بهترین نصاب کاشی و سرامیک کاری در همدان

در همدان ، همدان

معرفی بهترین نصاب کاشی و سرامیک کاری در همدان

🔴 مهدی احمدی فرد

🔹 مهدی احمدی فرد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نصب کاشی و سرامیک کاری در همدان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهدی احمدی فرد :

✅ نصب کاشی وسرامیک به صورت چسبی برسطوح صاف همانند سرامیک رو موزائیک کاشی رو کاشی

✅ نصب کاشی سرامیک بصورت چسبی ودوغابی رو گچ . سیمان. آجرنما. سنگ غیره

✅ نصب کاشی بین کابینتی

و…

 

🔸 آدرس  همدان

نکات مهم نصب کاشی و سرامیک چیست؟

همانگونه که گفته شد برای اجرای یک کاشی کاری و نصب سرامیک تمیز و بی نقص باید نکاتی را رعایت نمود که در ظاهر بسیار کوچک هستند اما در نتیجه بسیار تاثیر گذار خواهند بود. در اینجا به این نکات اشاره می کنیم و بهتر است اگر برای اولین بار است که خیال نصب کاشی و سرامیک را دارید آنها را با دقت بخوانید و به کار ببرید.

1- اولین قدم در نصب کاشی و سرامیک خرید کاشی و سرامیک است. در خرید به سطح مورد نظر توجه کنید و با کارشناس فروش درباره خرید خود مشورت نمایید تا کاشی مناسب سطح مورد نظرتان را خریداری نمایید. یادتان باشد در هنگام خرید کاشی و سرامیک سعی کنید همیشه بیشتر از متراژ مورد نیازتان خریداری نمایید زیرا ممکن است در حین برش یا کاشیکاری بخش هایی دچار شکستگی یا آسیب شود، از آنجایی که بازار کاشی و سرامیک یک بازار پویاست و مدل های جدید دائما در حال رفت و آمد هستند ممکن پیدا کردن همان طرح کاشی دوباره در بازار کار سختی باشد.

2- اگر کاشی طرح دار انتخاب نموده اید بهتر است پیش از شروع نصب کاشی، ابتدا تمامی قطعات را در کنار هم بچینید تا هم از چیدمان طرحتان مطمئن شوید و هم بخش هایی را که نیاز به برش دارد مشخص کنید. کاشی ای طرحدار را با کمک مداد شمعی علامت گذاری یا شماره گذار نمایید تا بر اساس آن نصب کنید و مشکلی برایتان به وجود نیاید.

3- اگر خیال دارید خودتان نصب کاشی را انجام دهید بهتر است از چسب کاشی و سرامیک استفاده نمایید، استفاده از چسب کاشی و سرامیک بسیار راحت است و شما می توانید با پیگیری راهنمایی های روی بسته به راحتی چسب را آماده کنید و از آن استفاده نمایید.

4- توجه داشته باشید که پرسلان ها و برخی از سرامیک ها به دلیل تراکم بالا و ضدآب بودن فاقد قابلیت چسبندگی با سیمان هستند در نتیجه برای نصب آنها مجبورید از چسب کاشی و سرامیک مخصوص استفاده نمایید.

5- به کار بردن وسایل و متریال های جدید می تواند نتیجه بهتری برایتان در نصب کاشی و سرامیک به وجود می آورد. استفاده از ابزارهایی مانند ابزار جدا کننده فضای بین کاشی ها که با نام اسپیسر شناخته می شود در هنگام نصب تضمین کننده نظم و رعایت چهارچوب کلی کاشی و سرامیک است که باعث می شود همه قطعات به صورت مرتب در کنار هم قرار گیرند و نتیجه کار نظم و یکدستی لازم را داشته باشد.

6- برای بالا رفتن دقتتان درنصب کاشی و سرامیک سعی کنید برای برش کاشی و سرامیک از بهترین ابزار استفاده نمایید یا از کاشی و سرامیکی استفاده کنید که نیاز چندانی به برش ندارد. اگر کارتان به برش زدن کاشی و سرامیک کشید از بهترین روش های اندازه گیری استفاده نمایید. در اندازه گیری بخشی که نیاز به کاشیکاری دارد دقت نمایید.

7- برای برش حتما از شابلون استفاده کنید و پس از برش برای لبه های برش خورده از مداد شمعی استفاده کنید.

8- اگر لازم است بخشی از کاشی برش داده شود یا سوراخ شود یادتان باشد که مته الماسی بهترین گزینه است و کاشی و سرامیک شما را با هر درجه تراکم و سختی تمیزتر برش می زند.

9- برای نصب کاشی و سرامیک، استفاده از چسب کاشی و سرامیک نتیجه بهتری نسبت به دوغاب سیمان دارد و نتیجه کار بسیار تمیز تر خواهد شد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران