خدمات درمانی و پرستاری در منزل اکسیژن در تهران – نارمک

در تهران ، تهران

معرفی خدمات درمانی و پرستاری در منزل اکسیژن در تهران – نارمک

🔴 مجموعه خدمات درمانی در منزل اکسیژن

🔹 مجموعه خدمات درمانی در منزل اکسیژن یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات درمانی و پرستاری در منزل در تهران – نارمک می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه خدمات درمانی در منزل اکسیژن :

✅ تمامی خدمات درمانی در منزل

✅ سرم تراپی

✅ تزریقات

✅ سونداژ معده و ادراری

✅ ویزیت

✅ ازمایش

و…

 

🔸 با مدیریت  محمد قلی پور

🔸 شماره تماس  09102794515

🔸 شماره تماس  02133000213

🔸 آدرس  تهران نارمک انتهای خیابان گلستان ساختمان پزشکان امام حسین طبقه اول

مزایای خدمات درمانی در منزل چیست ؟

انواع مختلف درمان در منزل
دامنه خدمات بهداشتی و درمانی که بیمار می تواند در خانه دریافت کند بی حد و حصر است. بسته به شرایط هر بیمار، او می تواند مراقبت های پرستاری تا خدمات پزشکی ویژه، مانند تزریق خون در منزل را دریافت کند. خدمات مراقبت در منزل می تواند شامل موارد زیر باشد:

ویزیت پزشک در منزل
شما می توانید پزشک را برای تشخیص و درمان بیماری هایتان در منزل خود ملاقات کنید. افراد سالمند بیشتر از دیگران نیازمند دریافت این خدمات هستند.

مراقبت های پرستاری
رایج ترین شکل مراقبت های بهداشتی در منزل، بسته به نیازهای فرد، پرستاری است. با مشورت با پزشک، یک پرستار، برنامه مراقبت از شما را تنظیم می کند. مراقبت های پرستاری ممکن است شامل پانسمان زخم، درمان وریدی، تجویز دارو، نظارت بر سلامت عمومی بیمار، کنترل درد، تزریق سرم در منزل و سایر مراقبت های بهداشتی باشد.

مزایای درمان در منزل

نیاز به انتظار و نشستن در اتاق انتظار نیست
یکی از بدترین قسمت های مراجعه به مطب دکتر نشستن در اتاق انتظار است. اگر فرزندی دارید نگران این می شوید که بیماری جدیدی از بقیه افراد منتظر بگیرد. با آمدن کرونا این خطر چند برابر شده است و توصیه می شود تا حد امکان به مراکز درمانی مراجعه نشود. شما می توانید درمان ها و مراقبت های مختلفی، حتی در صورت نیاز خدماتی مثل تزریق خون در منزل را دریافت کنید.

خدمات درمانی را به راحتی دریافت می کنید
اگر احساس ناراحتی می کنید یا فرزند مریضی دارید، یکی از آخرین کارهایی که می خواهید انجام دهید، رفتن به مطب دکتر است. هنگامی که با ارائه دهندگان

خدمات درمانی تماس می گیرید، کودک یا بیمار شما می تواند تا رسیدن پزشک یا پرستار، راحت استراحت کند.

این خدمات به افراد مسن که توانایی رانندگی و جابه جایی را ندارند بسیار کمک می کند.

با درمان در منزل پس انداز کنید
با دریافت خدمات درمان در منزل، در هزینه های خود از جمله هزینه های حمل و نقل و اقامت در بیمارستان صرفه جویی کنید. هزینه های درمانی کمتر یا هم تراز با بیمارستان ها است.

در هر زمانی در دسترس هستند
شما در هر ساعتی از شبانه روز می توانید به خدمات درمانی دسترسی داشته باشید. اگر حال مریض شما بد شد یا نیاز فوری به کمک داشتید. به جای نگرانی در مورد اینکه کجا بروید، به راحتی می توانید پزشک و پرستار را در منزل ملاقات کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران