ساخت و اجرای پله دور دار و صاف در تهران

در تهران ، تهران

معرفی ساخت و اجرای پله دور دار و صاف در تهران

🔴 منصورزینل خانی

🔹 منصورزینل خانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت و اجرای پله دور دار و صاف در تهران میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات منصورزینل خانی :

✅ ساخت ونصب پله های چوبی دور دار وصاف بابهترین کیفیت وباجنس مرغوب

✅ همراه با رنگ امیزیه مربوطه باضمانت

✅ صفر تاصد حتی درشهرستان ها

✅ بهترین قیمت پله چوبی را ازمابخواهید.

و….

 

🔸 شماره تماس 09195007019

🔸آدرس تهران

مزایای استفاده از پله گرد

گسترش فضای داخلی

اولین مزایای پله گرد یا همان مارپیچ نسبت به پله های دیگراین است که پله های مارپیچ فضای زیادی را اشغال نمی کند این در حالیست که پله های معمولی فضای زیادی را اشغال می کند و از سویی دیگر پله های معمولی امکان اجازه عبور نور را نمی‌دهد. ولی طراحان پله گرد، در ساخت و طراحی پله گرد از ویژگی های استفاده می کنند که فضای کمتری اشغال کند و از طرفی نور بیشتری در فضای منزل شما ایجاد می کند. سایه ایجاد شده به وسیله پله گرد خیلی کمتر از پله مستقیم است.

ایمنی در برابر خطرات و آتش سوزی

مزایای دیگر پله گرد یا همان مارپیچ علاوه بر این که باعث زیبای و جذابیت فضای داخلی و بیرونی خانه شما میشود ، تأثیر زیادی در تأمین امنیت در برابر خطرات احتمالی و آتش سوزی دارد. از پله گرد مارپیچ به عنوان فضایی برای فرار اضطراری و یا جلوگیری از آتش سوزی استفاده می شود.

کیفیت مناسب

چوب به کار رفته در پله گرد مارپیچ در واقع از جنس فلز چدنی به هم چسبیده ساخته شده است. همچنین انعطاف به کار رفته در چوب پله گرد به گونه‌ای است که قابلیت نصب و طراحی حتی در فضاهای کوچک را دارد. طراحان شرکت تکنومتال قادر به طراحی مناسب با دکوراسیون منزل شما حتی در تنگ‌ترین فضاها می باشند.

قابلیت نصب در طبقه اشکوب

در منازلی که طبقات اشکوب در آنها به کار رفته ، و ممکن است دسترسی به این طبقات مشکل و دردسر ساز باشد از این رو پیش نهاد ما به شما استفاده از پله های مارپیچی است ، با استفاده از این پله ها باعث میشود کار شما راحت تر شود و با استفاده از پله های مارپیچ دسترسی به سایر طبقات به راحتی باشد

دسترسی آسان به نقاط دیگر

یکی دیگر از مزایای پله های گرد مارپیچی دسترسی به نقاطی که دشوار است به طور مثال برخی منازل دارای انبار یا گلخانه هستند که دسترسی به آنها ممکن است دشوار باشد. طراحان شرکت تکنومتال برای دسترسی آسان به این فضاها استفاده از پله مارپیچ را پیشنهاد می کنند.

راحت استفاده از پله های گرد

مزایای دیگر پله های مارپیچ این است که می‌توانید پله گرد را با شیب کمتری طراحی کنید، این امر سبب می‌شود که بالا و پایین رفتن از آن راحت تر انجام بگیرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران