تعمیرگاه و فروش لوازم خودرو نو و استوک در ملارد

در تهران ، ملارد

معرفی تعمیرگاه و فروش لوازم خودرو نو و استوک در ملارد

🔴 مهدی غضنفری

🔹 مهدی غضنفری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر و فروش لوازم خودرو نو و استوک در ملارد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهدی غضنفری :

✅ تعمیر و لوازم نو و استوک

✅ کلیه خدمات فنی دوو ولوازم نوواستوک بدنه موتور

✅ تعمیرگاه دوو و فروش انواع لوازم یدک دوو

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۳۴۸۶۰۱۷

🔸 آدرس  تهران شهرستان ملارد

دلایل خرید قطعه اصلی خودرو چیست؟

ضررهای خرید قطعه فیک و تقلبی چیست؟
خرید قطعه فیک و غیر اصلی برای ماشین شما ممکن است از نظر اقتصادی بهینه تر باشد اما در عمل ضررهایی که به شما می رساند بسیار بیشتر از هزینه لازم برای خرید قطعه اصلی خودرو است. آسیب هایی که قطعات نامرغوب به خودرو شما می زنند، طول عمر پایین تر به همراه کیفیت به مراتب پایین تری که این قطعات ارائه می دهند، از جمله ضررهای اصلی ای هستند که قطعات غیر اصلی با خود به همراه دارند. خرابی های مکرر، کاهش عمر خودرو، داشتن خطرات جانی برای راننده و سرنشینان و اتلاف زمان و هزینه شما برخی از دلایلی هستند که نشان می دهند شما باید از خرید قطعه فیک و غیر اصلی برای خودرو خود اجتناب نمایید.

دلایل خرید قطعه اصلی خودرو
اکنون که با ضررهای ناشی از تهیه قطعه غیر اصلی برای خودرو آشنا شدیم، بهتر است به سراغ دلیل هایی که ما را به خرید قطعه اصلی خودرو وادار می کنند برویم و آن ها را زیر ذره بین ببریم.

کیفیت بالا: کیفیتی که قطعه اصلی برای ماشین و اتومبیل شما به ارمغان می آورد به هیچ عنوان با کیفیت یک قطعه غیراصل قابل مقایسه نیست. قطعاتی که به صورت اصلی و اورجینال هستند با بالاترین استانداردهای جهانی تولید و ساخته می شوند و خیال شما را از بابت کیفیت راحت می کنند.
افزایش طول عمر خودرو: قطعات اصلی به دلیل عملکرد مناسبی که از خود به جای می گذارند سبب می شوند تا طول عمر خودرو شما افزایش پیدا کند. همین قضیه باعث می شود تا بتوانید در مدت زمان بیشتری از خودرو خود استفاده کنید.
ایمنی بیشتر: خرید قطعات اصلی و اورجینال به شما این اطمینان خاطر را می دهند که قطعه در شرایط بحرانی و اضطراری بهترین عملکرد را داشته و بالاترین درجه ایمنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این ویژگی در قطعاتی مانند لنت ترمز، سپر و ایربگ ها بیشتر به چشم می آید.
صرفه جویی در هزینه و زمان: صرفه اقتصادی و زمانی قطعه اصلی خودرو نسبت به قطعه غیراصلی بسیار بیشتر است. دیگر خبری از خرابی و فرسودگی مکرر در قطعات اصلی نیست و شما می توانید با پرداخت هزینه مناسب برای قطعه اصلی تا مدت ها از عملکرد عالی خودرو خود مطمئن شوید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران