دبستان پسرانه سرمد – بهترین مرکز آموزشی پایه های آمادگی و دبستان در زنجان

در زنجان ، زنجان

معرفی دبستان پسرانه سرمد – بهترین مرکز آموزشی پایه های آمادگی و دبستان در زنجان

🔴 دبستان پسرانه سرمد

🔹 دبستان پسرانه سرمد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات آموزشی پایه های آمادگی و دبستان در زنجان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات دبستان پسرانه سرمد :

✅ ارائه کلیه خدمات آموزشی در پایه های آمادگی و دبستان

✅ دارای کادر آموزشی مجرب و فرهیخته

✅ آموزش همزمان زبان انگلیسی و کامپیوتر

✅ نمایندگی انحصاری ریاضیات آسان در استان زنجان

✅ دارای امکانات آموزشی و پژوهشی جهت شکوفایی استعدادهای دانش آموزان

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۹۷۴۸۱۵۱۹

🔸 شماره تماس  ۰۲۴۳۳۴۵۹۸۱۷

🔸 آدرس  استان زنجان، زنجان کوچمشکی خیابان اصلی رهبری پلاک ۵۷۷ دبستان پسرانه سرمد

 

ویژگی‌های مدرسه خوب چیست؟

همان طوری که گفته شد، مدرسه به عنوان یک محیط مکمل ولی محیطی که می‌تواند تأثیرات عمیقی را هم روی فرزندان ما بگذارد، باید مورد توجه قرار بگیرد و یک سری ویژگی‌هایی را ما برای انتخاب مدرسه خوب باید لحاظ کنیم.

۱. معلم خوب
اولین نکته که باید لحاظ شود، این است که مربی که قرار است نقش مربی‌گری و معلمی را برای فرزند ما ایفا کند، معلم خوبی باشد.

۲. همسالان خوب
نکته دوم، گروه همسال؛ یعنی بالاخره ما فرزندمان را الان می‌خواهیم بفرستیم داخل کلاس درسی که با دانش آموزان دیگر قرار است نشست و برخاست داشته باشد. این گروهی که کنار او قرار می‌گیرند، حتماً باید گروه خوبی باشند، گروه همسالان خوبی باشند، ویژگی‌های خوبی داشته باشند. حالا در این گروه همسالان این چند نکته شاید به آن توجه بشود، خوب باشد.

۳. برنامه خوب
اما نکته سومی که باید به آن توجه بکنیم؛ برنامه خوب است؛ یعنی یک مدرسه وقتی حائز خوب بودن می‌شود؛ ما می‌توانیم بگوییم آن مدرسه به عنوان یک بازو و مکمل مناسب محسوب می‌شود که برنامه‌های خوبی هم داشته باشد.

برنامه خوب، یعنی چی؟ می‌گوییم برنامه خوب به آن مجموعه‌ای از برنامه‌ها گفته می‌شود که بتواند همه نیازهای فرزند ما را پوشش بدهد و در عین حال برآیند پوشش دادن این نیازها فرزندمان را رو به رشد هم جلو ببرد. یعنی پایان این سال، ما ببینیم از لحاظ علمی قوی شده است. از لحاظ تربیتی بچه مؤدب و خوب و بااخلاقی شده است. از لحاظ رفتاری و مهارتی، توانمندی‌های جدیدی و روبه جلو و مثبتی را کسب کرده است.

پس باید برآیندی را که به دست می‌آوریم؛ یک برآیند رو به رشد و رو به جلو باشد؛ یعنی دانش آموز و فرزند ما در آن مجموعه، هم از لحاظ علمی، هم از لحاظ تربیتی و هم از لحاظ مهارتی رشد کرده باشد. این مجموعه که حائز این شرایط باشد، می‌تواند یک برنامه خوبی را برای فرزند ما طراحی بکند.

نباید بچه‌ها تک بُعدی رشد بکنند. ممکن است در یک مدرسه‌ای تمام تلاش و برنامه ریزی برای مباحث علمی فقط، روی تربیت یا مهارت یا توانمندی‌ها خیلی کار نمی‌کنند. ممکن است از لحاظ علمی قوی باشد ولی از لحاظ اخلاقی و رفتاری رشدی نکرده باشد. یا از لحاظ مهارتی رشدی نکرده باشد. ولی پایان سال تحصیلی ما ببینیم اگر فرزندمان مثلا روی نقطه آ بوده، الان آمده روی نقطه ب؛ یعنی رشد کرده و بالاتر آمده است. این برنامه، برنامه مناسبی است.

پس ببینید، وقتی ما می‌گوییم یک مدرسه خوب را باید برای فرزندمان انتخاب بکنیم، این سه تا شاخصه و این سه تا نکته مهم باید حتما روی آن لحاظ بشود. یک، معلم خوب. دوم، گروه همسالان مناسب و سوم، برنامه مناسب. این سه تا وقتی دست به دست همدیگر بدهند، می‌تواند إن شاء الله آن مدرسه خوب را برای فرزندان ما شکل بدهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران