راپل کاران کار در ارتفاع ( پیچ و رولپلاک نما ، نصب توری مرغی و خرده کاری ) در تهران و کرج

در تهران ، تهران

معرفی راپل کاران کار در ارتفاع ( پیچ و رولپلاک نما ، نصب توری مرغی و خرده کاری ) در تهران و کرج

🔴 مجموعه راپل کاران

🔹 مجموعه راپل کاران یکی از بنام ترین فعالان در زمینه کار در ارتفاع ( پیچ و رولپلاک نما ، نصب توری مرغی و خرده کاری ) در تهران و کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه راپل کاران :

✅ پیچ رولپلاک انواع سنگ وسرامیک

✅نصب توری مرغی رزین سنگ وچوب

✅انجام خرده کاری

💯داری بیمه نامه ومدرک بین الملی

و…

 

🔸 با مدیریت  محمدامینی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۰۹۴۷۴۴۲۱

🔸 آدرس  تهران،کرج

پیچ رولپلاک نما با طناب چیست؟

پیچ رولپلاک نما با طناب، راپل کاری و فیکس کردن سنگ نما، پیچ رولپلاک کردن سنگ نما بدون داربست عبارت هایی هستند که همگی یک منظور را دارند. استفاده از طناب برای پیچ رولپلاک کردن سنگ نمای ساختمان ها را به اصطلاح پیچ رولپلاک نما با طناب می گویند. استفاده از بالابر و داربست زدن نیز دیگر راه های فیکس کردن سنگ نما به ملات پشت آن است.

مراحل انجام پیچ رولپلاک نما با طناب

در این بخش اشاره ای بر چگونگی انجام مراحل آن داریم. مراحل انجام پیچ رولپلاک نما با طناب شامل بازدید از محل آماده کردن وسایل مورد نیاز، پیدا کردن جایی محکم در پشت بام برای بستن طناب، تعیین یک یا چند روز برای انجام کار است.

بازدید از محل و آماده کردن وسایل

در این مرحله راپل کار با هماهنگی قبلی از محل بازدید به عمل می آورد و میزان حجم کار و جنس سنگ نما را بررسی می کند تا بداند چه وسایلی و چه میزان نیاز است. به طور مثال اگر سنگ نما تماماً از تراورتن است و ریزه کاری ندارد نیاز به دریل پیچی نیست و کار با دریل چکشی انجام می شود، یا اگر نما رومی است باید از دو نوع دریل در حین کار با توجه به ضخامت سنگ ها استفاده شود.

طناب را در کجا باید محکم کرد؟

محلی که طناب به آن محکم می شود باید توانایی مقاومت در برابر وزن راپل کار و وسایل همراه او را داشته باشد. بهترین مکان برای محکم کردن طناب را می تواند قلابی که در اتاق آسانسور است دانست ولی اگر ساختمانی آسانسور نداشت می توان از پایه های کولرهای بزرگ که به پشت بام چسبیده اند و یا پایه های لوله های هواکش که از پشت بام خارج شده اند نیز برای محکم کردن طناب مناسب هستند. به طور کلی بهتر است به جای استفاده از یک طناب از دو طناب استفاده شود تا درجه ایمنی افزایش پیدا کند.

پیچ رولپلاک کردن

در روز از پیش تعیین شده، گروه فیکس کننده نمای ساختمان در محل حاضر می شوند و کار با توجه به حجم کار، اینکه کارفرما سرعت در تحویل می خواهد و توانایی پشت بام برای تحمل وزن دو یا چند نفر، یک یا چند نفر از افراد متخصص گروه شروع به فیکس کردن نما یا به اصطلاح پیچ رولپلاک نما با طناب اقدام می کنند. کار از آخرین طبقه شروع و به ترتیب به پایین ادامه پیدا می کند. در انتها نیز جای پیچ ها با استفاده از بتونه همرنگ سنگ پر می شود تا نمود کمتری داشته باشد.

استانداردهای پیچ رولپلاک نما چیست؟

به طور کلی طبق قانون نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان سنگ نما پیش از نصب باید اسکوپ گذاری شود تا در ادامه استفاده از ساختمان و چند سال گذشتن از عمر ساختمان، نما ریزش نکند. اگر اسکوپ گذاری پیش از اجرای نما انجام نشود، کارفرما موظف است نسبت به پیچ رولپلاک نما اقدام کند که شرایط و استاندارهایی دارد.

هر پیچ با پیچ های کناری نباید بیش از 40 سانتی متر فاصله داشته باشد.
طول پیچ باید طوری انتخاب شود که آجر یا سفال زیرین نفوذ نکند و انتهای مسیر آن تا ملات پشت سنگ باشد.
پیچ های پنج سانتی متری برای ساختمان های نوساز که یک و نیم تا دو سانتی متر ضخامت سنگ و سه سانتی متر ضخامت ملات دارند، مناسب هستند.
برای سوراخ کاری سنگ های پهن می توان از دریل هیلتی یا چکشی استفاده کرد ولی برای سوراخ کاری سنگ های باریک و با پهنای کمتر از ده سانتی متر از دریل پیچی یا سه نظام استفاده کرد؛ زیرا ضربه کمتری به سنگ می زند و باعث شکستن سنگ در حین کار نمی شود.
برای سوراخ کاری از مته شماره 7 یا 8 که برای به کارگیری از پیچ و رولپلاک پنج سانتی مناسب هستند، استفاده شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران