بهترین نقاش ساختمانی در سراسر کرج و تهران

در البرز ، کرج

معرفی بهترین نقاش ساختمانی در سراسر کرج و تهران

🔴 حسین نژاداحد

🔹 حسین نژاداحد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نقاشی ساختمان در سراسر کرج و تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حسین نژاداحد :

✅ اجرای انواع رنگهای ساختمان

✅ باقیمت مناسب وقرارداده رسمی

✅ با بهترین کیفیت بازدید رایگان

✅ نظافت رایگان

و…

 

🔸 شماره تماس  09190368457

🔸 شماره تماس  09383566022

🔸 آدرس  کرج وتهران

نکات نقاشی ساختمان چیست؟

انتخاب رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان
در انتخاب رنگ مناسب برای دیوارهای ساختمان، نکته‌هایی را مد نظر قرار بدهید تا بتوانید درست انتخاب کنید:

اول، رنگ دیوارها و سقف را انتخاب نکنید!: اگر تصمیم دارید رنگ خانه خود را تغییر دهید، عاقلانه است در ابتدا رنگ مبلمان و دکوراسیون خود را در نظر بگیرید و طبق آنها رنگ مناسب برای خانه خود را انتخاب کنید.

از نمونه‌های دیگر ایده بگیرید: نمونه‌های مختلفی از رنگ ساختمان و ترکیب رنگ‌های مختلف برای دیوار و سقف را در سایت‌های مختلف ببینید تا بتوانید از آنها برای نقاشی ساختمان خود ایده بگیرید. حتی ممکن است شما از رنگ وسایل دیگر ایده‌هایی برای رنگ دیوارها و سقف به ذهنتان برسد. رنگ‌هایی که به نظرتان جذاب هستند و مناسب برای ساختمان شماست به صورت لیست بنویسید.

رنگ‌ انتخابی را در رنگ‌های خنثی به کار ببرید: رنگ‌های خنثی به ترکیب رنگ خانه شما کمک می‌کنند. با توجه به اینکه دوست دارید کدام قسمت خانه بیشتر دیده شود، باید رنگ مناسبی برای آن انتخاب کنید. مثلا اگر میخواهید دیوار تاکیدی داشته باشید بهتر است ار رنگ‌های خنثی در اطراف آن استفاده کنید.

نکته‌هایی برای نقاشی ساختمان
نکته‌هایی که باید برای نقاشی دیوارها و سقف به آنها توجه کنید:

اگر تصمیم به نقاشی ساختمان خود گرفته‌اید در ابتدا باید تکلیف سقف را روشن کنید، بعد به سراغ دیوارها بروید.
بین رنگ کردن سقف و دیوارها فاصله نیندازید.
قبل از شروع به رنگ و نقاشی کردن سقف، همه‌ی لوازم را از اتاق خارج کنید و یا روی آنها را کاملا بپوشانید، چرا که اگر سقف را رنگ کنید از سقف چکه می‌کند و چاره‌ای به جز پوشاندن وسایل نیست.
رنگ سفید، متداول‌ترین رنگ مورد استفاده برای سقف است ولی اگر از رنگ‌های دیگر استفاده کنید خانه‌ شما متحول خواهد شد.
نوع رنگی که انتخاب می‌کنید (روغنی، اکرلیک، پتینه و..) به نوع عملکرد فضا بستگی دارد. مثلا اگر قصد دارید در آشپزخانه از رنگ استفاده کنید باید رنگ روغنی به کار ببرید تا قابل تمیز کردن باشد.
اگر کار نقاشی ساختمان را به شرکت‌های نقاشی ساختمان می‌سپارید قبل از شروع کار نقاشی راجع به مدت زمان انجام کار و ضمانت کیفیت رنگ به توافق برسید تا مطمئن باشید که کار نقاشی ساختمان شما به موقه تمام می‌شود.
برای نقاشی ساختمان از غلطک مخصوص نقاشی به جای اسپری و قلم موی نقاشی استفاده کنید. استفاده از غلتک سطح بیشتری را پوشش می‌دهد و راندمان کار نقاشی سقف را افزایش می‌دهد

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران