلعه گنج
کد کسب و کار : 96456

معرفی مرکز ساخت انواع آلاچیق سنتی با چوب نخل خرما در کرمان

🔴 استاد دادفر

🔹 استاد دادفر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت انواع آلاچیق سنتی با چوب نخل خرما در کرمان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات استاد دادفر :

✅ ساخت آلاچیقهای سنتی باچوب نخل خرما

✅ ضد زلزله وباران در مقابل بادو طوفان

✅ مناسب برای جاهای دیدنی وتفریحی برای رستورانها وکبابیها وباغ وتالار سفرخونه

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  استان کرمان شهرستان قعله گنج

آلاچیق چیست ؟

بخواهیم خیلی ساده آلاچیق را برای شما معنا کنیم، باید بگوییم این واژه یک واژه ترکمنی است که امروزه در بین مردم با این نام رواج دارد. این سازه در قدیم الایام از نظر لغتی در زبان فارسی به نام‌های( کلاه فرنگی و تارم) مشهور بوده است. این سازه نوعی سایبان چوبی یا فلزی، با اطراف باز و سقفی گنبدی شکل است که آن را به‌عنوان مکانی دلنشین، برای استراحت، وقت گذارنی، همنشینی، عصرنشینی کنار دوستان و خانواده در گوشه‌ای از فضای باز ویلاها، حیاط منزل، باغ ها و باغچه‌ها، فضای سبز پارک ها، سواحل دریا و جنگل‌ها و… قرار می‌‌دهند.

معرفی سایبان آلاچیق
در گذشته شنیدن نام آلاچیق تداعی گر، عمارت‌های لوکس و گران قیمت و محوطه‌های باز بود. اما امروزه این محصول را می توان در کمترین مکان و فضا استفاده کرد. این روزها به دلیل زندگی ماشینی و پرمشغله، افراد وقت کمتری را می توانند جهت خوش‌گذارانی و طبیعت گردی به خود اختصاص بدهند از این رو همان وقت کم را هم به ناچار در منازل مسکونی می مانند.

به همین جهت در تلاشند تا خانه‌های خود را به جایی فراتر از یک مکان مسکونی تبدیل کنند. در چنین شرایطی آلاچیق ها بهترین گزینه هستند. هیچ چیز به مانند یک سایبان در هوای آزاد نمی تواند خستگی را از تن بزداید. با تعریف حرفه‌ای تر می توان گفت این محصول یک سازه از جنس چوب یا فلز است که به منظور مکانی برای استراحت و دورهمی با دوستان و خانواده و… در گوشه‌ای از فضای باز مورد نظر قرار میگیرد. یک آلاچیق بسته به نوع مکانی که قرار است در آن واقع شود، می تواند به اشکال(مستطیل، شش ضلعی، مربع، هشت ضلعی، فانتزی و…) ساخته شود که معمولا ظرفیت آن ها بین ۶ تا ۸ نفر است و در صورت کم بودن فضا می توانید از شکل ۴ ضلعی بهره بگیرید.

فراموش نکنید که ساخت این محصول را حتما به شرکت‌های معتبری بسپرید که محصولات مطمئنی را ارائه می دهند، چرا که در صورت رعایت نشدن اصول ساخت حرفه‌ای در ساخت، ممکن است محصول مدت کوتاهی بعد از استفاده بر اثر عوامل طبیعی دچار تخریب و پوسیدگی شود.

شما با خرید یک آلاچیق با کیفیت بسته به نوع فضای بازی که در اختیار دارید می توانید یک محیط متنوع و سرشار از آرامش را برای خود فراهم آورید. از انواع آلاچیق ها علاوه بر اینکه به منظور استفاده‌های اقتصادی در رستوان ها و کافی شاپ ها استفاده میکنند، از آن‌ها در کنار استخرها و آب نما‌های خصوصی نیز ساخته می شود. شما نیز می توانید با ساخت یک آلاچیق برای حیاط، باغچه، پشت بام خود از مزایای آن بهره بگیرید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران