روانشناختی به همراه تکنیک های کاربردی 21روزه با تضمین صد در صد پاکسازی هواپونوپونو در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی روانشناختی به همراه تکنیک های کاربردی 21روزه با تضمین صد در صد پاکسازی هواپونوپونو در مشهد

🔴 یاسی مختارزاده

🔹 یاسی مختارزاده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه روانشناختی به همراه تکنیک های کاربردی 21روزه با تضمین صد در صد پاکسازی هواپونوپونو در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 خودشناسی وخداشناسی وباورهای توحیدی به همراه تکنیک ومعجزه ی سپاسگزاری برای همه ی کسانی که دنبال مسیرالهی وارامش وشادی وثروت مالی ومعنوی هستن توهرسن وسالی که باشین باهرجنسیت وقتی صحبت ازخداباشه کلمات توصیف احساسات رونمیتونه وصف کنه

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  مشهدمیدان حکمت هتل ابان حافظ۲۱

 

معنی هواپونوپونو چیست ؟

هواپونوپونو (Ho’ponopono) یک روش پاکسازی است برای رهاسازی انرژی های سمی درون و پاکی افکار، گفتار، اعمال و اقدام به فعالیت های الهی در نتیجه رهاسازی و نتایج پاکسازی. به زبان ساده، «هواوپونوپونو» یعنی به درستی شکل دادن یا تصحیح کردن اشتباه. اهالی هاوایی باستان بر این باور بودند که اشتباه از افکاری ناشی می شود که توسط خاطرات دردناک گذشته آلوده شده اند. هواوپونوپونو، راهی ارائه می دهد برای آزاد کردن انرژی این افکار دردناک یا اشتباهات که باعث عدم تعادل و بیماری می شوند.جان کلام هواوپونوپونو این است که انسان باید مسئولیت تمامی اتفاقات زندگی اش را بپذیرد. اتفاقات زندگی ما، هیچ مقصری ندارد. اتفاقاتی که ما در زندگی تجربه می کنیم فقط بازتابی از درونیات ما هستند، بازتابی از افکار، باورها، احساسات و انرژی های ناخواسته ای که ناآگاهانه وارد ضمیر ناخودآگاه مان کرده ایم. دکتر ایهالیا کالا هیولن، این افکار، باورها، احساسات و انرژی های ناخواسته را داده می نامد. برای اینکه چیزی را یا شرایطی را در زندگی مان تغییر دهیم فقط باید به درون خودمان مراجعه کرده و ناخوداگاهمان را از زباله های ناخواسته و داده هایی که در آن تلنبار کرده ایم خالی و رها کنیم. هر اتفاقی که در زندگی برای مان پیش می آید، فرصتی به ما می دهد تا از وجود داده ای در وجودمان، آگاه شویم و برای پاک کردن و رهایی از آن اقدام کنیم. رهایی از این داده ها از طریق تکرار مکرر چهار ذکر جادویی هواپونوپونو «متأسفم-لطفا مرا ببخش-سپاسگزارم و دوستت دارم» که در کتاب محدودیت صفر مطرح شده اند، میسر می گردد.

تکنیک هواپونوپونو چیست؟

مورنا سیمئونا کاهونایی (رهبر روحانی) بود که معجزه هواپونوپونو (بخشی از آموزه های باستانی هونای اهالی هاوایی) را بروز کرد تا به بشریت کمک کند از تروماها و دارامایی هایی که در ضمیر ناخودآگاه خود انباشته و لحظه لحظه ی زندگی را تحت تاثیر قرار می دهند، رها شوند. این فرآیند، بسیار قدرتمند است و می تواند با انجام تمارین پیوسته، تأثیر شگفت انگیزی در زندگی انسان ایجاد کند.تصمیم مورنا برای آشکارسازی رازی که اهالی هاوایی نسل به نسل در سینه ی خود نگه داشته بودند، روی خوشی برای او در پی نداشت و توسط برخی محافل طرد شد. مورنا به انسان ها عشق می ورزید و دلش می خواست به همه ی انسان ها کمک کند تا بتوانند از رفتارهای ناخودآگاه خود رهایی یابند و خود را عمیقا پاکسازی کنند. مورنا زنی شجاع و در مورد هدفش، مصمم بود. او می خواست به مردم بیاموزد تا از محدودیت های خود رها شوند و با خانواده ی درونی خود (ذهن فراآگاه – ذهن خودآگاه و ذهن ناخودآگاه) یکی شوند.هواپونوپونو در واقع فرآیندی است برای رهاسازی انرژی های سمی درون. به زبان ساده، هواوپونوپونو یعنی به درستی شکل دادن یا تصحیح کردن اشتباه. جالبه بدونین که این روش مختص اهالی هاواییِ و هزاران ساله که این تکنیک برای پاکسازی درون نسل به نسل و سینه به سینه بین اهالی این سرزمین منتقل میشه. به نحوی که در ابتدا بومیان هاوایی وقتی شخصی داشت، دور هم جمع می شدند و سعی در از بین بردن ریشه های وجود اون مشکل داشتند. اهالی هاوایی باستان بر این باور بودند که اشتباه از افکاری ناشی می شود که توسط خاطرات دردناک گذشته آلوده شده اند. در واقع هواپونوپونو راهی ارائه می دهد برای آزاد کردن انرژی این افکار دردناک یا اشتباهات که باعث عدم تعادل و بیماری می شوند. به بیان ساده از نظر اهالی هاوایی هر مشکلی که برای شما پیش میاد باید دلیلش در درون خودتون جویا بشین و به همین دلیل باید همواره پاکسازی کنیم و ناخودآگاهمون از خاطرات، افکار و هرگونه انرژی منفی پاک کنیم.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران