فروشگاه کابینت کارن در فردیس

در البرز ، فردیس

معرفی فروشگاه کابینت کارن در فردیس

🔴 کابینت و کمد دیواری کارن

🔹 کابینت و کمد دیواری کارن یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید ، فروش و نصب کابینت و کمد دیواری در فردیس می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 کابینت وکمددیواری کارن با بهترین کیفیت و ارزانتر از منطقه به قیمت تولیدی محاسبه میشود و با بهترین جنس

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کابینت و کمد دیواری کارن :

✅ طراحی و اجرا انواع صنایع چوبی

✅ باز سازی کمد و کابینت

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس استان البرز کرج فردیس ضلع جنوبی فلکه پنجم بلوار شهدای فردیس نبش خیابان مالک اشتر

اهمیت کمد دیواری چیست ؟

یکی از ثابت ترین لوازم خانه در طراحی دکوراسیون داخلی تاثیر بسیار زیادی بر فضای خانه دارد، کمد دیواری است. زیرا در کمد دیواری بسیاری از لوازمی را که اعضای خانواده نیازی ندارند درون آن قرار می دهند. نه تنها ظاهر و طرح بیرونی این کمدها مهم می باشد، طراحی کمد دیواری هم اهمیت بسیار زیادی دارد.
کمد دیواری مورد بسیار ضروری

امروزه در خانه های ایرانی، کمتر خانه ای پیدا می‌شود که کمد دیواری نداشته باشند. خانم های ایرانی قطعاً در هنگام خرید و یا اجاره خانه به داشتن و نداشتن و چگونگی طراحی داخلی کمد دیواری با دقت توجه می‌کنند. زیرا کمد دیواری باعث شلوغ نشدن فضای خانه می شود و لوازم غیر ضروری، درون آن گذاشته میشود. این وسیله بهترین قسمت برای مخفی کردن لوازمی است که با وجود اینکه ضروری می باشد، نمی خواهیم در معرض دید همگان باشد. همچنین نگهداری لباس ها که برای خانم ها اهمیت بسیار زیادی دارد در کمد های لباس نگهداری می شود.
طراحی کمد دیواری

وقتی که میخواهید برای یک خانه کمد دیواری انتخاب کنید، انتخاب نوع طرح کمد دیواری و طراحی کمد دیواری بسیار مهم و ضروری می باشد. طراحان داخلی، بر اساس رنگ های به کار گرفته شده در طراحی دکوراسیون داخلی خانه شما و هارمونی با لوازمی که وجود دارد، طرح ها و رنگ هایی را پیشنهاد می‌کنند.

امروزه کمد دیواری ها به گونه ای طراحی می شوند که بتواند موارد بسیار زیادی را از جمله رختخواب، لباس ها و لوازم برقی کوچک و بزرگی که کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، درون خود قرار دهد. بنابراین نکته بسیار مهمی که در هنگام طراحی کمد دیواری باید به آن توجه کرد، جادار بودن و بهینه طراحی شدن آن می باشد.

کمد لباس استاندارد
کمد لباسی که موارد زیر را به همراه دارد:

میله رگال یا رخت آویز
کفش های بازشونده( محل کراوات، جوراب، حوله، اکسسوری و…)
طبقه بندی‌های با ارتفاع متفاوت
بخش های یک کمد جاکفشی

کمد جاکفشی

کمد جاکفشی، یکی دیگر از کمد هایی است که در خانه های ایرانی، معمولاً بسیار زیاد استفاده می شود. معمولاً این کمد در ابتدای درب ورودی نصب می شود و طبقه هایی برای قرار دادن کفش درون آن طراحی شده است. در برخی از این نوع کمد ها می توان لباس ها و حوله ها را آویزان کرد و برخی دیگر از این کمدها نیز دارای آینه های قدی می باشند.

نوع کمد جاکفشی و طراحی آن، بستگی به فضای خانه شما دارد. اگر فضای مناسبی دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از مدل هایی است که بسیار جادار بوده و همه این موارد را در خود داشته باشند.

کمد کودک و نوزاد در دکوراسیون داخلی اتاق خواب

مهمترین مشخصه کمدهایی که برای کودک و نوزاد طراحی می شود، رنگ های شاد و طراحی های فانتزی آن است. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید رنگ ها و نوع چوبی است که در طراحی کمد نوزاد استفاده میشود، کاملاً بر اساس استاندارد روز باشد. این موارد برای سلامتی کودکان بسیار ضروری می باشد.

کمد های mdf

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران